На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
190 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Відмінена закупівля
Опис закупівлі: Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедури закупівлі усі документи та інформація, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою (крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Документи, які надаються учасником у складі тендерної пропозиції мовою іншою, ніж українська, та не готуються учасником безпосередньо (довідки, висновки, сертифікати тощо), повинні мати автентичний переклад на українську мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загальноприйнятого застосування
Скасовано
Відміна закупівлі
Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Дата скасування відміни: 22 липня, 14:59
Опис
Відсутність подальшої потреби в закупівлі
Ідентифікаційний номер | UA-2021-07-19-003146-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 190 000.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 950.00 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 23 липня, 16:26 |
---|---|
Подача пропозицій | до 28 липня, 16:26 |
Дата останніх змін | 22 липня, 14:59 |
Капітальний ремонт вимощення опорного закладу "Кролевецький ліцей № 3" міста Кролевець, Конотопського району, Сумської області1 робота Адреса поставки: 41300, Україна, Сумська область, м. Кролевець, вул. Чкалова, 36 Строк: до 30.09.2021 16:26 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45453000-7, Капітальний ремонт і реставрація |
Акт виконаних робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Відділ освіти Кролевецької міської ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 41761455 |
Поштова адреса | 41300, Україна, Сумська область, Кролевець, вулиця Франка,8 |
Ім'я |
Копейченко Андрій Віталійович ( ) |
Телефон | +380966997854 |
Ел. пошта | otgkrolosvita@ukr.net |