На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
1 783 886.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги
Відмінена закупівля
Контакти
Документи
Субпідрядник
не залучається
Код ЄДРПОУ | 3147404515 |
---|---|
Поштова адреса | 51400, Україна, Дніпропетровська область, місто Павлоград, вул.Нова, буд.3, кв.30 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Позейчук Сергій Володимирович |
Телефон | +380957237888 |
Ел. пошта | psvstroy777@gmail.com |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 38131587 |
---|---|
Поштова адреса | 49089, Україна, Дніпропетровська область, місто Дніпро, ВУЛИЦЯ ГЕРОЇВ СТАЛІНГРАДУ, будинок 42, квартира 3 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Тетяна Володимирівна Доценко |
Телефон | +380675602501 |
Ел. пошта | 5602501@ukr.net |
Скасовано
20 серпня, 00:00
Відміна закупівлі
Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Дата скасування відміни: 20 серпня, 00:02
Опис
відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Ідентифікаційний номер | UA-2021-07-23-008312-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 1 783 886.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 17 838.86 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 30 липня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 5 серпня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 9 серпня, 00:00 |
Дата останніх змін | 20 серпня, 00:02 |
Аукціон |
9 серпня, 13:26 Переглянути |
Початок аукціону: | 9 серпня, 13:05 |
Розрахунки за фактично виконані роботи здійснюються на підставі підписаних сторонами актів форми № КБ-2 в(акт приймання виконаних будівельних робіт) та форми № КБ-3 (довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрат) протягом 14 (чотирнадцяти) банківських днів від дня підписання сторонами акту виконаних робіт.1 робота Адреса поставки: 51500, Україна, Дніпропетровська область, вул.С.Маркова,9, заклади освіти Строк: до 31.10.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45450000-6, Інші завершальні будівельні роботи |
Замовник може, при наявності бюджетного фінансування, перерахувати Підряднику аванс для придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів і обладнання в розмірі 30 % від загальної вартості робіт. Порядок здійснення розрахунків здійснюється у відповідності до постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» та Постанови КМУ № 1764 від 27 грудня 2001 р. «Про затвердження порядку державного фінансування капітального будівництва». Сума авансу перераховується Підряднику протягом 14 (чотирнадцяти) банківських днів з моменту подання Підрядником необхідних документів. Залік авансу здійснюється на підставі актів виконаних робіт (ф.КБ-2В, ф.КБ-3).
Тип оплати: Аванс
Період: 14 банківських днів
Розмір оплати: 30.00%
Розрахунки за фактично виконані роботи здійснюються на підставі підписаних сторонами актів форми № КБ-2 в(акт приймання виконаних будівельних робіт) та форми № КБ-3 (довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрат) протягом 14 (чотирнадцяти) банківських днів від дня підписання сторонами акту виконаних робіт.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 14 банківських днів
Розмір оплати: 70.00%
Назва організації | ВІДДІЛ ОСВІТИ ТЕРНІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 23068809 |
Поштова адреса | 51500, Україна, Дніпропетровська область, ТЕРНОВКА, вулиця Сергія Маркова, 7, |
Ім'я |
Людмила Куманцева |
Телефон | +380664584547,+380665912488 |
Ел. пошта | zakupivli_ternosvita@i.ua |