На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
620 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Відмінена закупівля
Опис закупівлі: Категорія замовника: юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади (згідно ст. 2 ч. 1 п. 3 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 №922-VIII в редакції Закону України "Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель" від 19.09.2019 р. № 114-ІХ): юридична особа є одержувачем бюджетних коштів; не є суб'єктом господарювання. Місцезнаходження замовника: вул. Покровська, 16, м. Житомир, 10029. Під час проведення закупівлі усі документи, що мають відношення до пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
Скасовано
Відміна закупівлі
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Дата скасування відміни: 30 серпня, 08:32
Опис
неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель
Ідентифікаційний номер | UA-2021-07-27-001627-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 620 000.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 3 100.00 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 2 серпня, 09:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 6 серпня, 09:00 |
Дата останніх змін | 30 серпня, 08:32 |
ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 «Правила визначення вартості будівництва», ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт». Розроблення проектної документації на капітальний ремонт мосту через р. Літки на км 169+189 автомобільної дороги загального користування державного значення М-07 Київ – Ковель – Ягодин (на м. Люблін), Житомирська область (71320000-7. Послуги з інженерного проектування)1 робота Адреса поставки: 10029, Україна, Житомирська область, Житомир, Покровська, 16 Строк: до 31.03.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 71320000-7, Послуги з інженерного проектування |
Розрахунки за фактично виконані роботи проводяться Замовником протягом десяти банківських днів, після підписання Сторонами кожного Акту, в терміни, які визначені в Календарному плані виконання робіт, при наявності коштів на казначейському бюджетному рахунку.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Служба автомобільних доріг у Житомирській області |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 03451526 |
Поштова адреса | 10029, Україна, Житомирська область, Житомир, Покровська, 16 |
Ім'я |
Савчук Оксана |
Телефон | 380677747897 |
Ел. пошта | oksanasavchuk77@ukr.net |