На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
7 596 459.60 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги
Завершена закупівля
Порушення не знайдено
Опис закупівлі: Місцезнаходження Замовника: 27200,Кіровоградська обл, м. Бобринець, вул 16 Березня, 82 Категорія Замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції - українська мова Обсяг виконання робіт: згідно вимог тендерної документації; забезпечення тендерних пропозицій: гарантія, умови надання згідно вимог тендерної документації.
Не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції
Учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства; Учасник процедури закупівлі не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції; Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
Учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства; Учасник процедури закупівлі не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції; Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації
Код ЄДРПОУ | 38095345 |
---|---|
Поштова адреса | 25006, Україна, Кіровоградська область, м. Кіровоград , ВУЛИЦЯ ТИМІРЯЗЄВА, будинок 29, квартира 5 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Леонід Федоренко |
Телефон | +380668823832 |
Ел. пошта | manager.cabexxline@gmail.com |
Контакти
Документи
Субпідрядник
Залучення субпідрядників в обсязі, що дорівнює чи більше 20% від ціни договору про закупівлю учасником не планується
Код ЄДРПОУ | 39761660 |
---|---|
Поштова адреса | 25013, Україна, Кіровоградська область, місто Кіровоград(п), ПРОСПЕКТ ПРАВДИ, будинок 14/22, квартира 40 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Анна Бондаренко |
Телефон | +380950559109 |
Ел. пошта | a_bon78@ukr.net |
Ідентифікаційний номер | UA-2021-07-27-007219-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 7 596 459.60 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 37 982.30 UAH з ПДВ |
Гарантійне забезпечення | 37 982.00 UAH |
Період уточнень | до 2 серпня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 8 серпня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 12 серпня, 00:00 |
Дата останніх змін | 6 вересня, 10:49 |
Аукціон |
12 серпня, 15:06 Переглянути |
ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація «Капітальний ремонт будівлі інфекційного відділення "Бобринецької лікарні" Бобринецької міської ради за адресою: м. Бобринець, вул. 16 Березня, 82 (коригування)» ДСТУ Б Д.1.1-1:20131 робота Адреса поставки: 27200, Україна, Кіровоградська область, місто Бобринець, 16 березня, 82 Строк: до 31.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45453000-7, Капітальний ремонт і реставрація |
Замовник при наявності бюджетних коштів може запропонувати надати Підряднику аванс у розмірі до 30 відсотків вартості річного обсягу робіт. Перерахування авансу здійснюватиметься мірою одержання Замовником коштів на фінансування будівництва та перераховується протягом 10 календарних днів з дня надання рахунку. Аванс виділяється на закупівлю необхідних для використання матеріалів, конструкцій, виробів та виконання робіт і має бути використаний впродовж трьох місяців. Суми авансу, не використані впродовж цього часу, повертаються Замовнику. Замовник має право контролювати використання сум авансу і вимагати його дострокового повернення у разі нецільового використання. Попередня оплата (аванс) здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів виконавцям робіт (Підрядникам) на небюджетні рахунки, відкриті на їх ім’я в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів виконавцями робіт виключно з таких рахунків на цілі, визначені договором про закупівлю робіт відповідно до Постанови КМУ від 04.12.2019 р. № 1070, Постанови КМУ від 27.12.2001 р. № 1764 (зі змінами) та Положення про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти. При визначенні питання авансування Замовник також враховує положення Постанов КМУ від 22.07.2020 р. № 641 та від 02.12.2020 р. № 1198.
Тип оплати: Аванс
Період: 10 календарних днів
Розмір оплати: 30.00%
Підставою для здійснення розрахунків з Підрядником є підписані сторонами Акт прийняття виконаних підрядних робіт (типова форма № КБ-2в) та Довідка про вартість виконаних підрядних робіт (типова форма № КБ-3), які складаються Підрядником. З метою забезпечення виконання вимог, передбачених Порядком обслуговування державного бюджету за видатками, зазначені форми подаються Замовнику не пізніше 25 числа звітного місяця. Замовник за участю Підрядника чи самостійно перевіряє обґрунтованість поданих йому документів, підписує та передає їх Підряднику впродовж 5 календарних днів, якщо платежі за виконані роботи є проміжними, і впродовж 28 днів, якщо платежі за виконані роботи є кінцевими. Оплата за виконані роботи (згідно з типовою формою № КБ-2в) здійснюється протягом 5 робочих днів.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 робочих днів
Розмір оплати: 70.00%
Назва організації | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БОБРИНЕЦЬКА ЛІКАРНЯ" БОБРИНЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 01995108 |
Поштова адреса | 27200, Україна, Кіровоградська область, Бобринецький р-н., м. Бобринець, вул. 16 Березня, буд. 82 |
Ім'я |
Ольга |
Телефон | +380967987413 |
Ел. пошта | likarnja10@meta.ua |