На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
50 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Завершена закупівля
Опис закупівлі: ДК 021:2015-30190000-7 "Офісне устаткування та приладдя різне" (папір А4 WHITE 80g/m2 (210х297 mm)). Вид закупівлі: спрощена закупівля. Категорія замовника орган місцевого самоврядування. Строк поставки товару: по 31 грудня 2021 року (включно). Строк виконання договору: по 31 грудня 2021 року (включно)). Місце поставки товару: 41300 Україна, Сумська область, місто Кролевець, вулиця Грушевського, будинок 19. Кількість: 500 пачок Згідно Додатку № 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Кінцевий період уточнення інформації про закупівлю до 04.08.2021 року 17:00 год. Кінцевий строк подання пропозицій до 09.08.2021 року 15:00 год. Розмір мінімального кроку пониження ціни 0.5 %. Всі документи пропозиції готуються та подаються українською мовою.
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 39417349 |
---|---|
Поштова адреса | 49089, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Суворова, буд. 35 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Ольга Башкатова |
Телефон | +380672336577 |
Ел. пошта | boe@ak.ua |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 38522784 |
---|---|
Поштова адреса | Україна, 02225, м.Київ, ВУЛИЦЯ ОНОРЕ ДЕ БАЛЬЗАКА, будинок 16 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Мазий Виктория |
Телефон | 380935610342 |
Ел. пошта | SALES_KARNEY@UKR.NET |
Ідентифікаційний номер | UA-2021-07-29-002359-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 50 000.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 250.00 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 4 серпня, 17:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 9 серпня, 15:00 |
Дата останніх змін | 26 серпня, 14:31 |
Аукціон |
10 серпня, 14:50 Переглянути |
ДК 021:2015-30190000-7 "Офісне устаткування та приладдя різне" (папір А4 WHITE 80 g/m2 (210х297 mm)). Джерело фінансування місцевий бюджет500 стопа паперу Адреса поставки: 41300, Україна, Сумська область, місто Кролевець, вулиця Грушевського, будинок 19 Строк: до 31.12.2021 10:53 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне |
Документи предметаЗавантажити архівом |
![]() |
---|
Замовник здійснює оплату у безготівковій формі згідно рахунків та накладних в розмірі 100% протягом 10 днів
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Виконавчий комітет Кролевецької міської ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 04058060 |
Поштова адреса | 41300, Україна, Сумська область, місто Кролевець, вулиця Грушевського, 19 |
Ім'я |
Александренко Світлана Олександрівна ( ) |
Телефон | +380545395645 |
Ел. пошта | krolevetsgorsovet@ukr.net |