На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Документи, які необхідно подати учаснику в складі пропозиції: 1. Для підтвердження повноважень особи на підписання пропозиції та укладення договору про закупівлю надаються наступні документи: - для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші дії від імені учасника на підставі положень установчих документів – наказ про призначення та/ або протокол зборів засновників, тощо, а також копію установчого документу учасника (статут/засновницький договір/код доступу до результату надання адміністративної послуг), що містить інформацію щодо повноважень (функцій, тощо) такої особи (за винятком випадку, якщо учасник провадить господарську діяльність згідно модельного статуту); - для осіб, яким надано право представляти інтереси учасника під час проведення спрощеної закупівлі, в тому числі підписувати документи пропозиції, – довіреність, оформлена у відповідності до вимог чинного законодавства, а також документи, що у відповідності до абз. 2 цього пункту підтверджують повноваження посадової (службової) особи учасника, що підписала вказану довіреність; - для фізичних осіб-підприємців, що подають пропозицію від власного імені та особисто підписують документи пропозиції – інформація в довільній формі, що підтверджує повноваження фізичної особи-підприємця; - для фізичних осіб, що подають пропозицію від власного імені та особисто підписують документи пропозиції – інформація в довільній формі, що підтверджує повноваження фізичної особи. У разі якщо пропозиція подається об'єднанням учасників, до неї обов'язково включається документ про створення такого об'єднання. 2. Довідку за формою «Пропозиція», наведеною в Додатку 1 до технічних вимог до предмета закупівлі. Всі визначені цим оголошенням документи пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій придатних для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.», тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії. Документи, що складаються учасником спрощеної закупівлі, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника спрощеної закупівлі, повноваження якого(ї) щодо підпису документів пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно п. 1 цієї інформації. Учасник має право завірити підпис своєю печаткою. Під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій та їх оцінки, документи і дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", тобто пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений електронний підпис учасника/уповноваженої особи учасника спрощеної закупівлі, повноваження якого(ї) щодо підпису документів пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно п. 1 цієї інформації. Файл накладеного електронного підпису повинен бути придатний для перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням –http://czo.gov.ua/verify.
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 2912211425 |
---|---|
Поштова адреса | Україна, 40000, Сумська обл., місто Суми, ПРАЇЗД ДАРГОМИЖСЬКОГО, будинок 1, квартира 2 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | ПРИХОДЬКО ЖАННА |
Телефон | 380502044331 |
Ел. пошта | N.NEVGOD46@GMAIL.COM |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 42465660 |
---|---|
Поштова адреса | 40022, Україна, Сумська область, місто Суми, ВУЛИЦЯ НОВОМІСТЕНСЬКА, будинок 1/2 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Володимир Демуша |
Телефон | +380679655253 |
Ел. пошта | mariprodest@gmail.com |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 14359979 |
---|---|
Поштова адреса | 79014, Україна, Львівська область, місто Львів, ВУЛИЦЯ РЕПІНА, будинок 8, квартира 8 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Людмила Демчук |
Телефон | +380977561115,+380677561115,+380800301178 |
Ел. пошта | akan.lviv@ukr.net |
Ідентифікаційний номер | UA-2021-07-30-008508-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 150 000.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 750.00 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 5 серпня, 10:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 12 серпня, 16:00 |
Дата останніх змін | 1 вересня, 11:54 |
Аукціон |
13 серпня, 13:46 Переглянути |
Папір туалетний «Обухів 65» в рулонах15920 штука Адреса поставки: 40007, Україна, Сумська область, Суми, вул. Римського-Корсакова, 2 Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 33761000-2, Туалетний папір |
Рушник паперовий, рулонний, 2 шт/уп., 2-шаровий, білий180 пачка Адреса поставки: 40007, Україна, Сумська область, Суми, вул. Римського-Корсакова, 2 Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 33763000-6, Паперові рушники для рук |
Рушник паперовий рулонний «SoffiPro Optimal», 8шт/уп., 2-шаровий, білий306 пачка Адреса поставки: 40007, Україна, Сумська область, Суми, вул. Римського-Корсакова, 2 Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 33763000-6, Паперові рушники для рук |
Рушник паперовий рулонний «Кохавинка» 150м/шт.150 штука Адреса поставки: 40007, Україна, Сумська область, Суми, вул. Римського-Корсакова, 2 Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 33763000-6, Паперові рушники для рук |
Рушник паперовий, V-складання, 160 шт/уп., зелений150 пачка Адреса поставки: 40007, Україна, Сумська область, Суми, вул. Римського-Корсакова, 2 Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 33763000-6, Паперові рушники для рук |
Серветки паперові «Paper Next», 500 шт/уп., білі38 пачка Адреса поставки: 40007, Україна, Сумська область, Суми, вул. Римського-Корсакова, 2 Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 33764000-3, Паперові серветки |
Оплата Товару здійснюється Покупцем протягом 7 робочих днів з дня отримання Товару, відповідно до накладних.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Сумський державний університет |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 05408289 |
Поштова адреса | 40007, Україна, Сумська область, Суми, Римського-Корсакова, 2 |
Ім'я |
Берестовська Ольга Іллівна |
Телефон | 380542687825 |
Ел. пошта | o.berestovskaya@tender.sumdu.edu.ua |