На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
2 133 573.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги
Завершена закупівля
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 21437126 |
---|---|
Поштова адреса | 58000, Україна, Чернівецька область, м. Чернівці, вул. Руська,12 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Роман Гунчак |
Телефон | +380503740334 |
Ел. пошта | exprieltservice@gmail.com |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 43415866 |
---|---|
Поштова адреса | 58013, Україна, Чернівецька область, місто Чернівці, вул.Героїв Майдану, будинок 71, офіс 423 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Олександра Гошовська |
Телефон | +380505116498 |
Ел. пошта | alexandragt@ukr.net |
Ідентифікаційний номер | UA-2021-08-18-002514-c |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 2 133 573.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 10 667.87 UAH з ПДВ |
Гарантійне забезпечення | 10 667.87 UAH |
Період уточнень | до 24 серпня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 30 серпня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 3 вересня, 11:20 |
Дата останніх змін | 5 жовтня, 11:26 |
Аукціон |
6 вересня, 15:04 Переглянути |
Капітальний ремонт (формування нового мотивуючого освітнього простору та зміна предметного оточення) приміщень Глибоцького ліцею Глибоцької селищної ради по вул.Шевченка, 5 в смт.Глибока Чернівецької області1 робота Адреса поставки: 60400, Україна, Чернівецька область, смт.Глибока, вул.Шевченка, 5 Строк: до 31.12.2021 17:36 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45453000-7, Капітальний ремонт і реставрація |
Замовник має право при наявності бюджетного фінансування, перерахувати Підряднику аванс для придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів і обладнання в розмірі до 30% вартості робіт. Підрядник зобов’язується виконати роботи по отриманому авансу протягом 90 календарних днів з дня його отримання. По закінченні вказаного строку Підрядник повертає невикористані суми авансу на розрахунковий рахунок Замовника. Порядок надання авансу здійснюється у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» та Постанови КМУ № 1764 від 27 грудня 2001 р. «Про затвердження порядку державного фінансування капітального будівництва». Залік авансу здійснюється на підставі актів виконаних робіт (ф. КБ-2В) та довідки (ф. КБ-3) протягом поточного місяця, у якому підписано акти виконаних робіт, або у наступному за поточним. Авансовий платіж є правом Замовника, а не його обов’язком. Замовник вправі відмовитися від перерахування авансового платежу Підряднику, а останній не вправі вимагати обов’язкової сплати такого платежу.
Тип оплати: Аванс
Період: 90 календарних днів
Розмір оплати: 30.00%
Розрахунки Замовником проводяться тільки за фактично виконані роботи у термін на протязі 60-ти (шистидесяти) календарних днів з моменту підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, та тільки в межах бюджетних призначень. У разі затримки фінансування розрахунки за надані роботи здійснюються при отриманні Замовником призначення на фінансування цих робіт.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 60 календарних днів
Розмір оплати: 70.00%
Назва організації | Відділ освіти, культури, молоді та спорту Глибоцької селищної ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 42788771 |
Поштова адреса | 60400, Україна, Чернівецька область, селище міського типу Глибока, вулиця Шевченка, 1 |
Ім'я |
Ковальчук Тетяна Іллівна ( ) |
Телефон | +380509517970 |
Ел. пошта | tatjana.kovalchuk@gmail.com |