На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
2 312 401.86 UAH
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Переговорна процедура
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Код ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг: Улаштування вирівнювального шару із ЩПС м3 1134 Строк надання послуг - до 31 грудня 2021 року. Місце надання послуг: автомобільна дорога С 191206 Скуносове-Корольки-/О 191207, км 3+500-км 6+000, 1 послуга. Узгоджена ціна пропозиції учасника - 2312401,86 гривень. ТОВ "АМК РЕМ-БУД" (місцезнаходження: : вул. Київська, буд. 66, с. Синяк, Вишгородський р-н, Київська обл., 07351, Код ЄДРПОУ: 38256839)
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 38256839 |
---|---|
Поштова адреса | 07351, Україна, Київська область, с. Синяк, село Синяк, ВУЛИЦЯ КИЇВСЬКА, будинок 66 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Куковенко Андрій |
Телефон | +380674671267 |
Ел. пошта | amkrembud.2012@gmail.com |
Ідентифікаційний номер | UA-2021-08-18-013841-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 2 312 401.86 UAH з ПДВ |
Умови застосування: | Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю |
---|---|
Обгрунтування: | На підставі доповідної записки провідного інженера відділу якості, технічного контролю та новітніх технологій, ремонту та експлуатаційного утримання автомобільних доріг, штучних споруд та безпеки дорожнього руху Бездєтка М.І. від 15.07.2021 «Про додаткові роботи на а/дорозі С 191206», прийнято рішення на засіданні технічної ради ДП «Дороги Сумщини» від 15.07.2021 (Протокол № 17) погодити використання ЩПС як вирівнюючого шару, в кількості 1134 м. куб. так як при складанні дефектного акту для проведення поточного середнього ремонту на автомобільній дорозі С 191206 Скуносове-Корольки-/О 191207 через погодні умови не було враховано виконання робіт з вирівнювання профілю ЩПС так як на той час покриття було вкрите сніговим накатом. Після відтавання снігового накату та проходження потужних злив виникла потреба у використанні ЩПС, як вирівнюючого шару, в кількості 1134 м. куб. Відповідно до пункту 5 частини 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» переговорна процедура закупівлі застосовується як виняток, у разі, зокрема якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера. Обсяг додаткових послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю від 16.07.2021 № 6Пс-МД/2610 (сума первинного договору становить 15 900 000,00 грн). Крім того, з огляду на те, що ТОВ «АМК РЕМ-БУД» надає послуги за основним договором, та враховуючи те, що додаткові послуги є аналогічними та технологічно пов’язаними з основними видами послуг, їх необхідно виконувати однією підрядною організацією. Залучення до виконання додаткових послуг ТОВ «АМК РЕМ-БУД» надасть можливість забезпечити сумісність додаткових послуг з тими, що виконувалися цим підрядником, а після завершення надання послуг забезпечить належним чином усі випробування та передачу об’єкту в експлуатацію в цілому. Отже, буде забезпечена сумісність технічних та конструктивних рішень для забезпечення нормальної експлуатації автомобільної дороги. Крім того, відповідальність за якісне надання послуг буде нести один підрядник, що дасть можливість уникнути спірні ситуації та забезпечити визначений гарантійний термін експлуатації об’єкту в цілому після завершення ремонтних робіт. У зв’язку з зазначеним, прийнято рішення на підставі п. 5 ч.2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» провести закупівлю додаткових послуг ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний середній ремонт покриття автомобільної дороги загального користування місцевого значення С191206 Скуносове-Корольки-/О191207/, км 3+500-км 6+000 (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (додаткові послуги) шляхом застосування переговорної процедури. Документи, що підтверджують необхідність застосування процедури: • протокол засідання технічної ради ДП «Дороги Сумщини» від 15.07.2021 р. №17 • Закон України «Про публічні закупівлі» • договір про надання послуг від 16.07.2021 №6Пс-МД/2610 |
Дата останніх змін | 2 вересня, 09:01 |
---|
ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний середній ремонт покриття автомобільної дороги загального користування місцевого значення С191206 Скуносове-Корольки-/О191207/, км 3+500-км 6+000 (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (додаткові послуги)1 послуга Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 45230000-8, Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь |
Розрахунки проводяться Замовником виключно Підряднику після підписання Сторонами «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма №КБ-2в) і «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма №КБ-3), складених у відповідності з положенням чинних ДСТУ та СОУ, які складаються Підрядником і подаються для підписання Замовнику не пізніше як за 5 робочих днів до кінця звітного місяця, або поетапної оплати Замовником наданих послуг/виконаних робіт. Замовник може здійснювати проміжні платежі за надані послуги/виконані роботи. Представник Замовника на протязі п’яти робочих днів відповідно до погодженого Сторонами графіку здачі виконаних обсягів послуг/робіт перевіряє їх виконання згідно представленого акту і підписує його в частині фактично виконаних послуг/робіт, в межах виділених бюджетних асигнувань. Фінансові зобов’язання за договором виникають при наявності та у межах бюджетних асигнувань, установлених планами використання бюджетних коштів. Оплата послуг/робіт проводиться у межах одержаних асигнувань на казначейський рахунок Замовника за фактично виконані обсяги робіт/послуг згідно Ф №КБ-2в та Ф № КБ-3. Оплата здійснюється в межах фактичного надходження бюджетних коштів. У разі затримки бюджетного фінансування не з вини Замовника, оплата за надані послуги/виконані роботи здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок, а в разі зміни бюджетного фінансування Замовник письмово повідомляє про це Підрядника. Факт надходження грошових коштів на розрахунковий рахунок Замовника є моментом настання строку виконання зобов’язання за даним договором в розумінні абз. 2 ч. 1 ст. 530 ЦК України, при умові наявності підписаних сторонами ф. КБ-2в і ф. КБ-3.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 робочих днів
Розмір оплати: 70.00%
Попередня оплата може здійснюватись у межах 30% від вартості робіт відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» терміном не більше трьох календарних місяців відповідно до погодження, наданого головним розпорядником коштів. Використаний аванс компенсується за рахунок вартості виконаних робіт згідно акту виконаних робіт, підписаного уповноваженими представниками сторін. По закінченні зазначеного терміну невикористані суми авансу повертаються Замовнику з нарахуванням річної відсоткової плати на рівні облікової ставки НБУ із застосуванням коефіцієнта 1,2., а у випадку несвоєчасного повернення (неповернення), Виконавець додатково сплачує пеню в розмірі облікової ставки НБУ за кожний день прострочення.
Тип оплати: Аванс
Період: 90 календарних днів
Розмір оплати: 30.00%
Назва організації | Державне підприємство "Дороги Сумщини" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 42524164 |
Поштова адреса | 40022, Україна, Сумська область, Суми, ВУЛИЦЯ ТРОЇЦЬКА, БУДИНОК 9 |
Ім'я |
Нищета Павло Сергійович |
Телефон | 380508516198 |
Ел. пошта | pnischeta@gmail.com |