На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
350 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Відмінена закупівля
Скасовано
Відміна закупівлі
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Дата скасування відміни: 19 серпня, 12:32
Опис
Відповідно до пп. 2 п.17 ст. 14 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель - призначення субвенції не відповідає предмету закупівлі в оголошеному плані.
Ідентифікаційний номер | UA-2021-08-19-000924-c |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Відсутній
|
Очікувана вартість закупівлі | 350 000.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 1 750.00 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 27 серпня, 16:50 |
---|---|
Подача пропозицій | до 1 вересня, 15:00 |
Дата останніх змін | 19 серпня, 12:32 |
"Капітальний ремонт (заміна вікон, ремонт внутрішніх та зовнішніх відкосів, перекриття даху) Дубенської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №1 по вул. Шевченка, 23, м. Дубно Рівненської області"1 робота Адреса поставки: 35600, Україна, Рівненська область, м. Дубно, вул. Шевченка, 23 Строк: до 31.12.2021 11:41 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45450000-6, Інші завершальні будівельні роботи |
Розрахунки за виконанi роботи проводяться на пiдставi документiв про обсяги виконаних робiт форми КБ-2в та їх вартiсть форми КБ-3 в межах затверджених кошторисних призначень на відповідний період. Документи про виконанi роботи та їх вартiсть складаються i пiдписуються Підрядником та передаються Замовнику. Замовник перевiряє цi документи i в разi вiдсутностi зауважень пiдписує їх. Замовник зобов’язаний оплатити виконанi роботи протягом 7 банківських днів після підписання документiв про обсяги виконаних робiт форми КБ-2в та їх вартiсть форми КБ-3.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | КП Дубенський ліцей №1 Дубенської міської ради Рівненської області |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 22553225 |
Поштова адреса | 35600, Україна, Рівненська область, Дубно, Шевченка, 23 |
Ім'я |
Казмірук Наталія Юріївна ( ) |
Телефон | +380666547341 |
Ел. пошта | grunava1984@ukr.net |