На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
12 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Завершена закупівля
Опис закупівлі: 1. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: Згідно Додатку 1 до Оголошення. 2. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Ціна – 100%. 3. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: не вимагається.
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 42915052 |
---|---|
Поштова адреса | 28000, Україна, Кіровоградська область, Олександрія, ПЕРШОТРАВНЕВА, будинок 9 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Олексій Юданов |
Телефон | 380675624101 |
Ел. пошта | INFO@METALZAVOD.COM.UA |
Ідентифікаційний номер | UA-2021-08-20-002024-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 12 000.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 120.00 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 30 серпня, 11:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 3 вересня, 09:00 |
Дата останніх змін | 9 вересня, 15:43 |
Сейф офісний для зберігання документів (металевий)2 штука Адреса поставки: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Троїцька, 21а Строк: до 30.09.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44421300-0, Сейфи |
5. Умови оплати: Розрахунки за Договором проводяться протягом 30 (тридцяти) робочих днів після поставки Товару та оформлення належним чином (підписання) видаткових накладних (актів приймання-передачі Товару), шляхом оплати Покупцем на розрахунковий рахунок Постачальника, згідно рахунку. За умови надходження фінансування з міського бюджету м. Дніпра та своєчасного проведення платежів органами Державної казначейської служби України.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 44053418 |
Поштова адреса | 49000, Україна, Дніпропетровська область, місто Дніпро, вул. Троїцька, 21 а |
Ім'я |
Наталя Науменко |
Телефон | +380955294936 |
Ел. пошта | 07nataliya201407@gmail.com |