На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
4 118 224.89 UAH
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Закупівля без використання електронної системи
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Дана закупівля здійснюється в рамках реалізації проекту «Надзвичайна кредитна програма для відновлення України», який відбувається на підставі Фінансової угоди між Україною та Європейським інвестиційним банком (далі – ЄІБ), ратифікованої Законом України «Про ратифікацію Фінансової угоди між Україною та Європейським інвестиційним банком (Проект «Надзвичайна кредитна програма для відновлення України») від 22.04.2015 року № 346-VIII. Наприкінці 2020 року відбулася реорганізація Відділу освіти Валківської районної державної адміністрації та Валківської районної ради Харківської області. Відповідно до рішення II позачергової сесії VIII скликання Богодухівської районної ради Харківської області від 17.12.2020 №20-VIII «Про безоплатну передачу із спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Богодухівського району підприємств, установ, закладів та їх майнових комплексів у комунальну власність Валківської міської ради», рішення III сесії VIII скликання Валківської міської ради Богодухівського району Харківської області від 22.12.2020 № 43 «Про безоплатне прийняття із спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Богодухівського району підприємств, установ, закладів та закріплення за ними майна у комунальну власність Валківської територіальної громади» (із змінами), рішення VI позачергової сесії VIII скликання Богодухівської районної ради Харківської області від 20.05.2021 року № 98-VIII «Про подальшу реалізацію проектів (пул 1А) в рамках Надзвичайної кредитної програми для відновлення України та передачу прав та обов’язків з реалізації Угоди про передачу коштів позики від 30.12.2016 року № 13010-05/182 власнику об'єктів нерухомості Валківській міській раді Харківської області» правонаступником власника об’єкту (майна) визначена Валківська міська рада. Відповідно до рішення VІІІ сесії VІІІ скликання Валківської міської ради Богодухівського району Харківської області від 21.05.2021 року № 306 «Про визначення замовником проекту (кінцевого бенефіціара) та розпорядника субвенції з державного бюджету у рамках реалізації Надзвичайної кредитної програми для відновлення України», рішення II позачергової сесії VIII скликання Богодухівської районної ради Харківської області від 17.12.2020 №20-VIII «Про безоплатну передачу із спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Богодухівського району підприємств, установ, закладів та їх майнових комплексів у комунальну власність Валківської міської ради», рішення III сесії VIII скликання Валківської міської ради Богодухівського району Харківської області від 22.12.2020 № 43 «Про безоплатне прийняття із спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Богодухівського району підприємств, установ, закладів та закріплення за ними майна у комунальну власність Валківської територіальної громади» (із змінами), рішення VI позачергової сесії VIII скликання Богодухівської районної ради Харківської області від 20.05.2021 року № 98-VIII «Про подальшу реалізацію проектів (пул 1А) в рамках Надзвичайної кредитної програми для відновлення України та передачу прав та обов’язків з реалізації Угоди про передачу коштів позики від 30.12.2016 року № 13010-05/182 власнику об'єктів нерухомості Валківській міській раді Харківської області» та на виконання Угоди про передачу коштів позики № 13010-05/182 від 30.12.2016 між Міністерством фінансів України, Міністерством розвитку громад та територій України, Валківською міською радою та Відділом освіти Валківської міської ради в редакції Додаткової угоди № 13010-05/182-4 від 20.07.2021 року правонаступником всіх прав та обов’язків, як кінцевого бенефіціара, визнано відділ освіти Валківської міської ради. Оскільки роботи за вищезазначеним укладеним договором № 1 від 23.01.2018 р. між відділом освіти Валківської РДА та приватним підприємством «ФАСАД-СЕРВІС» не виконані в повному обсязі, відповідно до статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» існує необхідність оприлюднення повідомлень про внесення змін до договору та в подальшому звіту про виконання договору.
Контакти
Документи
Ідентифікаційний номер | UA-2021-08-20-001101-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 4 118 224.89 UAH з ПДВ |
Дата останніх змін | 20 серпня, 12:50 |
---|
Додаткова угода № 7 до договору про закупівлю робіт № 1 від 23.01.2018 року по об'єкту «Капітальний ремонт будівлі Ков’язького навчально -виховного комплексу (Загальноосвітня школа I—III ступенів — Дошкільний навчальний заклад) Валківської районної ради Харківської області, що знаходиться за адресою: площа Жовтнева, 2а, смт. Ков’яги, Валківський р-н, Харківська область. (Корегування)»1 робота Адреса поставки: 63021, Україна, Харківська область, смт. Ков’яги, площа Жовтнева 2-а Строк: до 31.03.2022 12:25 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45000000-7, Будівельні роботи та поточний ремонт |
Оплата відбувається шляхом здійснення поточних платежів. Проміжні розрахунки проводяться замовником на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (Форми – КБ-2в), довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми – КБ-3), та/або підписаних актів приймання-передачі обладнання і рахунку на оплату. Акти приймання виконаних будівельних робіт (Форми - КБ-2в), довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми - КБ-3), акти приймання-передачі обладнання підписуються Замовником за наявності у нього всіх необхідних виконавчих документів. Підрядник надає разом із формами КБ-2в, КБ-3 (у 4-х примірниках) Замовнику до 25 числа поточного місяця на паперових і магнітних носіях документи, що підтверджують виконання робіт, всю необхідну виконавчу документацію (сертифікати на застосовані матеріали, паспорти на конструкції та обладнання, акти на приховані роботи, документи, що підтверджують фактичні витрати на відрядження, та ін.), відомість ресурсів, яка підписана головним бухгалтером або керівником підприємства та підтверджена печаткою, а також реєстр накладних застосованих матеріалів і устаткування із зазначенням вартості, завірений підписом керівника і печаткою.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 45 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ВІДДІЛ ОСВІТИ ВАЛКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 44067258 |
Поштова адреса | 63002, Україна, Харківська область, Валки, вул. Харківська, будинок 7 |
Ім'я |
Колєснік Наталія Вікторівна ( ) |
Телефон | +380971784749 |
Ел. пошта | gospgrvvo@ukr.net |