На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
66 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Офісний папір А4 для друку та копіювання 30197630-1 Папір для друку
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 43977041 |
---|---|
Поштова адреса | 04073, Україна, Київська область, Київ, вул.Куренівська, будинок 2-Б |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Матвій |
Телефон | 380673873633 |
Ел. пошта | corptender1@ukrpap.com.ua |
Ідентифікаційний номер | UA-2021-08-20-003301-c |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 66 000.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 330.00 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 28 серпня, 10:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 1 вересня, 12:00 |
Дата останніх змін | 8 вересня, 14:58 |
Офісний папір А4 для друку та копіювання 80г/м2, 500 арк., СІЕ білизни не менше 161%, клас А600 паковання Адреса поставки: 61003, Україна, Харківська область, Харків, вулиця Квітки-Основ'яненка, 7 Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне |
Оплата товару здійснюється шляхом безготівкового перерахування коштів по мірі фінансування на поточний рахунок Постачальника, на умовах післяплати протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з моменту підписання видаткової накладної. У разі затримки/відсутності бюджетного фінансування, розрахунки за поставлений товар здійснюються на пізніше 15-ти банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного фінансування для оплати товару. Тип оплати: післяплата, Тип днів: банківські, Розмір оплати (%): 100, Період (банківських днів): 15
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 14 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Управління земельних відносин Департаменту територіального контролю та земельних відносин Харківської міської ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 26488996 |
Поштова адреса | 61003, Україна, Харківська область, Харків, вулиця Квітки-Основ'яненка, 7 |
Ім'я |
Бордун Алла Михайлівна |
Телефон | 380577607470 |
Ел. пошта | zemlahmr47@gmail.com |