На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
2 247 389.20 UAH
Замовник
Комунальне некомерційне підприємство "Обласна клінічна лікарня Івано-Франківської обласної ради"
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги
Завершена закупівля
Опис закупівлі: 1. Найменування Замовника: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ". 2. Місцезнаходження Замовника: Україна, 76008, Івано-Франківська обл., місто Івано-Франківськ, ВУЛИЦЯ ФЕДЬКОВИЧА, будинок 91. 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань Замовника: 01993150. 4. Категорія Замовника: Підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». 5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: В.о. секретаря тендерного комітету Клекот Олена Анатоліївна, начальник юридичного відділу, фахівець з публічних закупівель, тел. +380660646738, електронна адреса: lenaklekot@gmail.com. 6. Вид предмета закупівлі: Роботи. 7. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Капітальний ремонт дорожнього покриття на території КНП «Обласна клінічна лікарня Івано-Франківської обласної ради» вул. Федьковича 91 в м. Івано-Франківську» (ДК 021-2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь). 8. Кількість товарів, обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 робота. 9. Місце поставки товарів, місце виконання робіт чи надання послуг: на території КНП «Обласна клінічна лікарня Івано-Франківської обласної ради» (76008, Івано-Франківська обл., місто Івано-Франківськ, ВУЛИЦЯ ФЕДЬКОВИЧА, будинок 91). 10. Очікувана вартість предмета закупівлі: 2 247 389,20 грн. (два мільйони двісті сорок сім тисяч триста вісімдесят дев’ять гривень 20 копійок) з ПДВ. 11. Джерело фінансування закупівлі: Власні кошти (кошти від господарської діяльності підприємства). 12. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: До 31.12.2021 р. 13. Умови оплати: Розрахунки за виконані роботи здійснюються протягом 30 календарних днів та на підставі пред’явлених та підписаних Сторонами форм КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт». 14. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17.09.2021 р. 15. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Документи, що надаються учасником у тендерній пропозиції відповідно до вимог тендерної документації, складаються українською мовою. В разі надання розрахунків, які необхідні для формування тендерної пропозиції учасника, допускається наявність даних документів на українській мові або частково на російській мові. Документи та довідки, надані Учаснику сторонніми організаціями, можуть бути складені іншою мовою. В такому випадку Учасник надає в тендерній пропозиції переклад українською мовою цього документа (крім документів про освіту, що видані до 15.05.1992 року, документів, що видані за підсумками навчання до початку 1992/1993 навчального року в освітніх установах держав колишнього СРСР). Переклад (або справжність підпису перекладача) мають бути засвідчені нотаріально або легалізовані у встановлену законодавством порядку. 16. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): 0,5 % від очікуваної вартості закупівлі. 17. Вид забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Електронна банківська гарантія. I. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі - банківська гарантія) з накладеним електронно-цифровим підписом/кваліфікованого електронного підпису гаранту (далі-банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. II. Електронна гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу. III. Електронна гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити електронний цифровий підпис/кваліфікований електронний підпис банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження ЕЦП/КЕП банківської гарантії, подана учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником. IV. Банківська гарантія надана банком-резидентом України повинна бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». 1) Якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії/договір про надання гарантії, учасник обов’язково має надати такий договір разом з банківською гарантією. 2) Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням ЕЦП/КЕП гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). 3) Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 0,5% від очікуваної вартості закупівлі. 4) Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 120 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Гарантія має набувати чинності з дня її надання. 5) Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені). 6) В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено: 7) Зобов’язання Банку-гаранта сплатити Замовнику гарантійну суму єдиним платежем протягом 5-ти банківських днів з дня отримання вимог Замовника без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов; 8) Умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена Банком-гарантом, в тому числі згідно із заявою Учасника, без згоди та погодження з Замовником, після її передавання / надсилання Замовнику. 9) Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття надається довідка про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії, виданої Банком-гарантом, завірені печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта, із наданням підтвердження повноважень такої Уповноваженої особи від Банку-гаранта. 10) Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. 11) Тендерна пропозиція, у складі якої буде банківська гарантія, довідка про покриття та виписка з рахунку, що не відповідає умовам тендерної документації, буде відхилена Замовником. Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії: Комунальне некомерційне підприємство «Обласна клінічна лікарня Івано-Франківської обласної ради» Розрахунковий рахунок UA 13 336677 00000 26003052548819 у Приватбанк, МФО 336677, код ЄДРПОУ 01993150 18. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі». 19. Дата та час проведення електронного аукціону: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі». 20. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях - 1 % 21. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Критерії оцінки тендерних пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %). 22. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): відсутні. 23. Примітки: Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу "Тендерна документація" та «Додатків до тендерної документації», що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону. Інформація про відсутність підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» надається учасником у складі тендерної пропозиції згідно умов тендерної документації; застосовані критерії оцінки - ціна (питома вага критерію - 100%). Оголошення про проведення відкритих торгів сформовано у відповідності до вимог статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. №922-VIII (зі змінами та доповненнями).
Не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції
Відповідно до пункту 1 частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства та учасник не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції.
Контакти
Документи
Субпідрядник
Причина дискваліфікації
Субпідрядник відсутній.
Відповідно до пункту 1 частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства та учасник не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції.
Код ЄДРПОУ | 30051316 |
---|---|
Поштова адреса | 77701, Україна, Івано-Франківська область, Богородчани, вулиця Шевченка, будинок 5Б |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Гаврилів Роман Ярославович |
Телефон | +380972671312 |
Ел. пошта | vs2bud@gmail.com |
Контакти
Документи
Субпідрядник
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПБС» не планує залучати до виконання робіт чи послуг субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше ніж 20 % від вартості договору про закупівлю «ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Капітальний ремонт дорожнього покриття на території КНП «Обласна клінічна лікарня Івано-Франківської обласної ради» вул. Федьковича 91 в м. Івано-Франківську» (ДК 021-2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Код ЄДРПОУ | 32872788 |
---|---|
Поштова адреса | 76018, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, вул. Тичини 8А |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт великого підприємництва |
Ім'я | Пастернак Олексій Станіславович |
Телефон | +380979384234 |
Ел. пошта | pbs.tender@ukr.net |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 34083975 |
---|---|
Поштова адреса | 76018, Україна, Івано-Франківська область, м. Івано-Франківськ, вул. Є. Коновальця буд.136б, кв.232 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Юрій Ткачук |
Телефон | +380673425987 |
Ел. пошта | pprosaif2006@gmail.com |
Ідентифікаційний номер | UA-2021-09-01-003261-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 2 247 389.20 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 22 473.89 UAH з ПДВ |
Гарантійне забезпечення | 11 000.00 UAH |
Період уточнень | до 14 вересня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 20 вересня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 24 вересня, 00:00 |
Дата останніх змін | 20 жовтня, 08:33 |
Аукціон |
24 вересня, 13:32 Переглянути |
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Капітальний ремонт дорожнього покриття на території КНП «Обласна клінічна лікарня Івано-Франківської обласної ради» вул. Федьковича 91 в м. Івано-Франківську»1 робота Адреса поставки: 76008, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, ВУЛИЦЯ ФЕДЬКОВИЧА, будинок 91 Строк: до 30.12.2021 23:00 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45230000-8, Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь |
Розрахунки за виконані роботи здійснюються протягом 30 календарних днів та на підставі пред’явлених та підписаних Сторонами форм КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт»
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Комунальне некомерційне підприємство "Обласна клінічна лікарня Івано-Франківської обласної ради" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 01993150 |
Поштова адреса | 76008, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, Вулиця Федьковича, будинок 91 |
Ім'я |
Клекот Олена Анатоліївна |
Телефон | 0342524020 |
Ел. пошта | lenaklekot@gmail.com |