На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
30 894 852.00 UAH
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Переговорна процедура
Завершена закупівля
Знайдено порушення
Опис закупівлі: Інформація відповідно до п. 5 ч. 6 ст. 40 ЗУ "Про публічні закупівлі": місцезнаходження учасника, з яким проведено переговори: ВУЛИЦЯ АНДРІЯ КОЦКИ, будинок 28, Хуст, Закарпатська область, Україна, 90400
Контакти
Документи
Ідентифікаційний номер | UA-2021-09-02-005528-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 30 894 852.00 UAH з ПДВ |
Умови застосування: | Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом |
---|---|
Обгрунтування: | 23.07.2021 року оголошено відкриті торги на закупівлю робіт «Реконструкція ДНЗ в с. Іза по вул. Центральній, №152 Хустського району. Коригування» за ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи, ідентифікатор закупівлі – UA-2021-07-23-008982-b. Закупівля не відбулась, по причині подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій (подано пропозицію – ТОВ "БІОСИСТЕМИ"), згідно звіту про проведення процедури - UA-2021-07-23-008982-b, дата формування звіту: 08 серпня 2021 року. 10.08.2021 року повторно оголошено відкриті торги на закупівлю робіт «Реконструкція ДНЗ в с. Іза по вул. Центральній, №152 Хустського району. Коригування» за ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи, ідентифікатор закупівлі UA-2021-08-10-002818-b. Закупівля не відбулась вдруге, по причині подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій (подано пропозицію – ТОВ "БІОСИСТЕМИ"), згідно звіту про проведення процедури UA-2021-08-10-002818-b, дата формування звіту: 26 серпня 2021 року. Таким чином, відкриті торги на закупівлю робіт «Реконструкція ДНЗ в с. Іза по вул. Центральній, №152 Хустського району. Коригування» за ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи було двічі відмінено, через відсутність достатньої кількості учасників, що є підставою для застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до пункту 1 частини 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі». |
Дата останніх змін | 20 вересня, 16:08 |
---|
Реконструкція ДНЗ в с. Іза по вул. Центральній, №152 Хустського району. Коригування.1 робота Адреса поставки: 90436, Україна, Закарпатська область, с. Іза, вул. Центральній, №152 Строк: до 31.12.2022 12:52 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45450000-6, Інші завершальні будівельні роботи |
Розрахунки між сторонами здійснюються у безготівковій формі. Замовник здійснює платежі за виконані роботи на підставі акту приймання виконаних робіт (форма КБ-2в) і довідки про вартість виконаних робіт та витрат (форма КБ-3), складених у відповідності з положеннями чинних ДСТУ і підписаних уповноваженими представниками сторін протягом 10-ти банківських днів. За роботи, виконані з недоробками і дефектами, виявленими при прийманні виконаних робіт, оплата проводиться після їх усунення.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківських днів
Розмір оплати: 70.00%
Замовник має право перераховувати Підряднику аванс в розмірі 30% вартості, річного обсягу робіт. Підрядник зобов’язується використати одержаний аванс на придбання і постачання необхідних для використання робіт матеріалів, конструкцій, виробів протягом трьох місяців після одержання авансу.
Тип оплати: Аванс
Період: 10 банківських днів
Розмір оплати: 30.00%
Назва організації | Управління освіти, релігій та у справах національностей виконавчого комітету Хустської міської ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 33763070 |
Поштова адреса | 90400, Україна, Закарпатська область, Хуст, 900-річчя Хуста, 27 |
Ім'я |
Бобер Ольга Ярославівна ( ) |
Телефон | +380314246500 |
Ел. пошта | khust.osvita@ukr.net |