На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
330 396.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Місцезнаходження замовника: 12403, вул. М.Грушевського, буд. 2, с.Глибочиця, Житомирського району, Житомирської області. Код ЄДРПОУ: 04348289. Категорія замовника – пункт 1 частина 4 стаття 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2. Вид закупівлі: абзац 4 пункт 5 частина 2 стаття 4 Закону України «Про публічні закупівлі». На виконання вимог Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі (далі Порядку), затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року N 1082, надаємо зазначену інформацію у вигляді доданого файлу ("Інформація відповідно до Порядку") в розділі документація/документи. Під час проведення спрощеної закупівлі усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення спрощеної закупівлі усі документи, що мають відношення до пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Допускається подання Учасником документів, складених/перекладених російською мовою, а саме: -інструкції з використання російською мовою, якщо це не суперечить чинному законодавству і відповідає матеріалам реєстраційного досьє; -документи, що підтверджують реєстрацію товару в країні виробника; -сертифікати, гарантійні листи виробника; -рекламні проспекти, аналітичні статті тощо. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з роботами (послугами, товарами), що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загальноприйнятого застосування
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення, та вимогам до предмета закупівлі
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі
Код ЄДРПОУ | 43635205 |
---|---|
Поштова адреса | 20702, Україна, Черкаська область, Сміла, вул.Ольги Олійник ,6 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Бурячинський Сергій Васильович |
Телефон | +380979270601 |
Ел. пошта | bvkch@ukr.net |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 34788625 |
---|---|
Поштова адреса | 10014, Україна, Житомирська область, Житомир, ВУЛ.РИЛЬСЬКОГО, будинок 9 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Пілянкевич Юрій |
Телефон | 380965469343 |
Ел. пошта | termouniversal-nvf@ukr.net |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 40853529 |
---|---|
Поштова адреса | 10005, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Зв'язківців, буд. 7, кв. 37 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Шатіло Максим Станіславович |
Телефон | +380673030146 |
Ел. пошта | quant.energy.zt@gmail.com |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 40895925 |
---|---|
Поштова адреса | 10001, Україна, Житомирська область, Житомир, ВУЛИЦЯ КИЇВСЬКА, будинок 104, квартира 82 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Олена Демецька |
Телефон | 380957116340 |
Ел. пошта | ektitan@ukr.net |
Ідентифікаційний номер | UA-2021-09-03-008018-c |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 330 396.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 1 651.98 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 9 вересня, 00:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 15 вересня, 00:00 |
Дата останніх змін | 29 вересня, 17:29 |
Аукціон |
15 вересня, 14:03 Переглянути |
Капітальний ремонт мереж вуличного освітлення по вул. Героїв України від буд. №20 до буд. №92, вул. Донецька від буд. №2 до буд. №44, вул. Тетерівська від буд. №1 до буд. №15 та по пров. Донецький від буд. №5А до буд. №11 в с.Левків, Житомирського р-ну, Житомирської області1 робота Адреса поставки: 12405, Україна, Житомирська область, c. Левків, згідно оголошення про проведення спрощеної закупівлі Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45453000-7, Капітальний ремонт і реставрація |
Умови оплати (порядок розрахунків): для перерахування Підряднику попередньої оплати (авансу), останній надає для погодження Замовнику протягом 15 робочих днів з дати укладення Договору (або додаткової угоди щодо зміни фінансування) рахунок на оплату, в якому зазначає необхідну суму попередньої оплати (авансу) у розмірі до 30% (тридцяти відсотків) від розміру фінансування відповідного року з урахуванням обсягу та строку виконання робіт, передбачених календарним графіком виконання робіт поточного року в межах терміну відпрацювання авансу. У разі погодження Замовником сплати попередньої оплати (авансу), перерахування коштів здійснюється протягом 15 робочих днів із дати виставлення рахунку Підрядником
Тип оплати: Аванс
Період: 15 робочих днів
Розмір оплати: 30.00%
Умови оплати (порядок розрахунків): оплата робіт (крім суми авансу) здійснюється Замовником шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Підрядника за фактично виконані роботи на умовах відстрочки платежу до 20 (двадцяти) банківських днів з моменту та на підставі підписаних Сторонами актів форми №КБ-2в та довідок форми №КБ-3. Єдиним критерієм оцінки згідно даної закупівлі є ціна (питома вага критерію – 100%)
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 банківських днів
Розмір оплати: 70.00%
Назва організації | Глибочицька сільська рада Житомирського району Житомирської області |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 04348289 |
Поштова адреса | 12403, Україна, Житомирська область, с. Глибочиця, вул. Михайла Грушевського, 2 |
Ім'я |
Катерина Кручок |
Телефон | +380412406009 |
Ел. пошта | 406009@ukr.net |