На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги
Завершена закупівля
Знайдено порушення
Опис закупівлі: Забезпечення тендерних пропозицій не вимагається. Основний критерій оцінки - ціна. Забезпечення виконання договору - 3 % від суми договору. Умови оплати, розмір, умови повернення/неповернення передбачені тендерною документацією та договором. Мова документів тендерної пропозиції - виключно українська.
Протоколом ТК №136 від 20.10.2021року Учасника визнано переможцем та прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем згідно з вимогами чинного законодавства. Протягом одного дня з дня прийняття цього рішення оприлюднено через авторизований електронний майданчик на Веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом. Рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем було опубліковано 21.10.2021року, останньою датою підписання договору є 10.11.2021року, однак, всупереч вимогам тендерної документації п.6.1 ч.6 Розділу VI, учасник не надав забезпечення виконання договору про закупівлю у розмірі 3(трьох) відсотків не пізніше дати укладення договору.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Причина дискваліфікації
не залучаєм
Протоколом ТК №136 від 20.10.2021року Учасника визнано переможцем та прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем згідно з вимогами чинного законодавства. Протягом одного дня з дня прийняття цього рішення оприлюднено через авторизований електронний майданчик на Веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом. Рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем було опубліковано 21.10.2021року, останньою датою підписання договору є 10.11.2021року, однак, всупереч вимогам тендерної документації п.6.1 ч.6 Розділу VI, учасник не надав забезпечення виконання договору про закупівлю у розмірі 3(трьох) відсотків не пізніше дати укладення договору.
Код ЄДРПОУ | 43356319 |
---|---|
Поштова адреса | 79038, Україна, Львівська область, Львів, вул.Медової Печери, будинок 69, квартира 95 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Романюк Микола Васильович |
Телефон | +380986307454 |
Ел. пошта | bktmgrup@gmail.com |
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 та встановлені частиною першою статті 17 цього Закону. Учасником процедури закупівлі не виправлено інформацію в документах, протягом 24 годин, що подані ним у своїй тендерній пропозиції
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Причина дискваліфікації
Без залучення субпідрядників
Учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 та встановлені частиною першою статті 17 цього Закону. Учасником процедури закупівлі не виправлено інформацію в документах, протягом 24 годин, що подані ним у своїй тендерній пропозиції
Код ЄДРПОУ | 25550718 |
---|---|
Поштова адреса | 80193, Україна, Львівська область, Соснівка, Львівська |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Гавілей Юрій |
Телефон | 380676752670 |
Ел. пошта | PRESTIGEZAKHID@UKR.NET |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
не залучається
Код ЄДРПОУ | 22345998 |
---|---|
Поштова адреса | 79026, Україна, Львівська область, Львів, вул. Стрийська, 48 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Паращак Ірина Володимирівна |
Телефон | +380678125796 |
Ел. пошта | deltabud.lv@gmail.com |
Ідентифікаційний номер | UA-2021-09-08-010039-c |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 530 000.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 2 650.00 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 18 вересня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 24 вересня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 28 вересня, 00:00 |
Дата останніх змін | 8 грудня, 15:40 |
Аукціон |
28 вересня, 14:06 Переглянути |
Поточний ремонт приміщень за індексами 54-55, м.Львів, пл.Ринок 1 (ДК 021:2015:45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)1 послуга Адреса поставки: 79008, Україна, Львівська область, Львів, м.Львів, пл.Ринок, 1 Строк: до 29.04.2022 15:49 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 45450000-6, Інші завершальні будівельні роботи |
Розрахунки проводяться за фактично виконані роботи після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, шляхом проміжних платежів, в межах коштів, спрямованих на виконання робіт, що є предметом цього Договору. Проміжні платежі за виконані роботи здійснюються в межах не більше як 85 % їх загальної вартості за договірною ціною (з врахуванням авансового платежу). 3.1.3. Кінцеві розрахунки здійснюються Замовником після виконання і приймання всіх передбачених Договором
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 робочих днів
Розмір оплати: 70.00%
Замовник перераховує Підряднику аванс у розмірі не більше 30% вартості договору.
Тип оплати: Аванс
Період: 10 робочих днів
Розмір оплати: 30.00%
Назва організації | ЛКП "Ратуша-сервіс" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 23949155 |
Поштова адреса | 79006, Україна, Львівська область, Львів, пл.Ринок,1,326 |
Ім'я |
Тихоліз Ірина Ярославівна ( ) |
Телефон | +380322975839 |
Ел. пошта | irynayakovets@gmail.com |