На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
6 001 248.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись електронною банківською гарантією у розмірі до 0,5 % від очікуваної вартості, а саме 30 000,00 грн. (тридцять тисяч гривень 00 копійок), що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції. Електронна банківська гарантія повинна бути оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004р. № 639 та Наказу Міністерства економіки, торгівлі та сільського господарства України № 2628 від 14.12.2020 року, має бути безвідкличною, із безумовним зобов’язанням банку відшкодувати за першою письмовою вимогою Замовника на рахунок: UA 528201720344280003000153009 в Держказначействі України в м.Київ Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути не меншим строку дії тендерної пропозиції. В разі продовження терміну дії тендерної пропозиції, дія забезпечення тендерної пропозиції повинна бути подовженою Учасником на відповідний термін. Банківська установа, що надає Учаснику банківську гарантію, має бути не внесена до переліку банків з тимчасовою адміністрацією у стадії ліквідації, що документально підтверджується. Гарантія має надаватися банківською установою (далі – Гарант) на користь Замовника (далі – Бенефіціара) з метою забезпечення належного виконання учасником торгів (далі – Принципал) своїх обов'язків, пов’язаних із участю останнього у закупівлі (поданням тендерної пропозиції), що проводиться відповідно до цієї тендерної документації. Разом із банківською гарантією до електронної системи публічних закупівель надаються у електронному форматі копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію. Зазначена копія повинна бути належним чином завірена банком. Усі витрати, пов'язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника, не компенсуються Замовником, в тому числі і при відміні та скасуванні торгів. Серед обов’язкового переліку документів, обов’язок подання яких Гаранту покладається на Бенефіціара для підтвердження своєї вимоги про сплату гарантійного забезпечення, не має бути документів, отримання (надання) яких залежить від волі інших осіб, а не виключно від Бенефіціара. При цьому, документи, що стосуються проведення закупівлі (оголошення, протоколи тощо), надаються Гаранту в копіях, що засвідчуються Бенефіціаром. Умови наданої гарантії мають передбачати те, що одержана вимога (повідомлення) Бенефіціара, що надсилається, є достатньою умовою для банку-гаранта сплатити кошти Бенефіціару за гарантією, якщо така вимога (повідомлення) та документи, обумовлені в гарантії, відповідатимуть умовам, які містяться в наданій гарантії, а також отримані протягом строку дії гарантії і способом, зазначеним у гарантії.
Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам
Код ЄДРПОУ | 41418687 |
---|---|
Поштова адреса | 36023, Україна, Полтавська область, місто Полтава, вул.Героїв АТО, будинок 71А |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Максим Єрмолін |
Телефон | +380991702325 |
Ел. пошта | oteko@ukr.net |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
не залучаємо
Код ЄДРПОУ | 41543893 |
---|---|
Поштова адреса | 36000, Україна, Полтавська область, місто Полтава, ВУЛИЦЯ КОТЛЯРЕВСЬКОГО, будинок 22 Б, офіс 310 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | ТОВ "Будімперія 2017" |
Телефон | +380999368558 |
Ел. пошта | bud_imperiia2017@ukr.net |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Не плануємо залучати
Код ЄДРПОУ | 25164837 |
---|---|
Поштова адреса | 36022, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Старий поділ, буд. 4 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Ольховик Вероніка Олександрівна |
Телефон | +380965541552 |
Ел. пошта | veronika_olkhovyk@ukr.net |
Ідентифікаційний номер | UA-2021-09-08-011708-c |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 6 001 248.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 30 006.24 UAH з ПДВ |
Гарантійне забезпечення | 30 000.00 UAH |
Період уточнень | до 14 вересня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 20 вересня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 24 вересня, 00:00 |
Дата останніх змін | 11 листопада, 10:25 |
Аукціон |
24 вересня, 15:27 Переглянути |
Капітальний ремонт покрівлі опорного закладу «Оржицька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів імені І.Я. Франка Оржицької селищної ради Полтавської області», що розташований за адресою вулиця Центральна, 16, смт Оржиця Полтавської області1 робота Адреса поставки: 37700, Україна, Полтавська область, смт. Оржиця, вул. Центральна,16 Строк: до 31.12.2021 16:54 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45260000-7, Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи |
Підрядник надає Замовнику Акт приймання виконаних підрядних робіт (типової форми N КБ-2в), який розглядається протягом трьох робочих днів за участі повноважного представника організації з технічного нагляду, але не пізніше 25 числа кожного місяця. Оплата виконання робіт здійснюється протягом 10 банківських днів з дня підписання документів Замовником.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Відділ освіти виконавчого комітету Оржицької селищної ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 43907042 |
Поштова адреса | 37700, Україна, Полтавська область, Оржиця, вул. Центральна, 24 |
Ім'я |
Маслак Юлія Петрівна ( ) |
Телефон | +380535791337 |
Ел. пошта | yuliya_orj_osv@ukr.net |