На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
300 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з публ. англ. мовою
Завершена закупівля
Опис закупівлі: «Код 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне» відповідно до «Єдиного закупівельного словника» ДК 021:2015 (CPV:2008) (Код 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне» - Паперове канцелярське приладдя та інші паперові вироби)». Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: тендерні пропозиції повинні бути складені українською та/або російською мовою.
1. Абз.3 п.1 ч.1 ст.31 ЗУ «Про публічні закупівлі» - учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Невідповідність полягає в тому, що згідно вимог Розділу ІІІ тендерної документації передбачено, що «ТП підписується кваліфікованим електронним підписом (КЕП) уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі». При перевірки електронного підпису ПП «САМТЕКС ДИСТРИБУЦІЯ» встановлено, що пропозиція підписана удосконаленим електронним підписом на кваліфікованому сертифікаті (УЕП), що не відповідає вимогам тендерної документації. 2. Абз.2 п.2 ч.1 ст.31 ЗУ «Про публічні закупівлі» - тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Невідповідність полягає в тому, що: - Згідно поз. 5 Технічної специфікації, Замовником торгів вимагався товар – Календар перекидний на 2022 рік, настільний, кількість аркушів: 40, внутрішній блок: офсетний папір, розмір: 133х88 мм, щільність не менш 60г/м2, стандартна перфорація або еквівалент товару, всі технічні характеристики якого повинні бути не гірш, ніж у замовленого товару з додатковим доданням документального підтвердження (технічна документація, яка передбачена виробником, а саме: сертифікат відповідності та/або висновок санітарно-епідеміологічної експертизи, або інший документ, що підтверджує якість продукції (згідно з урахуванням вимог ст.23 п.6 Закону України «Про публічні закупівлі») тощо) повної відповідності технічних характеристик запропонованого товару з характеристиками замовленого товару та обов’язковим відображенням у таблиці порівняльних характеристик. ПП «Самтекс Дистрибуція» було запропоновано товар – Календар настільний перекидний, внутрішний блок: офсетний папір 2022 рік, щільність не менш 60г/м2 Україна. При цьому не вказано кількість аркушів та розмір запропонованого товару. - Згідно поз. 69-71 Технічної специфікації, Замовником торгів вимагався товар – Оснастка для штампу форма прямокутна, надійний пластиковий корпус з автоматичним фарбуванням тексту, з розмірами кліше 20х45мм, 20х55мм, 30х45мм відповідно або еквівалент товару, всі технічні характеристики якого повинні бути не гірш, ніж у замовленого товару з додатковим доданням документального підтвердження (технічна документація, яка передбачена виробником, а саме: сертифікат відповідності та/або висновок санітарно-епідеміологічної експертизи, або інший документ, що підтверджує якість продукції (згідно з урахуванням вимог ст.23 п.6 Закону України «Про публічні закупівлі») тощо) повної відповідності технічних характеристик запропонованого товару з характеристиками замовленого товару та обов’язковим відображенням у таблиці порівняльних характеристик. ПП «Самтекс Дистрибуція» було запропоновано наступний товар – Оснащення для штампу, пласт., синє, арт. 4913N, 4929, TRODAT Австрія, з розмірами кліше 58х22мм, 50х30мм, що не відповідає вимогам Технічної специфікації. - Згідно поз. 82-83 Технічної специфікації, Замовником торгів вимагався товар – Реєстратор форматом А4, щільність картона не менш 1500 г/м2, металевий внутрішній механізм, однотонні кольори, шириною 50мм та 70мм відповідно або еквівалент товару, всі технічні характеристики якого повинні бути не гірш, ніж у замовленого товару з додатковим доданням документального підтвердження (технічна документація, яка передбачена виробником, а саме: сертифікат відповідності та/або висновок санітарно-епідеміологічної експертизи, або інший документ, що підтверджує якість продукції (згідно з урахуванням вимог ст.23 п.6 Закону України «Про публічні закупівлі») тощо) повної відповідності технічних характеристик запропонованого товару з характеристиками замовленого товару та обов’язковим відображенням у таблиці порівняльних характеристик. ПП «Самтекс Дистрибуція» було запропоновано наступний товар – Папка-реєстратор, А4, кол. жовт., кол. син., арт. F0116-Y, F0117-BL, FOLDER, Китай, шириною 5,5см та 7,5см відповідно. При цьому інформація про щільність товару відсутня. - Згідно поз. 91-92 Технічної специфікації, Замовником торгів вимагався товар – Линер Faber – Castell broadpen 0,8 мм, арт. 155451 та Линер Faber – Castell ecco pigment 0,5 мм арт. 166551 відповідно або еквівалент товару, всі технічні характеристики якого повинні бути не гірш, ніж у замовленого товару з додатковим доданням документального підтвердження (технічна документація, яка передбачена виробником, а саме: сертифікат відповідності та/або висновок санітарно-епідеміологічної експертизи, або інший документ, що підтверджує якість продукції (згідно з урахуванням вимог ст.23 п.6 Закону України «Про публічні закупівлі») тощо) повної відповідності технічних характеристик запропонованого товару з характеристиками замовленого товару та обов’язковим відображенням у таблиці порівняльних характеристик. ПП «Самтекс Дистрибуція» було запропоновано наступний товар - Линер Faber – Castell broadpen Германія та Линер Faber – Castell ecco pigment Германія відповідно. При цьому не вказано тип ручки та артикул товару.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
1. Абз.3 п.1 ч.1 ст.31 ЗУ «Про публічні закупівлі» - учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Невідповідність полягає в тому, що згідно вимог Розділу ІІІ тендерної документації передбачено, що «ТП підписується кваліфікованим електронним підписом (КЕП) уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі». При перевірки електронного підпису ПП «САМТЕКС ДИСТРИБУЦІЯ» встановлено, що пропозиція підписана удосконаленим електронним підписом на кваліфікованому сертифікаті (УЕП), що не відповідає вимогам тендерної документації. 2. Абз.2 п.2 ч.1 ст.31 ЗУ «Про публічні закупівлі» - тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Невідповідність полягає в тому, що: - Згідно поз. 5 Технічної специфікації, Замовником торгів вимагався товар – Календар перекидний на 2022 рік, настільний, кількість аркушів: 40, внутрішній блок: офсетний папір, розмір: 133х88 мм, щільність не менш 60г/м2, стандартна перфорація або еквівалент товару, всі технічні характеристики якого повинні бути не гірш, ніж у замовленого товару з додатковим доданням документального підтвердження (технічна документація, яка передбачена виробником, а саме: сертифікат відповідності та/або висновок санітарно-епідеміологічної експертизи, або інший документ, що підтверджує якість продукції (згідно з урахуванням вимог ст.23 п.6 Закону України «Про публічні закупівлі») тощо) повної відповідності технічних характеристик запропонованого товару з характеристиками замовленого товару та обов’язковим відображенням у таблиці порівняльних характеристик. ПП «Самтекс Дистрибуція» було запропоновано товар – Календар настільний перекидний, внутрішний блок: офсетний папір 2022 рік, щільність не менш 60г/м2 Україна. При цьому не вказано кількість аркушів та розмір запропонованого товару. - Згідно поз. 69-71 Технічної специфікації, Замовником торгів вимагався товар – Оснастка для штампу форма прямокутна, надійний пластиковий корпус з автоматичним фарбуванням тексту, з розмірами кліше 20х45мм, 20х55мм, 30х45мм відповідно або еквівалент товару, всі технічні характеристики якого повинні бути не гірш, ніж у замовленого товару з додатковим доданням документального підтвердження (технічна документація, яка передбачена виробником, а саме: сертифікат відповідності та/або висновок санітарно-епідеміологічної експертизи, або інший документ, що підтверджує якість продукції (згідно з урахуванням вимог ст.23 п.6 Закону України «Про публічні закупівлі») тощо) повної відповідності технічних характеристик запропонованого товару з характеристиками замовленого товару та обов’язковим відображенням у таблиці порівняльних характеристик. ПП «Самтекс Дистрибуція» було запропоновано наступний товар – Оснащення для штампу, пласт., синє, арт. 4913N, 4929, TRODAT Австрія, з розмірами кліше 58х22мм, 50х30мм, що не відповідає вимогам Технічної специфікації. - Згідно поз. 82-83 Технічної специфікації, Замовником торгів вимагався товар – Реєстратор форматом А4, щільність картона не менш 1500 г/м2, металевий внутрішній механізм, однотонні кольори, шириною 50мм та 70мм відповідно або еквівалент товару, всі технічні характеристики якого повинні бути не гірш, ніж у замовленого товару з додатковим доданням документального підтвердження (технічна документація, яка передбачена виробником, а саме: сертифікат відповідності та/або висновок санітарно-епідеміологічної експертизи, або інший документ, що підтверджує якість продукції (згідно з урахуванням вимог ст.23 п.6 Закону України «Про публічні закупівлі») тощо) повної відповідності технічних характеристик запропонованого товару з характеристиками замовленого товару та обов’язковим відображенням у таблиці порівняльних характеристик. ПП «Самтекс Дистрибуція» було запропоновано наступний товар – Папка-реєстратор, А4, кол. жовт., кол. син., арт. F0116-Y, F0117-BL, FOLDER, Китай, шириною 5,5см та 7,5см відповідно. При цьому інформація про щільність товару відсутня. - Згідно поз. 91-92 Технічної специфікації, Замовником торгів вимагався товар – Линер Faber – Castell broadpen 0,8 мм, арт. 155451 та Линер Faber – Castell ecco pigment 0,5 мм арт. 166551 відповідно або еквівалент товару, всі технічні характеристики якого повинні бути не гірш, ніж у замовленого товару з додатковим доданням документального підтвердження (технічна документація, яка передбачена виробником, а саме: сертифікат відповідності та/або висновок санітарно-епідеміологічної експертизи, або інший документ, що підтверджує якість продукції (згідно з урахуванням вимог ст.23 п.6 Закону України «Про публічні закупівлі») тощо) повної відповідності технічних характеристик запропонованого товару з характеристиками замовленого товару та обов’язковим відображенням у таблиці порівняльних характеристик. ПП «Самтекс Дистрибуція» було запропоновано наступний товар - Линер Faber – Castell broadpen Германія та Линер Faber – Castell ecco pigment Германія відповідно. При цьому не вказано тип ручки та артикул товару.
Код ЄДРПОУ | 38402792 |
---|---|
Поштова адреса | 02094, Україна, Київська область, Київ, ЧЕРВОНОТКАЦЬКА, будинок 71 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Базилюк Вікторія Анатоліївна |
Телефон | 380674057319 |
Ел. пошта | bazilyuk@samtex.com.ua |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
не залучаємо
Код ЄДРПОУ | 43160066 |
---|---|
Поштова адреса | 0, Україна, Київська область, Київ, 01135, м.Київ, ВУЛИЦЯ ЖИЛЯНСЬКА , будинок 148 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Гуменюк Світлана |
Телефон | 380663669492 |
Ел. пошта | TENDERSOK@GMAIL.COM |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
не залучаємо
Код ЄДРПОУ | 2920906841 |
---|---|
Поштова адреса | 61140, Україна, Харківська область, Харків, Україна, 61140, Харківська обл., місто Харків, просп. Гагаріна, будинок 74, квартира 71 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Світлана Шикова |
Телефон | 380959165286 |
Ел. пошта | shikovasv5122@gmail.com |
Ідентифікаційний номер | UA-2021-09-09-000091-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 300 000.00 UAH без ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 3 000.00 UAH без ПДВ |
Період уточнень | до 30 вересня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 6 жовтня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 10 жовтня, 11:00 |
Дата останніх змін | 8 листопада, 14:59 |
Аукціон |
26 жовтня, 12:25 Переглянути |
Папір А4Paper А41265 стопа паперу Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30197630-1, Папір для друку |
Папір А3Paper А328 стопа паперу Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30197630-1, Папір для друку |
Папір ЛПФ 55-210-12Paper LPF 55-210-1224 коробка Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30197630-1, Папір для друку |
Папір ЛПФ 55-375-12Paper LPF 55-375-1224 коробка Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30197630-1, Папір для друку |
Календар перекиднийThe calendar is flip5 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30199792-8, Календарі |
КонвертEnvelope1000 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30199230-1, Конверти |
КонвертEnvelope1000 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30199230-1, Конверти |
КонвертEnvelope1000 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30199230-1, Конверти |
Папір самоклейкийSelf-adhesive paper5 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30199410-7, Самоклейний папір |
Папір самоклейкийSelf-adhesive paper5 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30199410-7, Самоклейний папір |
Закладки клейкіBookmarks are sticky400 пакунок Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30194210-0, Точкові стікери та малярна стрічка |
ОлівецьPencil975 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30192130-1, Олівці |
Олівець механічнийThe pencil is mechanical6 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30192131-8, Механічні олівці чи олівці з висувним стрижнем |
Гріфелі для механічного карандашаSlate for a mechanical pencil6 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30192132-5, Змінні грифелі для олівців |
Ручка кульковаBallpoint pen1840 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30192121-5, Кулькові ручки |
Ручка кульковаBallpoint pen170 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30192121-5, Кулькові ручки |
Ручка кульковаBallpoint pen165 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30192121-5, Кулькові ручки |
Ручка кулькова автоматична RegalBallpoint pen automatic Regal30 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30192121-5, Кулькові ручки |
Ручка гельGel pen140 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30192121-5, Кулькові ручки |
Ручка гельGel pen120 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30192121-5, Кулькові ручки |
Ручка гельGel pen20 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30192121-5, Кулькові ручки |
Штемпельна фарбаStamp ink26 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30192110-5, Чорнила та пов’язана продукція |
Маркер текстовийText marker192 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30192125-3, Маркери |
Маркер текстовийText marker217 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30192125-3, Маркери |
Маркер текстовийText marker136 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30192125-3, Маркери |
Маркер текстовийText marker34 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30192125-3, Маркери |
Маркер текстовийText marker170 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30192125-3, Маркери |
Маркер перманентнийThe marker is permanent155 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30192125-3, Маркери |
Маркер перманентнийThe marker is permanent68 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30192125-3, Маркери |
Маркер перманентнийThe marker is permanent58 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30192125-3, Маркери |
Маркер д/дошки сухостирThe marker for a board is dry-erasing30 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30192125-3, Маркери |
Маркер д/дошки сухостирThe marker for a board is dry-erasing30 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30192125-3, Маркери |
Маркер д/дошки сухостирThe marker for a board is dry-erasing20 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30192125-3, Маркери |
Маркер д/дошки сухостирThe marker for a board is dry-erasing12 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30192125-3, Маркери |
Губка для дошки сухостирDry sponge for the board2 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30195921-4, Гумки для магнітних дощок |
Коректор з пензлемConcealer with a brush195 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30192160-0, Коректори |
Коректор ручкаConcealer pen135 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30192930-9, Ручки-коректори |
Коректор ленточнийThe corrector is tape5 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30192900-0, Корегувальні засоби |
Підкладка д/письмаLining for / writing19 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30194900-4, Захисні накривки для робочих поверхонь |
АнтистеплерAnti-stapler21 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30197321-2, Антистеплери |
СтругачкаSharpener164 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30192133-2, Точила для олівців |
Степлер №10Stapler №1045 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30197320-5, Степлери |
Степлер 24/6Stapler №24/626 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30197320-5, Степлери |
Степлер 23/6Stapler №23/63 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30197320-5, Степлери |
ДіркопробивачPuncher8 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30197330-8, Діроколи |
Скоба №10Staples №10305 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30197110-0, Скоби |
Скоба №24/6Staples №24/685 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30197110-0, Скоби |
Скоба №23/6Staples №23/646 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30197110-0, Скоби |
Скріпки 28ммPaper clips 28 mm285 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30197220-4, Канцелярські скріпки |
Скріпки 50ммPaper clips 50 mm20 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30197220-4, Канцелярські скріпки |
Ніж канцелярськийStationery knife83 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30197310-2, Канцелярські ножі |
Ніж канцелярськийStationery knife8 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30197310-2, Канцелярські ножі |
Леза для ножа канцелярського 9ммBlades for a knife of office 9 mm9 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30197310-2, Канцелярські ножі |
Леза для ножа канцелярського 18ммBlades for a stationery knife of 18 mm20 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30197310-2, Канцелярські ножі |
Біндер 19ммBinder 19mm30 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30193800-6, Затискачі для папірців-записок |
Біндер 25ммBinder 25 mm154 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30193800-6, Затискачі для папірців-записок |
Біндер 32ммBinder 32 mm35 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30193800-6, Затискачі для папірців-записок |
Біндер 41ммBinder 41 mm54 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30193800-6, Затискачі для папірців-записок |
Біндер 51ммBinder 51 mm17 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30193800-6, Затискачі для папірців-записок |
Кнопка стовпчикColumn button116 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30197120-3, Кнопки |
ГумкаEraser222 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30192100-2, Гумки |
Шило для прошивки документівAwl for firmware documents3 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30197000-6, Дрібне канцелярське приладдя |
Пружина пластик. чорна d 10 ммPlastic spring. black d 10 mm10 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30193000-8, Органайзери та приладдя до них |
Пружина пластик. біла d 14 ммPlastic spring. white d 14 mm10 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30193000-8, Органайзери та приладдя до них |
Розділювач сторінокPage separator20 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30199600-6, Розділювачі сторінок |
Стрічка для повнокольорового друку YMCKOTape for full-color printing YMCKO3 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30192320-0, Стрічка для принтерів |
Подушка для пальцівFinger pillow52 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30197400-0, Канцелярські губки |
Оснастка для круглої печаті Ø40ммEquipment for the round press of Ø40 mm1 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30192153-8, Штампи |
Оснастка для штампу 20х45ммEquipment for a stamp of 20х45mm3 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30192153-8, Штампи |
Оснастка для штампу 20х55ммEquipment for a stamp of 20х55mm2 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30192153-8, Штампи |
Оснастка для штампу 30х45ммEquipment for a stamp of 30х45mm2 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30192153-8, Штампи |
Оснастка для штампу 40х60ммEquipment for a stamp of 40х60mm2 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30192153-8, Штампи |
Кліше круглої печаті Ø40ммCliché of the round press of Ø40 mm1 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30192154-5, Змінні подушки для штампів |
Кліше прямокутного штампу 20х45ммCliché of a rectangular stamp 20х45mm3 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30192154-5, Змінні подушки для штампів |
Кліше прямокутного штампу 20х55ммCliché of a rectangular stamp 20х55mm2 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30192154-5, Змінні подушки для штампів |
Кліше прямокутного штампу 30х45ммCliché of a rectangular stamp 30х45mm2 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30192154-5, Змінні подушки для штампів |
Кліше прямокутного штампу 40х60ммCliché of a rectangular stamp 40х60mm2 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30192154-5, Змінні подушки для штампів |
Короб архівнийThe box is archival10 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30191100-5, Архівне устаткування |
Папка –бокс для архівації 100мм.Folder - box for archiving 100 mm10 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30191100-5, Архівне устаткування |
Папка –бокс для архівації 150мм.Folder - box for archiving 150 mm10 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30191100-5, Архівне устаткування |
Папка планшетTablet folder27 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30191130-4, Тека-планшет із затискачем |
Реєстратор А4 50ммA4 registrar of 50 mm298 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30197210-1, Теки-реєстратори |
Реєстратор А4 70ммA4 registrar 70 mm373 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30197210-1, Теки-реєстратори |
Папка швидкозшивач А-4 з металевою пружиноюFolder folder A-4 with a metal spring500 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30197210-1, Теки-реєстратори |
Бокс з магнітом для зберігання скріпокBox with a magnet for storing paper clips16 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30197221-1, Підставки для канцелярських скріпок |
Бокс для зберігання паперових блоків настільнийBoxing for storage of paper blocks is desktop21 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30192000-1, Офісне приладдя |
Подставка настільна для зберігання канцелярського приладдяDesk stand for storage of office supplies27 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30192000-1, Офісне приладдя |
Нитка для прошивки документівThread for firmware documents19 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30197000-6, Дрібне канцелярське приладдя |
Малярна стрічка 25ммPainting tape 25 mm9 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30194210-0, Точкові стікери та малярна стрічка |
Малярна стрічка 40ммPainting tape 40 mm6 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30194210-0, Точкові стікери та малярна стрічка |
Линер Faber –Castell broadpenFaber-Castell broadpen liner10 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30192123-9, Ручки-маркери |
Линер Faber –Castell ecco pigmentFaber liner - Castell ecco pigment10 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30192123-9, Ручки-маркери |
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | МАРІУПОЛЬСЬКА ФІЛІЯ ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ" (АДМІНІСТРАЦІЯ МАРІУПОЛЬСЬКОГО МОРСЬКОГО ПОРТУ) |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 38728439 |
Поштова адреса | 87510, Україна, Донецька область, Маріуполь, ПРОСПЕКТ АДМІРАЛА ЛУНІНА, будинок 3 |
Ім'я |
Вязовик Н. Н. |
Телефон | 380629400843 |
Ел. пошта | n.vyazovik@mpw.uspa.gov.ua |