На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
1 190 000 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з публ. англ. мовою
Завершена закупівля
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПБС» не планує залучати субпідрядника/співвиконавця до виконання І етапу Технічного завдання. Товариство з обмеженою відповідальністю «ПБС» не планує залучати до надання послуг субпідрядника/співвиконавця по ІІ етапу Технічного завдання в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю
Код ЄДРПОУ | 32872788 |
---|---|
Поштова адреса | 76018, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, вул. Тичини 8А |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт великого підприємництва |
Ім'я | Пастернак Олексій Станіславович |
Телефон | +380979384234 |
Ел. пошта | pbs.tender@ukr.net |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
До виконання І етапу технічного завдання залучатиметься ТОВ "Експерт проект плюс".
Код ЄДРПОУ | 41412376 |
---|---|
Поштова адреса | 07400, Україна, Київська область, Бровари, Вулиця Підприємницька, будинок 22 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Хоменко Іван |
Телефон | 380673829005 |
Ел. пошта | vanya.khomenko@gmail.com |
Ідентифікаційний номер | UA-2021-09-10-005680-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 1 190 000 000.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 5 950 000.00 UAH з ПДВ |
Гарантійне забезпечення | 11 900 000.00 UAH |
Період уточнень | до 11 жовтня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 17 жовтня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 21 жовтня, 17:00 |
Дата останніх змін | 19 листопада, 11:20 |
Аукціон |
1 листопада, 14:57 Переглянути |
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-26-03 Чернівці - Недобоївці км 8+193-км 44+777 (з розробкою проектної документації), Чернівецька область (ДК 021:2015 45233142-6 Ремонт доріг)Current average repair of the public road of state importance T-26-03 Chernivtsi - Nedoboivtsi km 8 + 193-km 44 + 777 (with development of design documentation), Chernivtsi region (DK 021: 2015 45233142-6 Repair of roads)1 послуга Адреса поставки: 58018, Україна, Чернівецька область, Чернівці, Головна 205 Строк: до 31.10.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 45233142-6, Ремонт доріг |
5.5. Проміжні розрахунки за виконані роботи з розробки проектної документації здійснюються не більше ніж 50% від суми вартості проектних робіт визначеної Договірною ціною в межах вартості робіт та виділених коштів на оплату робіт може здійснюватися в період на протязі 10 (десяти) банківських днів, на підставі актів наданих послуг.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківських днів
Розмір оплати: 1.00%
5.6. Остаточний розрахунок у розмірі 50% від суми вартості проектних робіт здійснюється Замовником впродовж 10 (десяти) банківських днів, після надання Підрядником «Експертного звіту, щодо розгляду кошторисної частини проектної документації», від експертної організації, що може проводити експертизу проектів в дорожній галузі та передачі результату виконаних послуг у повному обсязі, а саме документів визначених у п. 6.4 цього Договору.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківських днів
Розмір оплати: 1.00%
5.23. За письмовим зверненням Підрядника останньому може бути наданий аванс, який може здійснюватися на строк не більше 3 (трьох) місяців у межах поточного бюджетного періоду, у розмірі до 30% від річної вартості робіт по Договору, відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 року №1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», в редакції вказаної Постанови діючої на момент підписання цього Договору, та належним чином оформленого рішення Укравтодору, лише щодо робіт, надання яких здійснюється протягом поточного бюджетного періоду. Використаний аванс погашається на підставі Актів КБ-2в, підписаних уповноваженими представниками сторін. По закінченні зазначеного терміну невикористані суми авансу повертаються Замовнику з нарахуванням річної відсоткової плати на рівні облікової ставки НБУ із застосуванням коефіцієнта 1,2, а у випадку несвоєчасного повернення (неповернення), Підрядник додатково сплачує пеню в розмірі облікової ставки НБУ за кожний день прострочення.... Попередня оплата здійснюється Замовником шляхом спрямування бюджетних коштів на небюджетні рахунки, відкриті на їх ім’я в органах Державної казначейської служби України, з подальшим використанням зазначених коштів Підрядником виключно з таких рахунків для забезпечення своєчасного виконання робіт за Договором (в тому числі для закупівлі матеріалів, конструкцій, виробів, необхідних для виконання робіт за Договором) в період на протязі 10 (десяти) банківських днів після виставлення рахунку.
Тип оплати: Аванс
Період: 10 банківських днів
Розмір оплати: 30.00%
5.1. Розрахунки по Договору проводяться шляхом поетапної оплати Замовником за надані послуги при надходженні коштів з державного бюджету, кредитних коштів та інших джерел фінансування у межах відповідних кошторисних призначень, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Підрядника на підставі актів наданих послуг, підписаних уповноваженими представниками Сторін протягом 10 (десяти) банківських днів, на підставі актів наданих послуг.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківських днів
Розмір оплати: 68.00%
Назва організації | Служба автомобільних доріг у Чернівецькій області |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 22843868 |
Поштова адреса | 58018, Україна, Чернівецька область, Чернівці, Головна 205 |
Ім'я |
Швець В'ячеслав Павлович |
Телефон | 380372583872 |
Ел. пошта | kkt_cv@ukr.net |