На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги
Завершена закупівля
Знайдено порушення
Опис закупівлі: в межах фінансування на 2021 рік складає: 1 000 000,00грн - в межах фінансування на 2022 рік складає 4 957 739.00 грн.
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 31760916 |
---|---|
Поштова адреса | 53200, Україна, Дніпропетровська область, місто Нікополь, ВУЛИЦЯ ГАГАРІНА, будинок 85, квартира 10 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Вадим Суховетрук |
Телефон | +380967815418 |
Ел. пошта | suhovetruk63@gmail.com |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 40914447 |
---|---|
Поштова адреса | 50011, Україна, Дніпропетровська область, місто Кривий Ріг, ВУЛИЦЯ ГІРНИЧОРЯТУВАЛЬНА, будинок 19 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Ілля Колесніков |
Телефон | +380978200200 |
Ел. пошта | 40914447@ukr.net |
Ідентифікаційний номер | UA-2021-09-14-006661-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 5 957 739.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 29 788.70 UAH з ПДВ |
Гарантійне забезпечення | 29 788.00 UAH |
Період уточнень | до 20 вересня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 26 вересня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 30 вересня, 00:00 |
Дата останніх змін | 26 жовтня, 14:50 |
Аукціон |
30 вересня, 14:15 Переглянути |
«Реконструкція підвідного водоводу Кривий Ріг -Глеюватка Криворізького району Дніпропетровської області»1 робота Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 25.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45454000-4, Реконструкція |
Замовник після підписання даного Договору має право перерахувати Учаснику попередню оплату на строк не більше трьох місяців, керуючись Постанови КМУ від 27 грудня 2001 р. №1764 «Про затвердження По рядку державного фінансування капітального будівництва» та Постанови КМУ від 04.12.2019 року №1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» з врахуванням Постанови КМУ від 22.07.2020 року №641 зі змінами. Попередня оплата здійснюється за рішенням головного розпорядника коштів на строк не більше трьох місяців в межах поточного бюджетного періоду у розмірі до 30% від річної вартості. Підрядник зобов’язаний використати одержану попередню оплату протягом трьох місяців з дня її отримання на виконання будівельних робіт, придбання необхідних для їх виконання матеріалів та/або придбання і постачання необхідного для виконання робіт устаткування та обладнання і надати на протязі трьох місяців з дня отримання попередньої оплати Замовнику акти виконаних робіт (форма КБ-2в) про виконані роботи відповідно до законодавства. По закінченні тримісячного терміну невикористані кошти попередньої оплати повертаються Замовнику. Попередня оплата здійснюється на протязі 10 робочих днів з моменту отримання рахунку від Підрядника
Тип оплати: Аванс
Період: 10 робочих днів
Розмір оплати: 30.00%
Оплата здійснюється на протязі 10 (десяти) робочих днів з дня підписання Сторонами Акту приймання виконаних будівельних робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочих днів
Розмір оплати: 65.00%
Кінцеві розрахунки здійснюються у розмірі до 5 % від Договірної ціни у двотижневий термін (чотирнадцять календарних днів) після виконання і приймання всіх передбачених цим Договором Робіт та підписання акта державної (робочої) комісії з прийняття об’єкта в експлуатацію, затвердженого в установленому порядку, по мірі надходження бюджетних коштів на розрахункові рахунки Замовника - Розпорядника коштів
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 14 календарних днів
Розмір оплати: 5.00%
Назва організації | ГЛЕЮВАТСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 04339824 |
Поштова адреса | 53001, Україна, Дніпропетровська область, Криворізький р-н, с.Глеюватка, вул. Шевченка, буд. 65 |
Ім'я |
Юрій Олексійович Сергієнко |
Телефон | +380975438150 |
Ел. пошта | belova04339824@ukr.net |