На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
1 204 861.20 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Детальна інформація викладена у файлі "Тендерна документація_14.09.2021.pdf"
Підстава: п. 1 ч. І ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпункт (2) пункту 5.2.1 Розділу 5 ТД - замовник відхиляє ТП у зв’язку з тим, що учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом І ч. ІІІ ст. 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. 1) Пропозиція не містить файл з переліком поданих документів тендерної пропозиції (далі – ТП). Відповідно до підпункт (1)пункту. 3.1.3 Розділу 3 Тендерної документації (далі – ТД) під час подання ТП учасник повинен завантажити файл з переліком поданих документів ТП, який має містити інформацію щодо найменування документа та назви файлу, в якому поданий відповідний документ. 2) У ТП не подано документ, у якому учасник підтверджує та гарантує, що його ТП відповідає вимогам законодавства України, яке є чинним на момент подання ТП. Підпункт (2) пункту 5.3.3 Розділу 3 ТД встановлено вимогу, що відповідно до абзацу першого частини третьої ст. 22 Закону у складі ТП учасник подає документи, а саме: документ у довільній формі, у якому учасник підтверджує та гарантує, що його ТП відповідає вимогам законодавства України, яке є чинним на момент подання ТП. 3)У ТП не подано заяву, в якій учасник заявляє про свою безумовну та безвідкличну згоду з істотними та іншими умовами договору про закупівлю, проект якого наведено у Додатку 4, а також гарантує укладення (підписання) договору про закупівлю на вказаних умовах. Підпункт (3) пункту 5.3.3 Розділу 3 ТД встановлено вимогу, що відповідно до абзацу першого частини третьої ст. 22 Закону у складі ТП учасник подає документи, а саме: заяву у довільній формі, в якій учасник заявляє про свою безумовну та безвідкличну згоду з істотними та іншими умовами договору про закупівлю, проект якого наведено у Додатку 4, а також гарантує укладення (підписання) договору про закупівлю на вказаних умовах. Підстава: п. 2 ч. І ст. 31 Закону , підпункт (8) пункту 5.2.1 Розділу 5 ТД - замовник відхиляє ТП у зв’язку з тим, що ТП учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі ТД. 4)ТП не містить гарантійний лист використання обладнання/матеріалу/ресурсу, що передбачено пунктом 3.2 Додатку 2 до ТД. Відповідно до п. 3.1.2 Додатку 2 до ТД учасник повинен гарантувати у гарантійному листі використання обладнання/матеріалу/ресурсу, що передбачено п. 3.2 Додатку 2 до ТД. 5) ТП не містить документів: пояснювальну записку; локальний кошторис; відомість ресурсів; довідку з інформацією про будівельні матеріали, вироби і конструкції Відповідно до пункту 3.3.1 Додатку 2 до ТД, для документального підтвердження відповідності ТП технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам та характеристикам предмета закупівлі, визначеним замовником у ТД, учасник повинен надати у складі ТП Технічний опис предмета закупівлі, який повинен включати наступні документи: пояснювальну записку у довільній формі (з дотриманням вимог, визначених цим Додатком та ТД); локальний кошторис на будівельні роботи за формою № 1 згідно із Додатком А ДСТУ Б Д.1.1-2:2013; відомість ресурсів до локального кошторису за формою № 1а згідно із Додатком Д ДСТУ Б Д.1.1-2:2013; довідку з інформацією про будівельні матеріали, вироби і конструкції. 6) ТП не містить копію сертифіката відповідності на аналогічний виріб або його складових конструкцій (а саме склопакетів, фурнітури). Відповідно до підпункту (2) пункту 4.2.1 Додатку 2 до ТД, для документального підтвердження відповідності тендерної пропозиції вимогам щодо якості та гарантій якості учасник повинен надати у складі ТП (Технічного опису предмета закупівлі) наступні документи: підтверджуючий документом проведення оцінювання відповідності відповідним технічним регламентам і отримання позитивних випробувань продукції, яка передбачена в таблиці 2 пункту 3.2.1 цього Додатку, а саме копію сертифіката відповідності на аналогічний виріб або його складових конструкцій. 7)ТП не містить документів: інформацію про прийняття учасником зобов’язань за переліком, що передбачений пунктом 4.1.1 Додатку 2 до ТД та про гарантійний строк; підтверджуючий документом проведення оцінювання відповідності відповідним технічним регламентам і отримання позитивних випробувань продукції, яка передбачена в таблиці 2 пункту 3.2.1 цього Додатку; копію сертифіката ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги» або копію Настанови з якості учасника. Відповідно до пункту 4.2.1 Додатку 2 до ТД, для документального підтвердження відповідності ТП вимогам щодо якості та гарантій якості учасник повинен надати у складі ТП (Технічного опису предмета закупівлі) наступні документи: інформацію про прийняття учасником зобов’язань за переліком, що передбачений пунктом 4.1.1 цього Додатку, а також додаткових зобов’язань – якщо учасник має намір прийняти на себе додаткові зобов’язання та про гарантійний строк, який встановлюється учасником (підрядником) на результати робіт з реконструкції; підтверджуючий документ проведення оцінювання відповідності відповідним технічним регламентам і отримання позитивних випробувань продукції, яка передбачена в таблиці 2 пункту 3.2.1 цього Додатку, а саме копію сертифіката відповідності на аналогічний виріб або його складових конструкцій; копію сертифіката відповідності системи управління якістю на підприємстві учасника вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги» щодо організації та провадження господарської діяльності з виконання робіт і надання послуг, які є предметом закупівлі або копію Настанови з якості учасника, затвердженої в установленому порядку, що є основою для функціонування системи управління якістю на підприємстві учасника вимогам ДСТУ ISO 9001 та відповідатиме регулюючим та нормативним документам у цій сфері. 8)ТП не містить гарантійний лист щодо зазначеної у підпункті (1) пункту 4.2.1 Додатка 2 до ТД інформації. Відповідно до пункту 4.2.2 Додатку 2 до ТД, зазначена у підпункті (1) пункту 4.2.1 цього Додатка інформація повинна додатково міститися в гарантійному листі. 9) ТП не містить документів: інформацію про прийняття учасником (підрядником) зобов’язань щодо застосування заходів із захисту довкілля; копію сертифіката щодо міжнародного стандарту ISO 14001 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування» або копію Екологічної політики учасника. Відповідно до пункту 5.2.1 Додатку 2 до ТД, для документального підтвердження відповідності ТП вимогам, передбаченим пунктами 5.1.1 і 5.1.2 цього Додатку, учасник повинен надати у складі ТП наступні документи: інформацію про прийняття учасником (підрядником) зобов’язань щодо застосування заходів із захисту довкілля із зазначенням конкретного переліку операцій, технічних, виробничих та організаційних заходів, які будуть ним застосовуватися під час робіт за кожною групою заходів, що передбачені пунктом 5.1.2 цього Додатку; копію сертифіката відповідності системи екологічного управління на підприємстві учасника вимогам міжнародного стандарту ISO 14001 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування» щодо організації та провадження господарської діяльності з виконання робіт і надання послуг, які є предметом закупівлі, або копію Екологічної політики учасника, затвердженої в установленому порядку, що є основою для функціонування системи екологічного менеджменту відповідно до вимог міжнародного стандарту ISO 14001 та відповідатиме регулюючим та нормативним документам у цій сфері, яка повинна передбачати комплекс заходів, спрямованих на охорону довкілля, збереження і відновлення природних ресурсів, запровадження безвідходних і маловідходних, екологічно чистих технологій, розвиток природоохоронного виховання й освіти, правова охорона екосистем з метою забезпечення оптимальних умов природокористування 10) ТП не містить гарантійний лист щодо зазначеної у підпункті (1) пункту 5.2.1 Додатка 2 до ТД інформації. Відповідно до пункту 5.2.2 Додатку 2 до ТД, зазначена у підпункті (1) пункту 5.2.1 цього Додатка інформація повинна додатково міститися в гарантійному листі. 11)ТП не містить документів: інформацію про прийняття учасником на себе зобов’язання щодо надання супутніх послуг, передбачених пунктом 6.1.1 Додатку 2 до ТД та відповідний гарантійний лист про їх виконання. Відповідно до пункту 6.2.1 Додатку 2 до ТД, для документального підтвердження відповідності ТП вимогам щодо надання супутніх послуг учасник повинен надати у складі ТП інформацію про прийняття учасником на себе зобов’язання щодо надання супутніх послуг, передбачених пунктом 6.1.1 цього Додатку, та надати гарантій їх виконання та відповідний гарантійний лист. Підстава: п. 1 ч. І ст. 31 Закону , підпункт (2) пункту 5.2.1 Розділу 5 ТД - замовник відхиляє ТП у зв’язку з тим, що учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом І ч. ІІІ ст. 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. 12)ТП не містить гарантійний лист або інший документ, у якому учасник підтверджує та гарантує подання замовнику документів, передбачених передбачені пунктом 8.3.3 Додатка 2 до ТД інформації. Відповідно до пункту 8.3.6 Додатку 2 до ТД, повинен бути поданий гарантійний лист або інший документ, у якому учасник підтверджує та гарантує подання замовнику документів, передбачених передбачені пунктом 8.3.3 цього Додатку, протягом строку, передбаченого ТД у разі визначення його переможцем процедури закупівлі. 13)ТП не підписана учасником шляхом створення КЕП щодо кожного документа ТП. Відповідно до пункту 3.1.6 Розділу 3 ТД ТП підписується учасником шляхом створення КЕП підписувача щодо кожного документа ТП з використанням відповідних засобів електронного підпису (наприклад, програмного засобу ІІТ Користувач ЦСК-1.3, онлайн сервіс створення кваліфікованого електронного підпису або печатки Центрального засвідчувального органу, тощо) відповідно до вимог Закону України «Про електронні довірчі послуги» або відповідного законодавства країни реєстрації такого учасника.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Підстава: п. 1 ч. І ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпункт (2) пункту 5.2.1 Розділу 5 ТД - замовник відхиляє ТП у зв’язку з тим, що учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом І ч. ІІІ ст. 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. 1) Пропозиція не містить файл з переліком поданих документів тендерної пропозиції (далі – ТП). Відповідно до підпункт (1)пункту. 3.1.3 Розділу 3 Тендерної документації (далі – ТД) під час подання ТП учасник повинен завантажити файл з переліком поданих документів ТП, який має містити інформацію щодо найменування документа та назви файлу, в якому поданий відповідний документ. 2) У ТП не подано документ, у якому учасник підтверджує та гарантує, що його ТП відповідає вимогам законодавства України, яке є чинним на момент подання ТП. Підпункт (2) пункту 5.3.3 Розділу 3 ТД встановлено вимогу, що відповідно до абзацу першого частини третьої ст. 22 Закону у складі ТП учасник подає документи, а саме: документ у довільній формі, у якому учасник підтверджує та гарантує, що його ТП відповідає вимогам законодавства України, яке є чинним на момент подання ТП. 3)У ТП не подано заяву, в якій учасник заявляє про свою безумовну та безвідкличну згоду з істотними та іншими умовами договору про закупівлю, проект якого наведено у Додатку 4, а також гарантує укладення (підписання) договору про закупівлю на вказаних умовах. Підпункт (3) пункту 5.3.3 Розділу 3 ТД встановлено вимогу, що відповідно до абзацу першого частини третьої ст. 22 Закону у складі ТП учасник подає документи, а саме: заяву у довільній формі, в якій учасник заявляє про свою безумовну та безвідкличну згоду з істотними та іншими умовами договору про закупівлю, проект якого наведено у Додатку 4, а також гарантує укладення (підписання) договору про закупівлю на вказаних умовах. Підстава: п. 2 ч. І ст. 31 Закону , підпункт (8) пункту 5.2.1 Розділу 5 ТД - замовник відхиляє ТП у зв’язку з тим, що ТП учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі ТД. 4)ТП не містить гарантійний лист використання обладнання/матеріалу/ресурсу, що передбачено пунктом 3.2 Додатку 2 до ТД. Відповідно до п. 3.1.2 Додатку 2 до ТД учасник повинен гарантувати у гарантійному листі використання обладнання/матеріалу/ресурсу, що передбачено п. 3.2 Додатку 2 до ТД. 5) ТП не містить документів: пояснювальну записку; локальний кошторис; відомість ресурсів; довідку з інформацією про будівельні матеріали, вироби і конструкції Відповідно до пункту 3.3.1 Додатку 2 до ТД, для документального підтвердження відповідності ТП технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам та характеристикам предмета закупівлі, визначеним замовником у ТД, учасник повинен надати у складі ТП Технічний опис предмета закупівлі, який повинен включати наступні документи: пояснювальну записку у довільній формі (з дотриманням вимог, визначених цим Додатком та ТД); локальний кошторис на будівельні роботи за формою № 1 згідно із Додатком А ДСТУ Б Д.1.1-2:2013; відомість ресурсів до локального кошторису за формою № 1а згідно із Додатком Д ДСТУ Б Д.1.1-2:2013; довідку з інформацією про будівельні матеріали, вироби і конструкції. 6) ТП не містить копію сертифіката відповідності на аналогічний виріб або його складових конструкцій (а саме склопакетів, фурнітури). Відповідно до підпункту (2) пункту 4.2.1 Додатку 2 до ТД, для документального підтвердження відповідності тендерної пропозиції вимогам щодо якості та гарантій якості учасник повинен надати у складі ТП (Технічного опису предмета закупівлі) наступні документи: підтверджуючий документом проведення оцінювання відповідності відповідним технічним регламентам і отримання позитивних випробувань продукції, яка передбачена в таблиці 2 пункту 3.2.1 цього Додатку, а саме копію сертифіката відповідності на аналогічний виріб або його складових конструкцій. 7)ТП не містить документів: інформацію про прийняття учасником зобов’язань за переліком, що передбачений пунктом 4.1.1 Додатку 2 до ТД та про гарантійний строк; підтверджуючий документом проведення оцінювання відповідності відповідним технічним регламентам і отримання позитивних випробувань продукції, яка передбачена в таблиці 2 пункту 3.2.1 цього Додатку; копію сертифіката ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги» або копію Настанови з якості учасника. Відповідно до пункту 4.2.1 Додатку 2 до ТД, для документального підтвердження відповідності ТП вимогам щодо якості та гарантій якості учасник повинен надати у складі ТП (Технічного опису предмета закупівлі) наступні документи: інформацію про прийняття учасником зобов’язань за переліком, що передбачений пунктом 4.1.1 цього Додатку, а також додаткових зобов’язань – якщо учасник має намір прийняти на себе додаткові зобов’язання та про гарантійний строк, який встановлюється учасником (підрядником) на результати робіт з реконструкції; підтверджуючий документ проведення оцінювання відповідності відповідним технічним регламентам і отримання позитивних випробувань продукції, яка передбачена в таблиці 2 пункту 3.2.1 цього Додатку, а саме копію сертифіката відповідності на аналогічний виріб або його складових конструкцій; копію сертифіката відповідності системи управління якістю на підприємстві учасника вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги» щодо організації та провадження господарської діяльності з виконання робіт і надання послуг, які є предметом закупівлі або копію Настанови з якості учасника, затвердженої в установленому порядку, що є основою для функціонування системи управління якістю на підприємстві учасника вимогам ДСТУ ISO 9001 та відповідатиме регулюючим та нормативним документам у цій сфері. 8)ТП не містить гарантійний лист щодо зазначеної у підпункті (1) пункту 4.2.1 Додатка 2 до ТД інформації. Відповідно до пункту 4.2.2 Додатку 2 до ТД, зазначена у підпункті (1) пункту 4.2.1 цього Додатка інформація повинна додатково міститися в гарантійному листі. 9) ТП не містить документів: інформацію про прийняття учасником (підрядником) зобов’язань щодо застосування заходів із захисту довкілля; копію сертифіката щодо міжнародного стандарту ISO 14001 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування» або копію Екологічної політики учасника. Відповідно до пункту 5.2.1 Додатку 2 до ТД, для документального підтвердження відповідності ТП вимогам, передбаченим пунктами 5.1.1 і 5.1.2 цього Додатку, учасник повинен надати у складі ТП наступні документи: інформацію про прийняття учасником (підрядником) зобов’язань щодо застосування заходів із захисту довкілля із зазначенням конкретного переліку операцій, технічних, виробничих та організаційних заходів, які будуть ним застосовуватися під час робіт за кожною групою заходів, що передбачені пунктом 5.1.2 цього Додатку; копію сертифіката відповідності системи екологічного управління на підприємстві учасника вимогам міжнародного стандарту ISO 14001 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування» щодо організації та провадження господарської діяльності з виконання робіт і надання послуг, які є предметом закупівлі, або копію Екологічної політики учасника, затвердженої в установленому порядку, що є основою для функціонування системи екологічного менеджменту відповідно до вимог міжнародного стандарту ISO 14001 та відповідатиме регулюючим та нормативним документам у цій сфері, яка повинна передбачати комплекс заходів, спрямованих на охорону довкілля, збереження і відновлення природних ресурсів, запровадження безвідходних і маловідходних, екологічно чистих технологій, розвиток природоохоронного виховання й освіти, правова охорона екосистем з метою забезпечення оптимальних умов природокористування 10) ТП не містить гарантійний лист щодо зазначеної у підпункті (1) пункту 5.2.1 Додатка 2 до ТД інформації. Відповідно до пункту 5.2.2 Додатку 2 до ТД, зазначена у підпункті (1) пункту 5.2.1 цього Додатка інформація повинна додатково міститися в гарантійному листі. 11)ТП не містить документів: інформацію про прийняття учасником на себе зобов’язання щодо надання супутніх послуг, передбачених пунктом 6.1.1 Додатку 2 до ТД та відповідний гарантійний лист про їх виконання. Відповідно до пункту 6.2.1 Додатку 2 до ТД, для документального підтвердження відповідності ТП вимогам щодо надання супутніх послуг учасник повинен надати у складі ТП інформацію про прийняття учасником на себе зобов’язання щодо надання супутніх послуг, передбачених пунктом 6.1.1 цього Додатку, та надати гарантій їх виконання та відповідний гарантійний лист. Підстава: п. 1 ч. І ст. 31 Закону , підпункт (2) пункту 5.2.1 Розділу 5 ТД - замовник відхиляє ТП у зв’язку з тим, що учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом І ч. ІІІ ст. 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. 12)ТП не містить гарантійний лист або інший документ, у якому учасник підтверджує та гарантує подання замовнику документів, передбачених передбачені пунктом 8.3.3 Додатка 2 до ТД інформації. Відповідно до пункту 8.3.6 Додатку 2 до ТД, повинен бути поданий гарантійний лист або інший документ, у якому учасник підтверджує та гарантує подання замовнику документів, передбачених передбачені пунктом 8.3.3 цього Додатку, протягом строку, передбаченого ТД у разі визначення його переможцем процедури закупівлі. 13)ТП не підписана учасником шляхом створення КЕП щодо кожного документа ТП. Відповідно до пункту 3.1.6 Розділу 3 ТД ТП підписується учасником шляхом створення КЕП підписувача щодо кожного документа ТП з використанням відповідних засобів електронного підпису (наприклад, програмного засобу ІІТ Користувач ЦСК-1.3, онлайн сервіс створення кваліфікованого електронного підпису або печатки Центрального засвідчувального органу, тощо) відповідно до вимог Закону України «Про електронні довірчі послуги» або відповідного законодавства країни реєстрації такого учасника.
Код ЄДРПОУ | 41551160 |
---|---|
Поштова адреса | 45625, Україна, Волинська область, Луцький район, село Тарасове, ВУЛИЦЯ БОГОЛЮБСЬКА, будинок 120, квартира 10 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Анна Князевич |
Телефон | +380668862656 |
Ел. пошта | prozoro_evrovid@ukr.net |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
не планується залучення субпідрядників у розмірі більшому як 20% від вартості договору
Код ЄДРПОУ | 34928439 |
---|---|
Поштова адреса | Україна, 43006, Волинська обл., місто Луцьк,вулиця Вахтангова, будинок 12 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Стрихарчук Сергій |
Телефон | 380332280408 |
Ел. пошта | BBSLUTSK@UKR.NET |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
не залучається
Код ЄДРПОУ | 34146385 |
---|---|
Поштова адреса | 45200, Україна, Волинська область, Ківерці, Чапаєва буд. 53. |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Карбовська Юлія Василівна |
Телефон | 380639387654,380501318150 |
Ел. пошта | yk.avg.lutsk@gmail.com |
Ідентифікаційний номер | UA-2021-09-14-011904-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 1 204 861.20 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 6 025.00 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 21 вересня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 27 вересня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 1 жовтня, 00:00 |
Дата останніх змін | 1 листопада, 16:38 |
Аукціон |
1 жовтня, 11:58 Переглянути |
Реконструкція (тепломодернізація) огороджуючих конструкцій навчального корпусу №2 та шкільної майстерні спеціалізованої школи №3 імені Лесі Українки на вулиці Незалежності,138 в м. Ковелі Волинської області.(коригування) (код ДК 021-2015: 45400000-1 Завершальні будівельні роботи)1 робота Адреса поставки: 45000, Україна, Волинська область, місто Ковель, вулиця Незалежності,138 Строк: до 30.11.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45400000-1, Завершальні будівельні роботи |
Замовник здійснює оплату фактично наданих на підставі актів приймання виконаних робіт (форма № КБ-2в) та довідок про вартість виконаних робіт (форма № КБ-3), до 20-го числа місяця, наступного за місцем, в якому були виконані роботи. Тендерна пропозиція та усі документи, що подаються у її складі, повинні бути складені (оформлені) українською мовою з урахуванням вимогу пунктів 1.7.2 – 1.7.4 Тендерної документації.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Управління освіти виконавчого комітету Ковельської міської ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 02141680 |
Поштова адреса | 45000, Україна, Волинська область, м. Ковель, вул. Незалежності, буд. 101 |
Ім'я |
Вікторія Ягодіна |
Телефон | +0969440515 |
Ел. пошта | ums.kovel@gmail.com |