На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
4 800 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги
Відмінена закупівля
Опис закупівлі: Місцезнаходження замовника:10014, Житомирська обл., місто Житомир, МАЙДАН ІМ. С. П. КОРОЛЬОВА, будинок 12. Категорія замовника: відповідно до частини 4 статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі" - 1) органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська.
Скасовано
11 жовтня, 00:00
Відміна закупівлі
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Дата скасування відміни: 11 жовтня, 00:03
Опис
в зв’язку з наявністю підстав, що передбачені згідно п. 2 ч. 1 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути, а саме: у зв'язку з виявленням технічної помилки при публікації закупівлі допущеної при визначені предмета закупівлі.
Ідентифікаційний номер | UA-2021-09-14-012541-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 4 800 000.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 24 000.00 UAH з ПДВ |
Гарантійне забезпечення | 24 000.00 UAH |
Період уточнень | до 27 вересня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 3 жовтня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 7 жовтня, 00:00 |
Дата останніх змін | 11 жовтня, 00:03 |
Початок аукціону: | 7 жовтня, 15:56 |
Розроблення проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Будівництво критого спортивного манежу з влаштуванням відкритого багатофункціонального спортивного майданчику КЗ "Бердичівський ліцей-інтернат спортивного профілю" Житомирської обласної ради за адресою: Житомирська область, м. Бердичів, вул. Героїв України, 79»(Код ДК 021:2015 (СРV) – 45210000-2 - Будівництво будівель)1 робота Адреса поставки: 10014, Україна, Житомирська область, м.Житомир, майдан ім. С. П. Корольова, 12 Строк: до 01.03.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45210000-2, Будівництво будівель |
У разі необхідності Замовник може здійснити попередню оплату відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1070 за даним Договором. Розмір попередньої оплати не може перевищувати 30 відсотків від ціни Договору. Підрядник зобов’язаний надати підтверджуючі документи використання сплачених коштів не пізніше ніж за три місяці з дати оплати. Попередня оплата здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів Підряднику на небюджетні рахунки, відкриті на його ім’я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів Підрядником виключно з таких рахунків на цілі, визначені даним Договорам. Попередня оплата здійснена за даним Договором є авансом. Підрядник зобов’язаний використовувати одержану попередню оплату відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1070. Якщо попередня оплата отримується Підрядником в останньому місяці поточного року, він має бути закритий не пізніше 27 числа зазначеного місяця відповідного року.
Тип оплати: Аванс
Період: 7 робочих днів
Розмір оплати: 30.00%
Оплата за виконані роботи здійснюється на підставі Акта виконаних робіт у строк не пізніше 25 числа звітного місяця.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 робочих днів
Розмір оплати: 70.00%
Назва організації | ДЕПАРТАМЕНТ РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 39932654 |
Поштова адреса | 10014, Україна, Житомирська область, м. Житомир, МАЙДАН ІМ. С. П. КОРОЛЬОВА, буд. 12 |
Ім'я |
Олександр Анатолійович Ткачук |
Телефон | +380412474360 |
Ел. пошта | tender@drrdep.zht.gov.ua |