На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
7 302 568.80 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги
Завершена закупівля
Знайдено порушення
Учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Причина дискваліфікації
ПП "Тепло-Інвест" не планує залучити потужності інших суб’єктів господарювання (субпідрядників/співвиконавців) до виконання робіт.
Учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства
Код ЄДРПОУ | 36604372 |
---|---|
Поштова адреса | Україна, 21000, Вінницька обл., місто Вінниця, ВУЛИЦЯ СОБОРНА, будинок 4 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Ціхановський Олександр Григорович |
Телефон | 380432676060 |
Ел. пошта | TEPLO-INVEST@I.UA |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 40223320 |
---|---|
Поштова адреса | 10019, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Комерційна, 4 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Балакішієв Станіслав Закірович |
Телефон | +380672087853 |
Ел. пошта | komfortbydyp@gmail.com |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 34216263 |
---|---|
Поштова адреса | 10004, Україна, Житомирська область, Житомир, БОС, будинок 1/10, квартира 44 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Андрій Бура |
Телефон | +380677443434 |
Ел. пошта | komtech@ukr.net |
Ідентифікаційний номер | UA-2021-09-15-008023-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 7 302 568.80 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 36 550.00 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 28 вересня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 4 жовтня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 8 жовтня, 15:40 |
Дата останніх змін | 10 листопада, 15:34 |
Аукціон |
11 жовтня, 13:10 Переглянути |
«Реконструкція території благоустрою майдану Мистецькі Ворота в м. Житомирі» (CPV ДК 021:2015 - 45454000-4 - Реконструкція) з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»1 робота Адреса поставки: 10001, Україна, Житомирська область, Житомир, майдан Мистецькі Ворота Строк: до 01.05.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45454000-4, Реконструкція |
Відповідно до умов договору. За наявності відповідного фінансування Замовник має право надати Підряднику попередню оплату (аванс) на придбання і постачання матеріалів, конструкцій, виробів, необхідних для виконання робіт. Замовник визначає розмір авансу, який у будь-якому випадку не може перевищувати 30 % вартості річного обсягу робіт, передбаченого Календарним планом виконання робіт. Попередня оплата (авансування) здійснюється Замовником шляхом спрямування бюджетних коштів на небюджетний рахунок Підрядника, відкритий на його ім’я в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням Підрядником зазначених коштів виключно з таких рахунків на цілі, визначені Договором.
Тип оплати: Аванс
Період: 10 робочих днів
Розмір оплати: 30.00%
Розрахунки за виконані роботи проводяться на підставі типових форм: № КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт» та № КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», оформлених належним чином, підписаних уповноваженими представниками Сторін (у тому числі особою, яка здійснює технічний нагляд за будівництвом Об'єкта) та скріплених печатками Сторін.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 робочих днів
Розмір оплати: 70.00%
Назва організації | Управління капітального будівництва Житомирської міської ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 36072499 |
Поштова адреса | 10014, Україна, Житомирська область, м.Житомир, МАЙДАН ІМ. С.П.КОРОЛЬОВА, 4/2 |
Ім'я |
В'ячеслав Глазунов |
Телефон | +380412445716 |
Ел. пошта | ukbgmr@i.ua |