На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
490 488.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Відмінена закупівля
Опис закупівлі: Під час проведення закупівлі всі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно усі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Пропозиція складається українською мовою. У разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений підписом та печаткою учасника торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника).
Скасування неуспішне
Відміна закупівлі
Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Дата скасування відміни: 22 вересня, 16:01
Опис
відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Ідентифікаційний номер | UA-2021-09-16-001980-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 490 488.00 UAH без ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 2 452.44 UAH без ПДВ |
Період уточнень | до 22 вересня, 00:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 27 вересня, 00:00 |
Дата останніх змін | 22 вересня, 16:06 |
Початок аукціону: | 28 вересня, 14:19 |
Технічний нагляд за об’єктом будівництва «Реконструкція Вільховецько-Лазівської ЗОШ І-ІІІ ступенів з добудовою учбового корпусу, харчоблоку, коридору та спортивного залу у с. Вільхівці-Лази. Коригування»1 робота Адреса поставки: 90542, Україна, Закарпатська область, Вільхівці, Центральна ,118 Строк: до 31.12.2023 00:00 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 71520000-9, Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт |
Замовник проводить оплату вартості виконаних Послуг згідно з додатком № 3 на підставі акта приймання-передачі виконаних Послуг протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання акта приймання-передачі виконаних Послуг за умови надходження фактичного бюджетного фінансування видатків на рахунок Замовника.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Вільховецька сільська рада Тячівського району Закарпатської області |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 04351618 |
Поштова адреса | 90542, Україна, Закарпатська область, Тячівський р-н, с. Вільхівці, вул. Центральна (Леніна), 118 |
Ім'я |
ЦІРИК Василь Михайлович |
Телефон | +380973913346 |
Ел. пошта | vilhivci1986@ukr.net |