На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
379 817.80 UAH
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Закупівля без використання електронної системи
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Відповідно до пункту 5 частини 7 статті 3 Закону України "Про публічні закупівлі" придбання замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1 та 2 частини першої статті 3 Закону України "Про публічні закупівлі", здійснюється без застосування порядку проведення спрощених закупівель у разі, якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендеру/спрощеної закупівлі. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендеру/спрощеної закупівлі. За результатами проведених спрощеної закупівлі UA-2021-07-27-001002-b між департаментом регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації та переможцем закупівлі – ТОВ "ПАРИТЕТ БЦ" було укладено договір будівельного підряду по об’єкту «Капітальний ремонт дороги по вул. Балістична (від вул. Київська до вул. Б. Хмельницького) в с. Гореничі Київської області» №108 -21 від 27.07.2021 року на загальну суму - 1 028 007,60 грн. з ПДВ. На сьогоднішній день, виникла потреба в закупівлі додаткових аналогічних робіт, які не були передбачені в попередньо затвердженій проектно-кошторисній документації, зокрема: Розливання в'яжучих матеріалів - 0,40776 т; Улаштування покриттів товщиною 4 см із гарячих асфальтобетонних сумішей - 679,6 м²; Розливання в'яжучих матеріалів - 0,18414 т; Улаштування покриттів товщиною 4 см із гарячих асфальтобетонних сумішей - 306,9 м²; Установлення дорожніх знаків на металевих стояках - 1 шт.
Контакти
Документи
Ідентифікаційний номер | UA-2021-09-16-009256-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 379 817.80 UAH з ПДВ |
Дата останніх змін | 16 вересня, 15:41 |
---|
Капітальний ремонт дороги по вул. Балістична (від вул. Київська до вул. Б. Хмельницького) в с. Гореничі Київської області1 робота Адреса поставки: 08114, Україна, Київська область, с. Гореничі, вул. Балістична (від вул. Київська до вул. Б. Хмельницького) Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45453000-7, Капітальний ремонт і реставрація |
Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником по факту виконаних робіт, при умові надходження коштів з джерел фінансування на даний Об’єкт на умовах відтермінування платежу на термін до 100 календарних днів. Відповідно до пункту 151 постанови Кабінету Міністрів України від 22.07.2020 року № 641 «Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» заборонено на період дії карантину здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти. Питання щодо можливості перерахування авансу може бути розглянуте лише в разі внесення змін до відповідних нормативно-правових актів протягом терміну дії Договору. При умові зняття карантинних обмежень, відповідно до абзацу 2 п.19 Порядку державного фінансування капітального будівництва, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001р. № 1764 та згідно п.2 постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. № 1070 Замовник може перерахувати Підряднику аванс в розмірі до 30% вартості річного обсягу робіт, який спрямовується на небюджетні рахунки, відкриті на ім’я Підрядника в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів виключно з таких рахунків на цілі, визначені цим Договором
Тип оплати: Аванс
Період: 100 календарних днів
Розмір оплати: 30.00%
Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником по факту виконаних робіт, при умові надходження коштів з джерел фінансування на даний Об’єкт на умовах відтермінування платежу на термін до 100 календарних днів
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 100 календарних днів
Розмір оплати: 70.00%
Назва організації | Департамент регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 21467647 |
Поштова адреса | 04119, Україна, Київська область, м. Київ, вул. Юрія Іллєнка, 40 |
Ім'я |
Світлана Андрущенко |
Телефон | +380502316530 |
Ел. пошта | fotinia999@ukr.net |