На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
32 153 895.40 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги
Завершена закупівля
Знайдено порушення
Опис закупівлі: Категорія замовника: органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами та доповненнями)
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 31862999 |
---|---|
Поштова адреса | Україна, Київська область, Київ, 03680, м.Київ, ВУЛИЦЯ КАЗИМИРА МАЛЕВИЧА, будинок 84 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Юхновський Євген |
Телефон | 380673536066 |
Ел. пошта | TENDER@ENETEH.COM.UA |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 40356489 |
---|---|
Поштова адреса | 01049, Україна, м. Київ, м.Київ, НОВОПЕЧЕРСЬКИЙ ПРОВУЛОК, будинок 3, корпус 2, офіс 9 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Сергій Кучкаров |
Телефон | +380967535877 |
Ел. пошта | avisprom68@gmail.com |
Ідентифікаційний номер | UA-2021-09-27-010824-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 32 153 895.40 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 160 770.00 UAH з ПДВ |
Гарантійне забезпечення | 160 769.00 UAH |
Період уточнень | до 3 жовтня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 9 жовтня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 13 жовтня, 19:00 |
Дата останніх змін | 8 листопада, 11:13 |
Аукціон |
18 жовтня, 11:34 Переглянути |
Роботи з нового будівництва каналізаційної насосної станції та напірних трубопроводів каналізаційних мереж по вул. Лесі Українки в с. Гора, Бориспільського району, Київської області1 робота Адреса поставки: 08324, Україна, Київська область, с. Гора, Бориспільський район, вул. Лесі Українки Строк: до 31.12.2022 16:42 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45230000-8, Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь |
Документи предметаЗавантажити архівом |
![]() |
---|
Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником по факту виконаних робіт, при умові надходження коштів з джерел фінансування на даний Об’єкт. Відповідно до пункту 151 постанови Кабінету Міністрів України від 22.07.2020 року № 641 «Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» заборонено на період дії карантину здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти, крім випадків, коли предметом закупівлі є: інші товари, роботи і послуги, якщо розмір такої оплати не перевищує 30 відсотків вартості їх річного обсягу на строк не більше трьох місяців. Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 04.12. 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», за умови наявності коштів Замовник може здійснювати попередню оплату у розмірі що не перевищує 30 % річного обсягу робіт на строк не більше трьох місяців, яка спрямовується на небюджетні рахунки, відкриті на ім'я Підрядника в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів виключно з таких рахунків на цілі, визначені Договором. Підрядник зобов’язується використати одержаний аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів, устаткування протягом трьох місяців після одержання авансу. По закінченні тримісячного терміну невикористані суми авансу повертаються Замовнику.
Тип оплати: Аванс
Період: 20 робочих днів
Розмір оплати: 30.00%
Поточні та остаточний розрахунки за виконані роботи Замовник здійснює лише при умові надходження коштів з джерел фінансування, на підставі актів форми КБ-2в, КБ-3, підписаних уповноваженими представниками Сторін.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 робочих днів
Розмір оплати: 70.00%
Назва організації | Департамент житлово-комунального господарства та енергоефективності Київської обласної державної адміністрації |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 34695981 |
Поштова адреса | 04119, Україна, м. Київ, Шевченківський район, вул. Юрія Іллєнка, 40 |
Ім'я |
Кончаківська Ірина Михайлівна |
Телефон | +380442067481 |
Ел. пошта | 2067481@ukr.net |