На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
3 618 940.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги
Закупівля не відбулась
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Учасником не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності інформації та/або документах, що поданні ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Учасником не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності інформації та/або документах, що поданні ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Код ЄДРПОУ | 43404922 |
---|---|
Поштова адреса | 03035, Україна, м. Київ, г. Киев, Солом'янський район ВУЛИЦЯ МИТРОПОЛИТА ВАСИЛЯ ЛИПКІВСЬКОГО будинок 16 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Марія Черниш |
Телефон | +380987451195 |
Ел. пошта | estet-proekt@ukr.net |
Учасником не надано скан-копію оригіналу інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі згідно Додатку № 3 до цієї тендерної документації підписані уповноваженою особою учасника та завірену печаткою учасника (за наявності), що не відповідає п.п. 3 п. 1 Розділу 3 тендерної документації. Учасником не надано скан-копію оригіналу проекту договору про закупівлю, підготовлений у відповідності з Додатком № 5, до цієї тендерної документації, підписаний уповноваженою особою учасника і містити печатку учасника (за наявності), що не відповідає п.п. 5 п. 1 Розділу 3 тендерної документації. Учасником не надано скан-копію оригіналу довідки з обслуговуючого банку про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами станом на дату, яка повинна бути не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення закупівлі, що не відповідає п.п. 9 п. 1 Розділу 3 тендерної документації. Учасником не надано скан копію оригіналу Сертифікату на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015, ДСТУ ISO 14001:2015, скан копію оригіналу Сертифікату уповноваженої особи на здійснення внутрішнього аудиту системи управління, що не відповідає п.п. 10 п. 1 Розділу 3 тендерної документації.. Учасником не надано лист-згоду на збір та обробку персональних даних, складену за формою Додатку № 6 до цієї тендерної документації, що не відповідає п.п. 11 п. 1 Розділу 3 тендерної документації. Учасником не надано забезпечення тендерної пропозиції, що не відповідає п. 2 Розділу 3 тендерної документації. Учасником не надано розрахункові кошторисні документи (зведений, локальний кошторис, договірну ціну, дефектний акт, відомість ресурсів) відповідно до технічного завдання.. Кошторисна документація має бути розроблена в програмному комплексі АВК-5 (або аналог) версія 3.2.0 (не нижче), скріплена печаткою та підписана організацією-Учасником, а також підписом та печаткою сертифікованого інженера-проектувальника, що не відповідає п. 4 Додатку № 3 тендерної документації. Учасником не надано скан-копії сертифікатів відповідності та висновки санітарно-епідеміологічної експертизи на матеріали, які будуть використовуватись у виконанні робіт, завірені підписом та печаткою Учасника, що не відповідає п. 5 Додатку № 3 тендерної документації. Учасник не надав гарантійний лист, в якому учасник гарантує замовнику виконати роботи (замовлені цими торгами) якісно у кількості та терміни встановлені замовником, а також необхідно зазначити що матеріальні ресурси будуть відповідати вимогам проектів, ДБН, ДСТУ та іншим нормативно-правовим актам у сфері будівництва. Гарантійний лист повинен мати посилання на оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі, що не відповідає п. 6 Додатку № 3 тендерної документації.. Учасник не надав копію санітарного висновку, Технологічну карту улаштування внутрішньої гідроізоляції в оригіналі затверджена виробником гідроізоляції гарантійний лист виробника гідроізоляції про гарантійний термін експлуатації не менше 10 років в якості внутрішньої гідроізоляції, що не відповідає п. 7 Додатку № 3 тендерної документації. Учасник не надав копію договору (-ів) з атестованими лабораторіями на лабораторні випробовування будівельних матеріалів, виробів та конструкцій, що не відповідає п. 8 Додатку № 3 тендерної документації.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Учасником не надано скан-копію оригіналу інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі згідно Додатку № 3 до цієї тендерної документації підписані уповноваженою особою учасника та завірену печаткою учасника (за наявності), що не відповідає п.п. 3 п. 1 Розділу 3 тендерної документації. Учасником не надано скан-копію оригіналу проекту договору про закупівлю, підготовлений у відповідності з Додатком № 5, до цієї тендерної документації, підписаний уповноваженою особою учасника і містити печатку учасника (за наявності), що не відповідає п.п. 5 п. 1 Розділу 3 тендерної документації. Учасником не надано скан-копію оригіналу довідки з обслуговуючого банку про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами станом на дату, яка повинна бути не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення закупівлі, що не відповідає п.п. 9 п. 1 Розділу 3 тендерної документації. Учасником не надано скан копію оригіналу Сертифікату на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015, ДСТУ ISO 14001:2015, скан копію оригіналу Сертифікату уповноваженої особи на здійснення внутрішнього аудиту системи управління, що не відповідає п.п. 10 п. 1 Розділу 3 тендерної документації.. Учасником не надано лист-згоду на збір та обробку персональних даних, складену за формою Додатку № 6 до цієї тендерної документації, що не відповідає п.п. 11 п. 1 Розділу 3 тендерної документації. Учасником не надано забезпечення тендерної пропозиції, що не відповідає п. 2 Розділу 3 тендерної документації. Учасником не надано розрахункові кошторисні документи (зведений, локальний кошторис, договірну ціну, дефектний акт, відомість ресурсів) відповідно до технічного завдання.. Кошторисна документація має бути розроблена в програмному комплексі АВК-5 (або аналог) версія 3.2.0 (не нижче), скріплена печаткою та підписана організацією-Учасником, а також підписом та печаткою сертифікованого інженера-проектувальника, що не відповідає п. 4 Додатку № 3 тендерної документації. Учасником не надано скан-копії сертифікатів відповідності та висновки санітарно-епідеміологічної експертизи на матеріали, які будуть використовуватись у виконанні робіт, завірені підписом та печаткою Учасника, що не відповідає п. 5 Додатку № 3 тендерної документації. Учасник не надав гарантійний лист, в якому учасник гарантує замовнику виконати роботи (замовлені цими торгами) якісно у кількості та терміни встановлені замовником, а також необхідно зазначити що матеріальні ресурси будуть відповідати вимогам проектів, ДБН, ДСТУ та іншим нормативно-правовим актам у сфері будівництва. Гарантійний лист повинен мати посилання на оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі, що не відповідає п. 6 Додатку № 3 тендерної документації.. Учасник не надав копію санітарного висновку, Технологічну карту улаштування внутрішньої гідроізоляції в оригіналі затверджена виробником гідроізоляції гарантійний лист виробника гідроізоляції про гарантійний термін експлуатації не менше 10 років в якості внутрішньої гідроізоляції, що не відповідає п. 7 Додатку № 3 тендерної документації. Учасник не надав копію договору (-ів) з атестованими лабораторіями на лабораторні випробовування будівельних матеріалів, виробів та конструкцій, що не відповідає п. 8 Додатку № 3 тендерної документації.
Код ЄДРПОУ | 40445861 |
---|---|
Поштова адреса | 03022, Україна, м. Київ, м.Київ, ВУЛИЦЯ КАЙСАРОВА, будинок 11 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Роман Кононенко |
Телефон | +380972851756 |
Ел. пошта | bg_energozber@ukr.net |
Не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції
Учасником не надано скан-копію оригіналу інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі згідно Додатку № 3 до цієї тендерної документації підписані уповноваженою особою учасника та завірену печаткою учасника (за наявності), що не відповідає п.п. 3 п. 1 Розділу 3 тендерної документації. Учасником не надано скан-копію оригіналу проекту договору про закупівлю, підготовлений у відповідності з Додатком № 5, до цієї тендерної документації, підписаний уповноваженою особою учасника і містити печатку учасника (за наявності), що не відповідає п.п. 5 п. 1 Розділу 3 тендерної документації. Учасником не надано скан-копію оригіналу заповненої та підписаної тендерної пропозиції за формою, наведеною у Додатку № 4 до цієї тендерної документації, що не відповідає п.п. 8 п. 1 Розділу 3 тендерної документації. Учасником не надано скан-копію оригіналу довідки з обслуговуючого банку про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами станом на дату, яка повинна бути не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення закупівлі, що не відповідає п.п. 9 п. 1 Розділу 3 тендерної документації. Учасником не надано скан копію оригіналу Сертифікату на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015, ДСТУ ISO 14001:2015, скан копію оригіналу Сертифікату уповноваженої особи на здійснення внутрішнього аудиту системи управління, що не відповідає п.п. 10 п. 1 Розділу 3 тендерної документації.. Учасником не надано лист-згоду на збір та обробку персональних даних, складену за формою Додатку № 6 до цієї тендерної документації, що не відповідає п.п. 11 п. 1 Розділу 3 тендерної документації. Учасником не надано скан копія оригіналу дозволу або декларації на право надання послуг підвищеної небезпеки виданий відповідним уповноваженим державним органом. (п.9 дод. 7, п.3 дод. 6, п.11 дод. 6, п.14 дод. 6, п.12 дод. 6, п.15 дод. 6, п.25 дод. 6 тощо) , що не відповідає п.п. 13 п. 1 Розділу 3 тендерної документації. Учасником не надано інформація про субпідрядника або не залучення субпідрядника, що не відповідає п.8 Розділу 3 тендерної документації. Учасником не надано лист в довільній формі щодо контактних даних компанії-учасника, з зазначенням реквізитів учасника: назви, коду ЄДРПОУ, місцезнаходження, поштова адреса, телефони, електронної адреси, відомості про контактну особу, що не відповідає п. 3 Розділу 5 тендерної документації. Учасником не надано забезпечення тендерної пропозиції, що не відповідає п. 2 Розділу 3 тендерної документації. Учасником не надано оригінал Гарантійного листа, щодо терміну гарантійного строку експлуатації протягом 5 років після проведення робіт: Капітальний ремонт приміщень у спеціалізованій загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів № 127 з поглибленим вивченням української мови та літератури на вулиці Ялтинській, 13 Дарницького району м. Києва (ДСТУ Б. Д. 1.1- 1: 2013) (ДК 021:2015 код 45400000-1 «Завершальні будівельні роботи»), що не відповідає п. 3 Додатку № 3 тендерної документації. Учасником не надано розрахункові кошторисні документи (зведений, локальний кошторис, договірну ціну, дефектний акт, відомість ресурсів) відповідно до технічного завдання.. Кошторисна документація має бути розроблена в програмному комплексі АВК-5 (або аналог) версія 3.2.0 (не нижче), скріплена печаткою та підписана організацією-Учасником, а також підписом та печаткою сертифікованого інженера-проектувальника, що не відповідає п. 4 Додатку № 3 тендерної документації. Учасником не надано скан-копії сертифікатів відповідності та висновки санітарно-епідеміологічної експертизи на матеріали, які будуть використовуватись у виконанні робіт, завірені підписом та печаткою Учасника, що не відповідає п. 5 Додатку № 3 тендерної документації. Учасник не надав гарантійний лист, в якому учасник гарантує замовнику виконати роботи (замовлені цими торгами) якісно у кількості та терміни встановлені замовником, а також необхідно зазначити що матеріальні ресурси будуть відповідати вимогам проектів, ДБН, ДСТУ та іншим нормативно-правовим актам у сфері будівництва. Гарантійний лист повинен мати посилання на оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі, що не відповідає п. 6 Додатку № 3 тендерної документації. Учасник не надав копію санітарного висновку, Технологічну карту улаштування внутрішньої гідроізоляції в оригіналі затверджена виробником гідроізоляції гарантійний лист виробника гідроізоляції про гарантійний термін експлуатації не менше 10 років в якості внутрішньої гідроізоляції, що не відповідає п. 7 Додатку № 3 тендерної документації. Учасник не надав копію договору (-ів) з атестованими лабораторіями на лабораторні випробовування будівельних матеріалів, виробів та конструкцій, що не відповідає п. 8 Додатку № 3 тендерної документації.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Учасником не надано скан-копію оригіналу інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі згідно Додатку № 3 до цієї тендерної документації підписані уповноваженою особою учасника та завірену печаткою учасника (за наявності), що не відповідає п.п. 3 п. 1 Розділу 3 тендерної документації. Учасником не надано скан-копію оригіналу проекту договору про закупівлю, підготовлений у відповідності з Додатком № 5, до цієї тендерної документації, підписаний уповноваженою особою учасника і містити печатку учасника (за наявності), що не відповідає п.п. 5 п. 1 Розділу 3 тендерної документації. Учасником не надано скан-копію оригіналу заповненої та підписаної тендерної пропозиції за формою, наведеною у Додатку № 4 до цієї тендерної документації, що не відповідає п.п. 8 п. 1 Розділу 3 тендерної документації. Учасником не надано скан-копію оригіналу довідки з обслуговуючого банку про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами станом на дату, яка повинна бути не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення закупівлі, що не відповідає п.п. 9 п. 1 Розділу 3 тендерної документації. Учасником не надано скан копію оригіналу Сертифікату на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015, ДСТУ ISO 14001:2015, скан копію оригіналу Сертифікату уповноваженої особи на здійснення внутрішнього аудиту системи управління, що не відповідає п.п. 10 п. 1 Розділу 3 тендерної документації.. Учасником не надано лист-згоду на збір та обробку персональних даних, складену за формою Додатку № 6 до цієї тендерної документації, що не відповідає п.п. 11 п. 1 Розділу 3 тендерної документації. Учасником не надано скан копія оригіналу дозволу або декларації на право надання послуг підвищеної небезпеки виданий відповідним уповноваженим державним органом. (п.9 дод. 7, п.3 дод. 6, п.11 дод. 6, п.14 дод. 6, п.12 дод. 6, п.15 дод. 6, п.25 дод. 6 тощо) , що не відповідає п.п. 13 п. 1 Розділу 3 тендерної документації. Учасником не надано інформація про субпідрядника або не залучення субпідрядника, що не відповідає п.8 Розділу 3 тендерної документації. Учасником не надано лист в довільній формі щодо контактних даних компанії-учасника, з зазначенням реквізитів учасника: назви, коду ЄДРПОУ, місцезнаходження, поштова адреса, телефони, електронної адреси, відомості про контактну особу, що не відповідає п. 3 Розділу 5 тендерної документації. Учасником не надано забезпечення тендерної пропозиції, що не відповідає п. 2 Розділу 3 тендерної документації. Учасником не надано оригінал Гарантійного листа, щодо терміну гарантійного строку експлуатації протягом 5 років після проведення робіт: Капітальний ремонт приміщень у спеціалізованій загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів № 127 з поглибленим вивченням української мови та літератури на вулиці Ялтинській, 13 Дарницького району м. Києва (ДСТУ Б. Д. 1.1- 1: 2013) (ДК 021:2015 код 45400000-1 «Завершальні будівельні роботи»), що не відповідає п. 3 Додатку № 3 тендерної документації. Учасником не надано розрахункові кошторисні документи (зведений, локальний кошторис, договірну ціну, дефектний акт, відомість ресурсів) відповідно до технічного завдання.. Кошторисна документація має бути розроблена в програмному комплексі АВК-5 (або аналог) версія 3.2.0 (не нижче), скріплена печаткою та підписана організацією-Учасником, а також підписом та печаткою сертифікованого інженера-проектувальника, що не відповідає п. 4 Додатку № 3 тендерної документації. Учасником не надано скан-копії сертифікатів відповідності та висновки санітарно-епідеміологічної експертизи на матеріали, які будуть використовуватись у виконанні робіт, завірені підписом та печаткою Учасника, що не відповідає п. 5 Додатку № 3 тендерної документації. Учасник не надав гарантійний лист, в якому учасник гарантує замовнику виконати роботи (замовлені цими торгами) якісно у кількості та терміни встановлені замовником, а також необхідно зазначити що матеріальні ресурси будуть відповідати вимогам проектів, ДБН, ДСТУ та іншим нормативно-правовим актам у сфері будівництва. Гарантійний лист повинен мати посилання на оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі, що не відповідає п. 6 Додатку № 3 тендерної документації. Учасник не надав копію санітарного висновку, Технологічну карту улаштування внутрішньої гідроізоляції в оригіналі затверджена виробником гідроізоляції гарантійний лист виробника гідроізоляції про гарантійний термін експлуатації не менше 10 років в якості внутрішньої гідроізоляції, що не відповідає п. 7 Додатку № 3 тендерної документації. Учасник не надав копію договору (-ів) з атестованими лабораторіями на лабораторні випробовування будівельних матеріалів, виробів та конструкцій, що не відповідає п. 8 Додатку № 3 тендерної документації.
Код ЄДРПОУ | 37838689 |
---|---|
Поштова адреса | 65000, Україна, Одеська область, Одеса, Приморська, 49 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Приватне Підприємство Вектор |
Телефон | +380958978117 |
Ел. пошта | 37838689@ukr.net |
Ідентифікаційний номер | UA-2021-09-28-000942-c |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 3 618 940.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 18 094.70 UAH з ПДВ |
Гарантійне забезпечення | 18 094.70 UAH |
Період уточнень | до 4 жовтня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 10 жовтня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 14 жовтня, 00:00 |
Дата останніх змін | 12 грудня, 00:03 |
Аукціон |
18 жовтня, 16:10 Переглянути |
Початок аукціону: | 18 жовтня, 15:41 |
Капітальний ремонт приміщень у спеціалізованій загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів № 127 з поглибленим вивченням української мови та літератури на вулиці Ялтинській, 13 Дарницького району м. Києва (ДСТУ Б. Д. 1.1- 1: 2013) (ДК 021:2015 код 45400000-1 «Завершальні будівельні роботи»)1 робота Адреса поставки: 02099, Україна, Київська область, Київ, вул. Ялтинській, 13 Строк: до 20.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45400000-1, Завершальні будівельні роботи |
Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після пред’явлення Підрядником актів виконаних робіт та довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат ( форма КБ-2, КБ-3), підтверджених підписом та печаткою (у разі наявності) представника технічного нагляду, авторського нагляду, закладу освіти, уповноважених осіб управління освіти та Підрядника. Розрахунки здійснюються в безготівковій формі за рахунок бюджетних коштів передбачених на бюджетний період (рік).Фінансові зобов’язання Замовника за цим Договором виникають в межах відповідних бюджетних асигнувань. Замовник має право відстрочки платежів за виконані роботи терміном до 120 календарних днів
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 120 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 37448113 |
Поштова адреса | 02091, Україна, Київська область, Київ, вул. Харківське шосе, 168-к |
Ім'я |
Тройко Любов Миколаївна |
Телефон | 380445628766,380445631724 |
Ел. пошта | tender-uo@ukr.net |