На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
36 000.00 UAH
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Закупівля без використання електронної системи
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Капітальний ремонт з встановленням теплового лічильника в адміністративному приміщенні Головного управління Пенсійного фонду України в Житомирській області м. Коростень, вул. Грушевського,16/1. Якість робіт та матеріалів, які використовуються Підрядником при виконанні Робіт згідно з Договором, повинні відповідати державним стандартам та/або технічним умовам, що підтверджується сертифікатами відповідності, декларацією виробника, протоколами досліджень продукції тощо. Відповідно до частини третьої статті 3 Закону України "Про публічні закупівлі" Головне управління Пенсійного фонду України в Житомирській області оприлюднює звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель.
Контакти
Документи
Ідентифікаційний номер | UA-2021-09-29-010521-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 36 000.00 UAH без ПДВ |
Дата останніх змін | 29 вересня, 19:17 |
---|
Капітальний ремонт з встановленням теплового лічильника в адміністративному приміщенні Головного управління Пенсійного фонду України в Житомирській області м. Коростень, вул. Грушевського,16/1. ДК 021:2015 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація. (Джерело фінансування закупівлі: Бюджет Пенсійного фонду України)1 робота Адреса поставки: 11500, Україна, Житомирська область, м. Коростень, вул. Грушевського,16/1 Строк: до 26.10.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45450000-6, Інші завершальні будівельні роботи |
Розрахунки за виконані будівельні роботи проводяться на підставі належним чином оформлених Актів приймання виконаних бідувельних робіт (форма КБ-2в) та Довідок про вартість виконаних будівельних робіт (форма КБ-3) протягом (п'ятнадцяти) робочих днів з моменту їх підписання Сторонами, за умови надходження бюджетного фінансування відповідних видатків на рахунок Замовника у 2021 році.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Головне управління Пенсійного фонду України в Житомирській області |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 13559341 |
Поштова адреса | 10003, Україна, Житомирська область, м. Житомир, вул. ОЛЬЖИЧА , 7 |
Ім'я |
Ольга Катаранова |
Телефон | +380934054843 |
Ел. пошта | zakupivli@zt.pfu.gov.ua |