На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
4 124 074.80 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги
Закупівля не відбулась
Опис закупівлі: Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Українська, більш детально про мову описано в тендерній документації; Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): PP = P/(1 + (F1 + F2 +… + Fn)/PV), де: PP - приведена ціна; P - ціна; F1…Fn - питома вага інших критеріїв оцінки, запропонованих учасником; PV - питома вага критерію “ціна”. Категорія: Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 ЗУ «Про публічні закупівлі»
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації
Тендерна пропозиція Товариство з обмеженою відповідальністю "БУДІМПЕРІЯ 2017" визначена електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною за результатами автоматичної оцінки шляхом застосування електронного аукціону та була розглянута тендерним комітетом замовника на відповідність кваліфікаційним критеріям встановленим статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі», зазначених у тендерній документації, на відсутність підстав встановленим статтею 17 Закону України «Про публічні закупівлі» та іншим вимогам замовника, зазначених у тендерній документації. Під час, розгляду документів та інформації у складі тендерної пропозиції ТОВ "БУДІМПЕРІЯ 2017" на процедуру закупівлі: «Капітальний ремонт спортивного майданчика за адресою: вул. Героїв АТО, 116, к.1, к.2 у м. Полтава», ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт (№UA-2021-10-07-002963-c) зокрема: встановлено, що тендерна пропозиція учасника: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. 1. Так, підпунктами 6.7-6.9 пункту 6 Додатку № 3 до тендерної документації вимагалося, що для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника умовам технічної специфікації та іншим вимогам до предмета закупівлі тендерної документації учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати: 6.7. Розрахунок розміру заробітної плати відповідно до Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів», затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства від 20.10.2016 № 281, зареєстрованого у Міністерстві юстиції України від 11.11.2016 за № 1469/29599 (зі змінами та доповненнями), розмір заробітної плати для будівельних, монтажних і ремонтних робіт при розрахунку договірної ціни, включати в розмірі зазначеному у розрахунку учасника для будівельних, монтажних і ремонтних робіт, але не більше 14 350,00 грн. ( у разі якщо, розрахунок розміру заробітної плати буде більшим ніж 14 350,00 грн.). 6.8. Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати розрахунок, визначений розрахунково-аналітичним методом, показників ЗВВ на підставі аналізу цих витрат за попередній рік за даними бухгалтерського обліку та загальної нормативно-розрахункової трудомісткості виконаних капітального ремонту відповідно до п. 4.3 ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013. 6.9. Розрахунок показника адміністративних витрат будівельної організації, складений відповідно до п. 5.3. ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013, показник адміністративних витрат при розрахунку договірної ціни, включати в розмірі зазначеному у розрахунку учасника, але не більше К=1,23. Тобто обов’язково учасник у складі своєї тендерної пропозиції надає розрахунок показника (коефіцієнту) адміністративних витрат на підставі обґрунтованої їх величини і структури, яка склалася у цій організації за попередній рік, виконаний з використанням Методичних рекомендацій з формування собівартості будівельно-монтажних робіт і переліку адміністративних витрат, які наведені у ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013. Але ТОВ "БУДІМПЕРІЯ 2017" у складі своєї тендерної пропозиції не надав: розрахунок розміру заробітної плати відповідно до Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів», затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства від 20.10.2016 № 281, зареєстрованого у Міністерстві юстиції України від 11.11.2016 за № 1469/29599 (зі змінами та доповненнями); розрахунок, визначений розрахунково-аналітичним методом, показників ЗВВ на підставі аналізу цих витрат за попередній рік за даними бухгалтерського обліку та загальної нормативно-розрахункової трудомісткості виконаних капітального ремонту відповідно до п. 4.3 ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013; Розрахунок показника адміністративних витрат будівельної організації, складений відповідно до п. 5.3. ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013. Враховуючи вищезазначене, підпункти 6.7-6.9 пункту 6 Додатку № 3 до тендерної документації та відповідно до абз. 2 п. 2 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» - відхилити тендерну пропозицію ТОВ «БУДІМПЕРІЯ 2017», оскільки по процедурі закупівлі: «Капітальний ремонт спортивного майданчика за адресою: вул. Героїв АТО, 116, к.1, к.2 у м. Полтава», ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт (№UA-2021-10-07-002963-c), тендерна пропозиція учасника: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Причина дискваліфікації
Не залучаємо
Тендерна пропозиція Товариство з обмеженою відповідальністю "БУДІМПЕРІЯ 2017" визначена електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною за результатами автоматичної оцінки шляхом застосування електронного аукціону та була розглянута тендерним комітетом замовника на відповідність кваліфікаційним критеріям встановленим статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі», зазначених у тендерній документації, на відсутність підстав встановленим статтею 17 Закону України «Про публічні закупівлі» та іншим вимогам замовника, зазначених у тендерній документації. Під час, розгляду документів та інформації у складі тендерної пропозиції ТОВ "БУДІМПЕРІЯ 2017" на процедуру закупівлі: «Капітальний ремонт спортивного майданчика за адресою: вул. Героїв АТО, 116, к.1, к.2 у м. Полтава», ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт (№UA-2021-10-07-002963-c) зокрема: встановлено, що тендерна пропозиція учасника: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. 1. Так, підпунктами 6.7-6.9 пункту 6 Додатку № 3 до тендерної документації вимагалося, що для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника умовам технічної специфікації та іншим вимогам до предмета закупівлі тендерної документації учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати: 6.7. Розрахунок розміру заробітної плати відповідно до Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів», затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства від 20.10.2016 № 281, зареєстрованого у Міністерстві юстиції України від 11.11.2016 за № 1469/29599 (зі змінами та доповненнями), розмір заробітної плати для будівельних, монтажних і ремонтних робіт при розрахунку договірної ціни, включати в розмірі зазначеному у розрахунку учасника для будівельних, монтажних і ремонтних робіт, але не більше 14 350,00 грн. ( у разі якщо, розрахунок розміру заробітної плати буде більшим ніж 14 350,00 грн.). 6.8. Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати розрахунок, визначений розрахунково-аналітичним методом, показників ЗВВ на підставі аналізу цих витрат за попередній рік за даними бухгалтерського обліку та загальної нормативно-розрахункової трудомісткості виконаних капітального ремонту відповідно до п. 4.3 ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013. 6.9. Розрахунок показника адміністративних витрат будівельної організації, складений відповідно до п. 5.3. ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013, показник адміністративних витрат при розрахунку договірної ціни, включати в розмірі зазначеному у розрахунку учасника, але не більше К=1,23. Тобто обов’язково учасник у складі своєї тендерної пропозиції надає розрахунок показника (коефіцієнту) адміністративних витрат на підставі обґрунтованої їх величини і структури, яка склалася у цій організації за попередній рік, виконаний з використанням Методичних рекомендацій з формування собівартості будівельно-монтажних робіт і переліку адміністративних витрат, які наведені у ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013. Але ТОВ "БУДІМПЕРІЯ 2017" у складі своєї тендерної пропозиції не надав: розрахунок розміру заробітної плати відповідно до Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів», затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства від 20.10.2016 № 281, зареєстрованого у Міністерстві юстиції України від 11.11.2016 за № 1469/29599 (зі змінами та доповненнями); розрахунок, визначений розрахунково-аналітичним методом, показників ЗВВ на підставі аналізу цих витрат за попередній рік за даними бухгалтерського обліку та загальної нормативно-розрахункової трудомісткості виконаних капітального ремонту відповідно до п. 4.3 ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013; Розрахунок показника адміністративних витрат будівельної організації, складений відповідно до п. 5.3. ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013. Враховуючи вищезазначене, підпункти 6.7-6.9 пункту 6 Додатку № 3 до тендерної документації та відповідно до абз. 2 п. 2 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» - відхилити тендерну пропозицію ТОВ «БУДІМПЕРІЯ 2017», оскільки по процедурі закупівлі: «Капітальний ремонт спортивного майданчика за адресою: вул. Героїв АТО, 116, к.1, к.2 у м. Полтава», ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт (№UA-2021-10-07-002963-c), тендерна пропозиція учасника: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Код ЄДРПОУ | 41543893 |
---|---|
Поштова адреса | 36000, Україна, Полтавська область, місто Полтава, ВУЛИЦЯ КОТЛЯРЕВСЬКОГО, будинок 22 Б, офіс 310 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | ТОВ "Будімперія 2017" |
Телефон | +380999368558 |
Ел. пошта | bud_imperiia2017@ukr.net |
Не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції
Під час, розгляду документів та інформації у складі тендерної пропозиції ТОВ " БК НОВОБУДГРУП " на процедуру закупівлі: ««Капітальний ремонт спортивного майданчика за адресою: вул. Героїв АТО, 116, к.1, к.2 у м. Полтава», ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт (№UA-2021-10-07-002963-c) зокрема встановлено, що учасник процедури закупівлі: не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» вимогам до учасника відповідно до законодавства; забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції. 1. Умовами оголошення про проведення відкритих торгів та умовами тендерної документації вимагалося забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії. Також, п. 2 р.3 тендерної документації встановлені вимоги до оформлення електронної банківської гарантії. В п.п. 3 п. 4 Вимог до банківської гарантії передбачено: що в гарантії повинно бути вказана категорія бенефіціара, а також на стор. 14 тендерної документації конкретизовано, що мається на увазі під категорією бенефіціара, а саме: «органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 ЗУ «Про публічні закупівлі». Учасник надав електронну банківську гарантію № 12744-21 від 21.10.2021 видану АТ «БАНК АЛЬЯНС», в якій категорія бенефіціара зазначена: орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган. Тобто категорія бенефіцеара зазначена інша, ніж та, що визначена у п.2 р. 3 тендерної документації (стор. 14), таким чином забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції. Відповідно до абз. 5 п. 1 ч. 1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо: учасник процедури закупівлі: не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції. 2. Відповідно до вимог п. 1 р.3 тендерної документації (стор. 10-11) учасники процедури закупівлі подають тендерні пропозиції у формі електронного документа чи скан-копій через електронну систему закупівель. Тендерна пропозиція учасника має відповідати ряду вимог: 3) якщо ж такі документи надано у формі електронного документа, КЕП/УЕП накладають на кожен електронний документ тендерної пропозиції окремо; 4) якщо ж пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП/УЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. Зверніть увагу: документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП/УЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями, а також: статут/ рішення (протокол) засновників/ наказів учасника/ штатний розпис (розклад)/ документи бухгалтерського обліку/ опису документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення реєстраційної дії – такі документи надаються у тому вигляді, у якому вони були складені учасником). У випадку відсутності даної інформації або у випадку не накладення учасником КЕП/УЕП відповідно до умов тендерної документації учасник вважається таким, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства та його тендерна пропозиція буде відхилена на підставі абзацу 3 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону. Відповідно до вимог п.п. 6.1-6.6, п.п. 6.8-6.10 Додатку № 3 до тендерної документації для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника умовам технічної специфікації та іншим вимогам до предмета закупівлі тендерної документації учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати: 6.1. Договірну ціну. Форма Договірної ціни може бути складена відповідно до Додатку С ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, який є довідковий та в якій повинно бути зазначено , що договірна ціна динамічна. 6.2. Пояснювальну записку. 6.3. Локальний кошторис (локальні кошториси) на будівельні роботи, в якому (-их) обсяги повинні відповідати технічній специфікації (технічному завданню). 6.4. Підсумкову відомість ресурсів (відомість ресурсів). 6.5. Розрахункову вартість// розрахунок вартості експлуатації 1 машино-години машин. 6.6. Економічне обґрунтування зміни машин та механізмів (за наявності). 6.8. Учасник у складі тендерної пропозиції надає розрахунок загальновиробничих витрат до локальних кошторисів (локального кошторису) із застосуванням показників ЗВВ, які він визначив розрахунково-аналітичним методом, але не більше показників Додатку Б та В ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013. 6.9. Надає розрахунок адміністративних витрат будівельної організації із застосуванням визначеного показника (коефіцієнту) адміністративних витрат, який визначив учасник за показниками за попередній звітній період, але не більше К=1,23 (у разі якщо, показник адміністративних витрат буде більшим за К=1,23); 6.10. Розрахунок кошторисного прибутку, не більше К=6,80. Учасник у складі своєї тендерної пропозиції надав два електронних файла: «кошт.розрах.АТО.pdf» та «кошт.розрах.АТО.pdf.p7s» на який накладено удосконалений електронний підпис директора ТОВ «БК Новобудгруп» Ярмолюка Антона Сергійовича. Вищезазначені електронні файли містять наступні документи: договірна ціна; порівняльний склад ресурсів норми РН20-12-1 монтаж дрібних металоконструкцій всього до 0,1 т; порівняльний склад ресурсів норми ЕН6-1-1 улаштування бетонної підготовки бетон важкий D15 (M200), крупність заповнювача 20-40 мм; порівняльний склад ресурсів норми ЕН6-1-16 улаштування фундаментних плит залізобетонних плоских; порівняльний склад ресурсів норми Е9-72-1 виготовлення гратчастих конструкцій [стояки, опори, ферми та ін.]; порівняльний склад ресурсів норми ЕН6-1-13 улаштування фундаментів стовпів бетонних; розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису № 2-1-1 на капітальний ремонт; таблиця 2-1. Розрахункова вартість експлуатації 1 машино-години машин; локальний кошторис на будівельні роботи № 2-1-1 на капітальний ремонт; підсумкова вартість ресурсів; розрахунок прибутку; пояснювальна записка; кошти на покриття адміністративних витрат. Але, вищезазначені документи надані разом та не містять підпису, посади, ПІБ та печатки уповноваженої особи на підписання тендерної пропозиції, а саме директора ТОВ «БК НОВОБУДГРУП» Ярмолюка А.С. Таким чином, вищезазначені документи надані в одному електронному файлі та на ці документи накладено один удосконалений електронний підпис, а умовами тендерної документації вимагалося, якщо документи надано у формі електронного документа, КЕП/УЕП накладають на кожен електронний документ тендерної пропозиції окремо. Відповідно до абз. 3 п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо: учасник процедури закупівлі: не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» вимогам до учасника відповідно до законодавства. 1. Враховуючи вищезазначене, п. 1 р.3 тендерної документації (стор. 10-11), п.п. 6.1-6.6, п.п. 6.8-6.10 Додатку № 3 до тендерної документації та відповідно до абз. 3, абз. 5 п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» - відхилити тендерну пропозицію ТОВ «БК НОВОБУДГРУП», оскільки по процедурі закупівлі: ««Капітальний ремонт спортивного майданчика за адресою: вул. Героїв АТО, 116, к.1, к.2 у м. Полтава», ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт (№UA-2021-10-07-002963-c), учасник процедури закупівлі: не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» вимогам до учасника відповідно до законодавства; забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції..
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Причина дискваліфікації
ТОВ "БК НОВОБУДГРУП" не має наміру залучати субпідрядників
Під час, розгляду документів та інформації у складі тендерної пропозиції ТОВ " БК НОВОБУДГРУП " на процедуру закупівлі: ««Капітальний ремонт спортивного майданчика за адресою: вул. Героїв АТО, 116, к.1, к.2 у м. Полтава», ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт (№UA-2021-10-07-002963-c) зокрема встановлено, що учасник процедури закупівлі: не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» вимогам до учасника відповідно до законодавства; забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції. 1. Умовами оголошення про проведення відкритих торгів та умовами тендерної документації вимагалося забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії. Також, п. 2 р.3 тендерної документації встановлені вимоги до оформлення електронної банківської гарантії. В п.п. 3 п. 4 Вимог до банківської гарантії передбачено: що в гарантії повинно бути вказана категорія бенефіціара, а також на стор. 14 тендерної документації конкретизовано, що мається на увазі під категорією бенефіціара, а саме: «органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 ЗУ «Про публічні закупівлі». Учасник надав електронну банківську гарантію № 12744-21 від 21.10.2021 видану АТ «БАНК АЛЬЯНС», в якій категорія бенефіціара зазначена: орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган. Тобто категорія бенефіцеара зазначена інша, ніж та, що визначена у п.2 р. 3 тендерної документації (стор. 14), таким чином забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції. Відповідно до абз. 5 п. 1 ч. 1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо: учасник процедури закупівлі: не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції. 2. Відповідно до вимог п. 1 р.3 тендерної документації (стор. 10-11) учасники процедури закупівлі подають тендерні пропозиції у формі електронного документа чи скан-копій через електронну систему закупівель. Тендерна пропозиція учасника має відповідати ряду вимог: 3) якщо ж такі документи надано у формі електронного документа, КЕП/УЕП накладають на кожен електронний документ тендерної пропозиції окремо; 4) якщо ж пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП/УЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. Зверніть увагу: документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП/УЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями, а також: статут/ рішення (протокол) засновників/ наказів учасника/ штатний розпис (розклад)/ документи бухгалтерського обліку/ опису документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення реєстраційної дії – такі документи надаються у тому вигляді, у якому вони були складені учасником). У випадку відсутності даної інформації або у випадку не накладення учасником КЕП/УЕП відповідно до умов тендерної документації учасник вважається таким, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства та його тендерна пропозиція буде відхилена на підставі абзацу 3 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону. Відповідно до вимог п.п. 6.1-6.6, п.п. 6.8-6.10 Додатку № 3 до тендерної документації для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника умовам технічної специфікації та іншим вимогам до предмета закупівлі тендерної документації учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати: 6.1. Договірну ціну. Форма Договірної ціни може бути складена відповідно до Додатку С ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, який є довідковий та в якій повинно бути зазначено , що договірна ціна динамічна. 6.2. Пояснювальну записку. 6.3. Локальний кошторис (локальні кошториси) на будівельні роботи, в якому (-их) обсяги повинні відповідати технічній специфікації (технічному завданню). 6.4. Підсумкову відомість ресурсів (відомість ресурсів). 6.5. Розрахункову вартість// розрахунок вартості експлуатації 1 машино-години машин. 6.6. Економічне обґрунтування зміни машин та механізмів (за наявності). 6.8. Учасник у складі тендерної пропозиції надає розрахунок загальновиробничих витрат до локальних кошторисів (локального кошторису) із застосуванням показників ЗВВ, які він визначив розрахунково-аналітичним методом, але не більше показників Додатку Б та В ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013. 6.9. Надає розрахунок адміністративних витрат будівельної організації із застосуванням визначеного показника (коефіцієнту) адміністративних витрат, який визначив учасник за показниками за попередній звітній період, але не більше К=1,23 (у разі якщо, показник адміністративних витрат буде більшим за К=1,23); 6.10. Розрахунок кошторисного прибутку, не більше К=6,80. Учасник у складі своєї тендерної пропозиції надав два електронних файла: «кошт.розрах.АТО.pdf» та «кошт.розрах.АТО.pdf.p7s» на який накладено удосконалений електронний підпис директора ТОВ «БК Новобудгруп» Ярмолюка Антона Сергійовича. Вищезазначені електронні файли містять наступні документи: договірна ціна; порівняльний склад ресурсів норми РН20-12-1 монтаж дрібних металоконструкцій всього до 0,1 т; порівняльний склад ресурсів норми ЕН6-1-1 улаштування бетонної підготовки бетон важкий D15 (M200), крупність заповнювача 20-40 мм; порівняльний склад ресурсів норми ЕН6-1-16 улаштування фундаментних плит залізобетонних плоских; порівняльний склад ресурсів норми Е9-72-1 виготовлення гратчастих конструкцій [стояки, опори, ферми та ін.]; порівняльний склад ресурсів норми ЕН6-1-13 улаштування фундаментів стовпів бетонних; розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису № 2-1-1 на капітальний ремонт; таблиця 2-1. Розрахункова вартість експлуатації 1 машино-години машин; локальний кошторис на будівельні роботи № 2-1-1 на капітальний ремонт; підсумкова вартість ресурсів; розрахунок прибутку; пояснювальна записка; кошти на покриття адміністративних витрат. Але, вищезазначені документи надані разом та не містять підпису, посади, ПІБ та печатки уповноваженої особи на підписання тендерної пропозиції, а саме директора ТОВ «БК НОВОБУДГРУП» Ярмолюка А.С. Таким чином, вищезазначені документи надані в одному електронному файлі та на ці документи накладено один удосконалений електронний підпис, а умовами тендерної документації вимагалося, якщо документи надано у формі електронного документа, КЕП/УЕП накладають на кожен електронний документ тендерної пропозиції окремо. Відповідно до абз. 3 п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо: учасник процедури закупівлі: не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» вимогам до учасника відповідно до законодавства. 1. Враховуючи вищезазначене, п. 1 р.3 тендерної документації (стор. 10-11), п.п. 6.1-6.6, п.п. 6.8-6.10 Додатку № 3 до тендерної документації та відповідно до абз. 3, абз. 5 п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» - відхилити тендерну пропозицію ТОВ «БК НОВОБУДГРУП», оскільки по процедурі закупівлі: ««Капітальний ремонт спортивного майданчика за адресою: вул. Героїв АТО, 116, к.1, к.2 у м. Полтава», ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт (№UA-2021-10-07-002963-c), учасник процедури закупівлі: не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» вимогам до учасника відповідно до законодавства; забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції..
Код ЄДРПОУ | 41525331 |
---|---|
Поштова адреса | 36000, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Гоголя, 12, офіс 612 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Елена |
Телефон | +380952066768 |
Ел. пошта | nbg.poltava@gmail.com |
Ідентифікаційний номер | UA-2021-10-07-002963-c |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 4 124 074.80 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 30 000.00 UAH з ПДВ |
Гарантійне забезпечення | 20 000.00 UAH |
Період уточнень | до 15 жовтня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 21 жовтня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 25 жовтня, 10:00 |
Дата останніх змін | 13 листопада, 00:04 |
Аукціон |
26 жовтня, 13:02 Переглянути |
Початок аукціону: | 26 жовтня, 12:39 |
Можливе відстрочення оплати за надані послуги |
на строк від 121 по 180 днів — 10% на строк від 181 по 240 днів — 15% на строк від 241 і більше днів — 30% на строк від 61 по 120 днів — 5% на строк, що складає менш ніж 60 днів — 0% |
---|
Капітальний ремонт спортивного майданчика за адресою: вул. Героїв АТО, 116, к.1, к.2 у м. Полтава1 робота Адреса поставки: 36000, Україна, Полтавська область, Полтава, спортивний майданчик за адресою: вул. Героїв АТО, 116, к.1, к.2 Строк: до 01.09.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45000000-7, Будівельні роботи та поточний ремонт |
Розрахунок здійснюється Замовником у безготівковій формі. Замовник може здійснити перерахування попередньої оплати Підряднику в розмірі 30 % вартості робіт на умовах передбачених проєктом Договору підряду
Тип оплати: Аванс
Період: 90 календарних днів
Розмір оплати: 30.00%
Замовник здійснює оплату за фактично виконані роботи на умовах передбачених проєктом Договору підряду. Можливе відстрочення платежу за виконані роботи, відповідно до тендерної пропозиції Підрядника за результатами аукціону
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 241 календарних днів
Розмір оплати: 70.00%
Назва організації | Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Полтавської міської ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 03365854 |
Поштова адреса | 36020, Україна, Полтавська область, Полтава, вул. Стрітенська, 19, м. Полтава |
Ім'я |
Шанько Анна Ігорівна |
Телефон | 380532609432 |
Ел. пошта | zakupivli_uprav_zhkg@ukr.net |