На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
39 863 705.04 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги
Завершена закупівля
Порушення не знайдено
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
ТОВ «УКРПОЖЕЖБЕЗПЕКА-СЕРВІС», 08205, Київська область, м. Ірпінь, вул. Західна, буд.12, офіс 141
Код ЄДРПОУ | 39101642 |
---|---|
Поштова адреса | 07100, Україна, Київська область, Славутич, Вул. Чернігівський квартал, 7, к. 24 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Якименко Олексій Васильович |
Телефон | +380445925035 |
Ел. пошта | ukr_vent@ukr.net |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Відсутній
Код ЄДРПОУ | 40630948 |
---|---|
Поштова адреса | 09117, Україна, Київська область, Біла Церква, Матросова, 50 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Совко Сергій Валерійович |
Телефон | +380999012413 |
Ел. пошта | srbk3479@gmail.com |
Ідентифікаційний номер | UA-2021-10-08-004405-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 39 863 705.04 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 199 318.53 UAH з ПДВ |
Гарантійне забезпечення | 119 000.00 UAH |
Період уточнень | до 17 жовтня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 23 жовтня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 27 жовтня, 12:00 |
Дата останніх змін | 11 листопада, 14:04 |
Аукціон |
28 жовтня, 11:42 Переглянути |
Капітальний ремонт відділення анестезіології та інтенсивної терапії із заміною існуючого обладнання КНП «Київська міська клінічна лікарня № 4» на вул. Солом’янська, 17 у Солом’янському районі1 робота Адреса поставки: 03110, Україна, м. Київ, Київ, вул. Солом'янська, 17 Строк: до 01.06.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45453000-7, Капітальний ремонт і реставрація |
Замовник може надавати Генпідряднику попередню оплату (аванс) на виконання робіт по ОБ’ЄКТУ, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», постанови Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2001 № 1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» та на період карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2 з урахуванням особливостей, визначених постановою Кабінету Міністрів України від 22 липня 2020 р. № 641 «Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2», за таких умов: а) аванс надається Генпідряднику за відсутності заперечень головного розпорядника коштів Замовника; б) аванс надається на виконання робіт з капітального ремонту; в) розмір попередньої оплати не може перевищувати 30 (тридцять) відсотків вартості від річного обсягу робіт; г) Генпідрядник зобов'язується використати одержану попередню оплату протягом 3 (трьох) місяців після одержання попередньої оплати.
Тип оплати: Аванс
Період: 90 календарних днів
Розмір оплати: 30.00%
Оплата за виконані роботи здійснюється Замовником в межах фактичних надходжень коштів для фінансування закупівлі, шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Генпідрядника протягом 60 календарних днів після пред’явлення актів виконаних робіт форми КБ-2В та довідки форми КБ-3, підписання їх уповноваженим представником Замовника. У разі затримки фінансування розрахунок за виконані роботи здійснюється протягом 3-х банківських днів з дати отримання Замовником відповідного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Розрахунки за виконані будівельні роботи здійснюються за умови проведення платежів Державною казначейською службою України протягом відповідного бюджетного року, після надання Замовнику наступних документів: рахунку-фактури; акту приймання виконаних будівельних робіт за формою КБ-2в, що підписується Генпідрядником та Замовником; довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за формою КБ-3
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 60 календарних днів
Розмір оплати: 70.00%
Назва організації | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №4" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 30212155 |
Поштова адреса | 03110, Україна, Київська область, Киев, вул. Солом'янська, 17 |
Ім'я |
Антоніна Іванівна Петренко |
Телефон | +380442703021 |
Ел. пошта | antonina.ivanivna56@gmail.com |