На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
86 415 109.54 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги
Завершена закупівля
Знайдено порушення
Не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції
- У складі тендерної пропозиції учасника відсутні Відомості з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України, виданих не раніше дати оголошення про закупівлю, що не відповідає вимогам п.3 Розділу V тендерної документації. - У складі тендерної пропозиції учасника відсутня Нотаріально завірена картка із зразками підпису, яка підтверджує справжність підпису керівника та або особи, яка має право на укладання договору, що не відповідає вимогам п.п. 8 п. 1 розділуІІ І тендерної документації. - У складі тендерної пропозиції учасника відсутній Висновок Київської торгово-промислової палати щодо наявності виробничо-промислових потужностей або торгового представництва, що підтверджує можливість учасника виконання робіт/надання послуг суб’єктом господарювання, розташованим на території міста Києва, що не відповідає вимогам п.п. 3.4. п. 3. «Інша інформація» Розділу V тендерної документації. - У складі тендерної пропозиції учасника не надано копії наказу про призначення відповідальної особи за відповідний напрямок щодо дотримання заходів і захисту довкілля відносно даної закупівлі, що не відповідає вимогам п. 6 розділу ІІІ тендерної документації - Учасником ТОВ «Тех Пром Сервіс», в складі пропозиції надано гарантійний лист щодо терміну гарантійного строку експлуатації протягом 5 років після проведення робіт «Реконструкція стадіону та спортивних споруд спеціальної школи І-ІІ ступенів №10 на вулиці Вакуленчука, 1 Дарницького району м. Києва (ДСТУ Б. Д. 1.1- 1: 2013) (ДК 021:2015 код 45400000-1 «Завершальні будівельні роботи»), а не 10 років, що не відповідає вимогами п. 5 Додатку № 3 до тендерної документації, законодавству України та умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. - В складі тендерної пропозиції Учасником завантажено в електронну систему закупівель файл «Банківська Гарантія.zip» у вигляді не придатному для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.»), зміст та вигляд якого неможливо ідентифікувати і довести його відповідність оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії, що не відповідає вимогам п. 1 розділу ІІІ тендерної документації. - У складі тендерної пропозиції Учасником завантажено в електронну систему закупівель файл «Кошторис.zip» у вигляді не придатному для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.»), зміст та вигляд якого неможливо ідентифікувати і довести його відповідність оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії, що не відповідає вимогам п. 1 розділу ІІІ тендерної документації та п. 6 Додатку № 3 до тендерної документації. - У складі тендерної пропозиції Учасником завантажено в електронну систему закупівель файл «Довідка про субпідрядника.pdf» у вигляді не придатному для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.»), зміст та вигляд якого неможливо ідентифікувати і довести його відповідність оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії, що не відповідає вимогам п. 1 розділу ІІІ тендерної документації та п. 8 Розділу ІІІ тендерної документації.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Причина дискваліфікації
залучатимуться
- У складі тендерної пропозиції учасника відсутні Відомості з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України, виданих не раніше дати оголошення про закупівлю, що не відповідає вимогам п.3 Розділу V тендерної документації. - У складі тендерної пропозиції учасника відсутня Нотаріально завірена картка із зразками підпису, яка підтверджує справжність підпису керівника та або особи, яка має право на укладання договору, що не відповідає вимогам п.п. 8 п. 1 розділуІІ І тендерної документації. - У складі тендерної пропозиції учасника відсутній Висновок Київської торгово-промислової палати щодо наявності виробничо-промислових потужностей або торгового представництва, що підтверджує можливість учасника виконання робіт/надання послуг суб’єктом господарювання, розташованим на території міста Києва, що не відповідає вимогам п.п. 3.4. п. 3. «Інша інформація» Розділу V тендерної документації. - У складі тендерної пропозиції учасника не надано копії наказу про призначення відповідальної особи за відповідний напрямок щодо дотримання заходів і захисту довкілля відносно даної закупівлі, що не відповідає вимогам п. 6 розділу ІІІ тендерної документації - Учасником ТОВ «Тех Пром Сервіс», в складі пропозиції надано гарантійний лист щодо терміну гарантійного строку експлуатації протягом 5 років після проведення робіт «Реконструкція стадіону та спортивних споруд спеціальної школи І-ІІ ступенів №10 на вулиці Вакуленчука, 1 Дарницького району м. Києва (ДСТУ Б. Д. 1.1- 1: 2013) (ДК 021:2015 код 45400000-1 «Завершальні будівельні роботи»), а не 10 років, що не відповідає вимогами п. 5 Додатку № 3 до тендерної документації, законодавству України та умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. - В складі тендерної пропозиції Учасником завантажено в електронну систему закупівель файл «Банківська Гарантія.zip» у вигляді не придатному для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.»), зміст та вигляд якого неможливо ідентифікувати і довести його відповідність оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії, що не відповідає вимогам п. 1 розділу ІІІ тендерної документації. - У складі тендерної пропозиції Учасником завантажено в електронну систему закупівель файл «Кошторис.zip» у вигляді не придатному для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.»), зміст та вигляд якого неможливо ідентифікувати і довести його відповідність оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії, що не відповідає вимогам п. 1 розділу ІІІ тендерної документації та п. 6 Додатку № 3 до тендерної документації. - У складі тендерної пропозиції Учасником завантажено в електронну систему закупівель файл «Довідка про субпідрядника.pdf» у вигляді не придатному для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.»), зміст та вигляд якого неможливо ідентифікувати і довести його відповідність оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії, що не відповідає вимогам п. 1 розділу ІІІ тендерної документації та п. 8 Розділу ІІІ тендерної документації.
Код ЄДРПОУ | 41752215 |
---|---|
Поштова адреса | 04080, Україна, Київська область, Київ, вулиця Кирилівська, будинок 82, офіс 256 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Куць Вадим |
Телефон | 380931497694 |
Ел. пошта | tovtehpromservice@gmail.com |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Не планує залучати субпідрядні організації
Код ЄДРПОУ | 30150987 |
---|---|
Поштова адреса | 01103, Україна, м. Київ, Київ, бульвар Дружби Народів, будинок 28В, офіс 507 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Дзюба Олександр Сергійович |
Телефон | +380932097171 |
Ел. пошта | budremserviskyiv@gmail.com |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 37838689 |
---|---|
Поштова адреса | 65000, Україна, Одеська область, Одеса, Приморська, 49 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Приватне Підприємство Вектор |
Телефон | +380958978117 |
Ел. пошта | 37838689@ukr.net |
Ідентифікаційний номер | UA-2021-10-11-004837-c |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 86 415 109.54 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 432 075.54 UAH з ПДВ |
Гарантійне забезпечення | 432 075.54 UAH |
Період уточнень | до 7 листопада, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 13 листопада, 00:00 |
Подача пропозицій | до 17 листопада, 00:00 |
Дата останніх змін | 13 грудня, 14:37 |
Аукціон |
17 листопада, 14:55 Переглянути |
Реконструкція стадіону та спортивних споруд спеціальної школи І-ІІ ступенів №10 на вулиці Вакуленчука, 1 Дарницького району м. Києва(ДСТУ Б.Д.1.1.- 1:2013)(ДК 021:2015 код 45400000-1 «Завершальні будівельні роботи»)1 робота Адреса поставки: 02121, Україна, Київська область, Київ, вул. Вакуленчука, 1 Строк: до 20.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45400000-1, Завершальні будівельні роботи |
Розрахунки за цим Договором проводяться шляхом оплати за фактично виконані роботи та надання попередньої оплати. Замовник може перерахувати Підряднику попередню оплату у розмірі - 30 % від відповідних бюджетних асигнувань на поточний рік , на строк не більше трьох місяців з моменту зарахування коштів на небюджетний рахунок, відкритий на його ім’я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку. Підрядник зобов'язується використати одержану попередню оплату виключно на цілі (для придбання матеріалів), визначені даним Договором, з наданням підтвердних документів органам Державної казначейської служби для здійснення платежів. По закінченню терміну трьох місяців з моменту зарахування коштів на небюджетний рахунок, невикористані кошти повертаються Замовнику.
Тип оплати: Аванс
Період: 10 робочих днів
Розмір оплати: 30.00%
Подальші розрахунки за цим Договором проводяться у безготівковому порядку шляхом оплати за фактично виконані роботи з відстрочкою платежу до 120 днів. Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після пред’явлення Підрядником актів виконаних робіт та довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат ( форма КБ-2, КБ-3), підтверджених підписом та печаткою (у разі наявності) представника технічного нагляду, авторського нагляду, закладу освіти, уповноважених осіб управління освіти та Підрядника. Розрахунки здійснюються в безготівковій формі за рахунок бюджетних коштів передбачених на бюджетний період (рік). Фінансові зобов’язання Замовника за цим Договором виникають в межах відповідних бюджетних асигнувань.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 120 календарних днів
Розмір оплати: 70.00%
Назва організації | Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 37448113 |
Поштова адреса | 02091, Україна, Київська область, Київ, вул. Харківське шосе, 168-к |
Ім'я |
Тройко Любов Миколаївна |
Телефон | 380445628766,380445631724 |
Ел. пошта | tender-uo@ukr.net |