На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
94 614.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Завершена закупівля
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення, та вимогам до предмета закупівлі
Згідно додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасник для підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору повинен надати документи, які підтверджують виконання договору в повному обсязі та сканований з оригіналу копії лист-відгук про співпрацю за договором від замовника, що вказаний в таблиці. (Учасник в складі своєї пропозиції не надав лист-відгук про співпрацю за договором від замовника та документи, які підтверджують виконання договору в повному обсязі). Згідно п.12.1. оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасник у складі своєї пропозиції повинен надати заповнений проект Договору (крім пункту 2.1., 2.2 Договору) та заповнений Додаток 1, Додаток 2 проекту Договору (в частині найменування Виконавця) підписаний уповноваженою на це особою учасника та з відбитком печатки (якщо Учасник здійснює свою діяльність з використанням печатки). Проект Договору викладений в Додатку № 2 оголошення про проведення спрощеної закупівлі. ( Учасник в складі своєї пропозиції надав незаповнений проект Договору в частині найменування Виконавця).
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
Згідно додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасник для підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору повинен надати документи, які підтверджують виконання договору в повному обсязі та сканований з оригіналу копії лист-відгук про співпрацю за договором від замовника, що вказаний в таблиці. (Учасник в складі своєї пропозиції не надав лист-відгук про співпрацю за договором від замовника та документи, які підтверджують виконання договору в повному обсязі). Згідно п.12.1. оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасник у складі своєї пропозиції повинен надати заповнений проект Договору (крім пункту 2.1., 2.2 Договору) та заповнений Додаток 1, Додаток 2 проекту Договору (в частині найменування Виконавця) підписаний уповноваженою на це особою учасника та з відбитком печатки (якщо Учасник здійснює свою діяльність з використанням печатки). Проект Договору викладений в Додатку № 2 оголошення про проведення спрощеної закупівлі. ( Учасник в складі своєї пропозиції надав незаповнений проект Договору в частині найменування Виконавця).
Код ЄДРПОУ | 2852408947 |
---|---|
Поштова адреса | 79071, Україна, Львівська область, Львів, Україна, 79071, Львівська обл., місто Львів, ВУЛИЦЯ НАУКОВА, будинок 55, квартира 10 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Володимир Синицький |
Телефон | 380502845161 |
Ел. пошта | volodarm@ukr.net |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 32052531 |
---|---|
Поштова адреса | , Україна, Львівська область, Львів, 79008, Львівська обл., місто Львів, ВУЛ.ВАЛОВА, будинок 20 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Pavlo Bohaychyk |
Телефон | 380676743141 |
Ел. пошта | BOHAYCHYK@UKR.NET |
Ідентифікаційний номер | UA-2021-10-19-001807-c |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 94 614.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 473.07 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 23 жовтня, 00:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 28 жовтня, 00:00 |
Дата останніх змін | 5 листопада, 12:23 |
Аукціон |
29 жовтня, 14:52 Переглянути |
«Ремонтно-реставраційні роботи пам’ятки архітектури національного значення - колишнього костелу Магдалини на вул. С. Бандери, 8 (10), охоронний № 345» у м. Львові (здійснення технічного нагляду)1 робота Адреса поставки: 79013, Україна, Львівська область, Львів, С. Бандери, 8 (10) Строк: до 31.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45453000-7, Капітальний ремонт і реставрація |
Замовник сплачує Виконавцю після підписання акту здавання-приймання виконаних робіт.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Управління охорони історичного середовища Львівської міської ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 26256659 |
Поштова адреса | 79008, Україна, Львівська область, Львів, Валова, 20 |
Ім'я |
Тимусь Марія Орестівна |
Телефон | 380971553470 |
Ел. пошта | M.Tymus.uois@gmail.com |