На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Відмінена закупівля
Скасовано
Відміна закупівлі
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Дата скасування відміни: 26 жовтня, 12:47
Опис
Враховуючи викладене, якщо замовник не має можливості надати відповідь роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі, у тому числі у строк, визначений Законом, такий замовник відповідно до п.2 частини 17 статті 14 Закону повинен відмінити спрощену закупівлі з причини неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Ідентифікаційний номер | UA-2021-10-20-004245-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 238 613.07 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 1 193.10 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 26 жовтня, 00:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 29 жовтня, 00:00 |
Дата останніх змін | 26 жовтня, 12:47 |
Початок аукціону: | 1 листопада, 11:04 |
ДСТУ Б.Д.1.1-7:2013 Розроблення проектної документації по об'єкту: «Нове будівництво транспортабельної модульної котельні в Коломийському закладі дошкільної освіти (ясла-садок) №3 «Берізка» по вул. Гната Ковцуняка, 1В у м. Коломиї Івано-Франківської області»1 робота Адреса поставки: 78203, Україна, Івано-Франківська область, Коломия, Гната Ковцуняка, 1В Строк: до 30.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 71242000-6, Підготовка проектів та ескізів, оцінювання витрат |
Попередня оплата - часткова оплата за виконання робіт, здійснена до (а не після) їх виконання
Тип оплати: Аванс
Період: 3 робочих днів
Розмір оплати: 30.00%
Післяоплата — спосіб грошових розрахунків між організаціями, підприємствами і громадянами, при яких оплата виконання робіт здійснюється безпосередньо під час їх виконання.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочих днів
Розмір оплати: 70.00%
Назва організації | Коломийська міська рада |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 04054334 |
Поштова адреса | 78203, Україна, Івано-Франківська область, м. Коломия, проспект Михайла Грушевського, 1 |
Ім'я |
Наталя Геник |
Телефон | +380343347571 |
Ел. пошта | tender_kolrada@ukr.net |