На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
36 900.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Сертифікат якості
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення, та вимогам до предмета закупівлі
Протокол рішення Відповідальної особи підприємства ДП «Завод імені В.О. Малишева» Коваля В. І. про дискваліфікацію учасника конкурсу № UA-2021-10-21-011693-b на закупівлю товару ДК 021:2015 Код 44110000-4 Конструкційні матеріали Втулка АО1500СО5 40х14х60 За результатами конкурсу № UA-2021-10-21-011693-b на закупівлю товару «ДК 021:2015 Код 44110000-4 Конструкційні матеріали Втулка АО1500СО5 40х14х60 найбільш економічно вигідну пропозицію надало ТОВ "ГРАФИТ-МАСТЕР". 05.11.2021 року ТОВ "ГРАФИТ-МАСТЕР" було надіслало вимогу для усунення невідповідностей в конкурсній документації за конкурсом № UA-2021-10-21-011693-b. Вищезазначену вимогу організатора конкурсу учасник ТОВ "ГРАФИТ-МАСТЕР" не виконав у продовж 24 годин. Враховуючи вище викладене вважаю пропозицію ТОВ "ГРАФИТ-МАСТЕР" за конкурсом № UA-2021-10-21-011693-b такою, що підлягає дискваліфікації. Відповідальна особа підприємства Коваль В. І. пт, 5 нояб. 2021 г. в 13:11, Malyshev.tender@ukroboronprom.com : ВИМОГА на виправлення та усунення невідповідностей протягом 24 годин з часу її отримання Шановний учаснику! За результатами аукціону централізованого відбору постачальників ДК 021:2015 Код ДК 021:2015 Код 44110000-4 Конструкційні матеріали Втулка АО1500СО5 40х14х60 (https://prozorro.gov.ua/tender/№ UA-2021-10-21-011693-b), пропозиція Вашої компанії була визнана найбільш економічно вигідною. Згідно п.5 Розділу 5 Конкурсної документації направляємо вимогу про усунення встановлених невідповідностей у Вашій конкурсній пропозиції поданої на участь до конкурсу № UA-2021-10-21-011693-b, а саме: № з/п Невідповідність Посилання на вимогу в КД щодо якої виявлено невідповідність Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей 2. Невідповідність Додатку №4, Відповідно до п. 2.7. Строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) - Протягом 5 календарних днів з моменту подання Заявки Завантажити на торгівельний майданчик оновлений додаток №4 конкурсну цінову пропозицію з зазначенням - Строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) - Протягом 5 календарних днів з моменту подання Заявки Нагадуємо, що Вам необхідно усунути усі встановленні невідповідності шляхом завантаження виправлених додатків/довідок у електронну систему закупівель Prozorro протягом 24 годин після надходження вимоги. Додатково повідомляємо, що у разі якщо Конкурсною документацією вимагається надання документів, що непередбачені законодавством або діяльністю Учасника, Вам необхідно надати довідку у довільній формі із зазначенням відповідного факту та з посиланням на законодавчі підстави, які передбачають відсутність відповідних документів (п.1 Розділу 3 Конкурсної документації). У разі, якщо встановленні невідповідності не будуть виправленні протягом зазначеного строку, Організатор відхилить пропозицію Вашої компанії згідно п.1 Розділу 8 Конкурсної документації. З повагою, Коваль Віталій Іванович Начальник відділу публічних закупівель ДП "Завод імені В.О. Малишева" 050-700-71-18 Вимога за конкурсом № UA-2021-10-21-011693-b Александр Сенченко Ответить всем| Пт 05.11, 14:56 ДП "Завод ім.Малишева" - Тендер Шановні Панове, Звертаємо Вашу увагу на невідповідність одне одному деяких положень тендерної документації, а саме : В закупівлі №14302617 за посиланням https://smarttender.biz/publichni-zakupivli-prozorro/24315387/ вказано умови оплати - передоплата 100 % протягом 5 днів з моменту виставлення рахунку. Пункт 2.7 Строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) - Протягом 5 календарних днів з моменту подання Заявки. Пункт 8 Додатку 1 до договору Постачальник зобов´язаний поставити партію Товару у строк відповідно до Заявки Покупця, але не довше ніж 5 робочих днів з моменту отримання 100 % передплати. Таким чином, беручи до уваги, всі ці вимоги, може скластися ситуація коли постачальник не в змозі виконати вчасно зобов'язання з провини покупця. Наприклад: постачальник отримав заявку й надіслав рахунок, але покупець сплатив рахунок лише на 5 день з моменту отримання, таким чином не залишивши постачальнику жодного дня для виконання своїх зобов'язань згідно пункту 2.7. Тендерної документації. Тому наша компанія запропонувала у додатку 4 послідовність дій яка, унеможливлює невиконання контрагентами своїх зобов`язань з вини іншого, а саме термін постачання рахується від дати 100 відсоткової передоплати, а не від дати отримання постачальником замовлення. Сподіваємося на Ваше розуміння, та інформуємо, що у разі відхилення нашої пропозиції на підставі невідповідності пункту 2.7 наша компанія не гарантує запропоновану ціну та умови постачання в наступному. З повагою, Сенченко Н.О
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
Протокол рішення Відповідальної особи підприємства ДП «Завод імені В.О. Малишева» Коваля В. І. про дискваліфікацію учасника конкурсу № UA-2021-10-21-011693-b на закупівлю товару ДК 021:2015 Код 44110000-4 Конструкційні матеріали Втулка АО1500СО5 40х14х60 За результатами конкурсу № UA-2021-10-21-011693-b на закупівлю товару «ДК 021:2015 Код 44110000-4 Конструкційні матеріали Втулка АО1500СО5 40х14х60 найбільш економічно вигідну пропозицію надало ТОВ "ГРАФИТ-МАСТЕР". 05.11.2021 року ТОВ "ГРАФИТ-МАСТЕР" було надіслало вимогу для усунення невідповідностей в конкурсній документації за конкурсом № UA-2021-10-21-011693-b. Вищезазначену вимогу організатора конкурсу учасник ТОВ "ГРАФИТ-МАСТЕР" не виконав у продовж 24 годин. Враховуючи вище викладене вважаю пропозицію ТОВ "ГРАФИТ-МАСТЕР" за конкурсом № UA-2021-10-21-011693-b такою, що підлягає дискваліфікації. Відповідальна особа підприємства Коваль В. І. пт, 5 нояб. 2021 г. в 13:11, Malyshev.tender@ukroboronprom.com : ВИМОГА на виправлення та усунення невідповідностей протягом 24 годин з часу її отримання Шановний учаснику! За результатами аукціону централізованого відбору постачальників ДК 021:2015 Код ДК 021:2015 Код 44110000-4 Конструкційні матеріали Втулка АО1500СО5 40х14х60 (https://prozorro.gov.ua/tender/№ UA-2021-10-21-011693-b), пропозиція Вашої компанії була визнана найбільш економічно вигідною. Згідно п.5 Розділу 5 Конкурсної документації направляємо вимогу про усунення встановлених невідповідностей у Вашій конкурсній пропозиції поданої на участь до конкурсу № UA-2021-10-21-011693-b, а саме: № з/п Невідповідність Посилання на вимогу в КД щодо якої виявлено невідповідність Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей 2. Невідповідність Додатку №4, Відповідно до п. 2.7. Строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) - Протягом 5 календарних днів з моменту подання Заявки Завантажити на торгівельний майданчик оновлений додаток №4 конкурсну цінову пропозицію з зазначенням - Строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) - Протягом 5 календарних днів з моменту подання Заявки Нагадуємо, що Вам необхідно усунути усі встановленні невідповідності шляхом завантаження виправлених додатків/довідок у електронну систему закупівель Prozorro протягом 24 годин після надходження вимоги. Додатково повідомляємо, що у разі якщо Конкурсною документацією вимагається надання документів, що непередбачені законодавством або діяльністю Учасника, Вам необхідно надати довідку у довільній формі із зазначенням відповідного факту та з посиланням на законодавчі підстави, які передбачають відсутність відповідних документів (п.1 Розділу 3 Конкурсної документації). У разі, якщо встановленні невідповідності не будуть виправленні протягом зазначеного строку, Організатор відхилить пропозицію Вашої компанії згідно п.1 Розділу 8 Конкурсної документації. З повагою, Коваль Віталій Іванович Начальник відділу публічних закупівель ДП "Завод імені В.О. Малишева" 050-700-71-18 Вимога за конкурсом № UA-2021-10-21-011693-b Александр Сенченко Ответить всем| Пт 05.11, 14:56 ДП "Завод ім.Малишева" - Тендер Шановні Панове, Звертаємо Вашу увагу на невідповідність одне одному деяких положень тендерної документації, а саме : В закупівлі №14302617 за посиланням https://smarttender.biz/publichni-zakupivli-prozorro/24315387/ вказано умови оплати - передоплата 100 % протягом 5 днів з моменту виставлення рахунку. Пункт 2.7 Строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) - Протягом 5 календарних днів з моменту подання Заявки. Пункт 8 Додатку 1 до договору Постачальник зобов´язаний поставити партію Товару у строк відповідно до Заявки Покупця, але не довше ніж 5 робочих днів з моменту отримання 100 % передплати. Таким чином, беручи до уваги, всі ці вимоги, може скластися ситуація коли постачальник не в змозі виконати вчасно зобов'язання з провини покупця. Наприклад: постачальник отримав заявку й надіслав рахунок, але покупець сплатив рахунок лише на 5 день з моменту отримання, таким чином не залишивши постачальнику жодного дня для виконання своїх зобов'язань згідно пункту 2.7. Тендерної документації. Тому наша компанія запропонувала у додатку 4 послідовність дій яка, унеможливлює невиконання контрагентами своїх зобов`язань з вини іншого, а саме термін постачання рахується від дати 100 відсоткової передоплати, а не від дати отримання постачальником замовлення. Сподіваємося на Ваше розуміння, та інформуємо, що у разі відхилення нашої пропозиції на підставі невідповідності пункту 2.7 наша компанія не гарантує запропоновану ціну та умови постачання в наступному. З повагою, Сенченко Н.О
Код ЄДРПОУ | 37494898 |
---|---|
Поштова адреса | Україна, 69068, Запорізька обл., місто Запоріжжя, Шевченківський район, ВУЛИЦЯ КРУГОВА, будинок 165 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Сенченко Олександр |
Телефон | 380504875914 |
Ел. пошта | 4875914@mail.ru |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 38632045 |
---|---|
Поштова адреса | 61037, Україна, Харківська область, Харків, 61037, Харківська обл., місто Харків, ПРОСПЕКТ МОСКОВСЬКИЙ, будинок 199 Б, офіс 1026 А |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Полісан Олег |
Телефон | 380675716170 |
Ел. пошта | ESMTRADE13@GMAIL.COM |
Ідентифікаційний номер | UA-2021-10-21-011693-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 36 900.00 UAH без ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 184.50 UAH без ПДВ |
Період уточнень | до 27 жовтня, 15:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 1 листопада, 15:00 |
Дата останніх змін | 6 грудня, 09:01 |
Аукціон |
2 листопада, 14:26 Переглянути |
Втулка АО1500СО5 40х14х60 ТУ 48-4802-3-200115 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 19.11.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44110000-4, Конструкційні матеріали |
Тип оплати: Аванс
Період: 5 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗАВОД ІМЕНІ В.О.МАЛИШЕВА" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 14315629 |
Поштова адреса | 61037, Україна, Харківська область, Харків, ХАРКІВ, ул. Плеханівська, 126 |
Ім'я |
Коваль Виталий Иванович |
Телефон | 380507007118 |
Ел. пошта | malyshev.tender@ukroboronprom.com |