На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
2 375 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги
Завершена закупівля
Завершено. Знайдено порушення
Опис закупівлі: Тендерні пропозиції, підготовлені Учасниками - резидентами України, викладаються українською мовою. Вид забезпечення тендерної пропозиції - електронна банківська гарантія, яка надається одночасно з поданням тендерної пропозиції. Електронна банківська гарантія створюється та подається з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та "Про електронні довірчі послуги". Електронна банківська гарантія має бути завірена зі сторони банку кваліфікованим(ми) електронним(ми) підписом(ми) уповноваженої(их) особи (іб) банку-гаранта та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності). Банківська гарантія оформлюється в банку, який має ліцензію Національного банку України (надається у складі тендерної пропозиції), крім банків, щодо яких прийнято рішення НБУ про визнання неплатоспроможними. Розмір забезпечення тендерної пропозиції становить: 11 000,00 грн. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше 120 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Тендерна пропозиція, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції, або надане учасником забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції, відхиляється Замовником. Банківська гарантія повинна відповідати формі і вимогам до забезпечення тендерної пропозиції, які затверджені Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14 грудня 2020 року № 2628. Умовами тендерної документації передбачена перевірка Замовником кваліфікованого електронного підпису уповноваженої особи банку-гаранта щодо підпису банківської гарантії, яким підписана банківська гарантія за допомогою ресурсу центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. В ході перевірки кваліфікованого електронного підпису повинні відображатися прізвище, ім’я, по-батькові (або ініціали) уповноваженої особи банку-гаранта щодо підпису банківської гарантії (власника ключа), тип носія особистого ключа, тип підпису «кваліфікований», час підпису. При цьому зазначена у тексті банківської гарантії уповноважена особа банку-гаранта щодо підпису банківської гарантії має спiвпадати з пiдписантом, який наклав кваліфікований електронний підпис на банківську гарантію. Разом з банківською гарантією Учасник надає документ, що підтверджує повноваження уповноваженої особи банку-гаранта на підпис банківської гарантії. Реквізити Замовника: ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ НОВОУШИЦЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ, Код згідно з ЄДРПОУ замовника 40215304, Місцезнаходження замовника. Україна, 32600, Хмельницька обл., Новоушицький р-н, смт. Нова Ушиця, вул. ГАГАРІНА, буд. 40
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 41403707 |
---|---|
Поштова адреса | 29000, Україна, Хмельницька область, місто Хмельницький, ВУЛИЦЯ ВОДОПРОВІДНА, будинок 75/1А, офіс 5А |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Гаврилюк Святослав |
Телефон | +380977383294 |
Ел. пошта | svg3881@gmail.com |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 14165733 |
---|---|
Поштова адреса | 01021, Україна, Київська область, Київ, вул.Мечникова,буд.16 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Поноженко Андрій Олександрович |
Телефон | 380982840207 |
Ел. пошта | promtech.engin@gmail.com |
Ідентифікаційний номер | UA-2021-10-23-004121-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 2 375 000.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 23 750.00 UAH з ПДВ |
Гарантійне забезпечення | 11 000.00 UAH |
Період уточнень | до 29 жовтня, 01:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 4 листопада, 00:00 |
Подача пропозицій | до 8 листопада, 17:00 |
Дата останніх змін | 2 грудня, 17:13 |
Аукціон |
9 листопада, 12:38 Переглянути |
Реконструкція частини приміщень під харчоблок Вільховецької ЗОШ І-ІІІ по вул. Перемоги 2, в селі Вільховець, Кам’янець-Подільського району, Хмельницької області (з розробкою проектної документації та подальшим проходженням експертизи)1 робота Адреса поставки: 32660, Україна, Хмельницька область, Кам'янець-Подільський р-н, с.Вільховець вул.Перемоги 2 Строк: до 30.12.2021 13:04 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45000000-7, Будівельні роботи та поточний ремонт |
Замовник здійснює оплату проміжними платежами за виконані роботи на підставі Акту приймання виконаних робіт (форма КБ-2в) і Довідки про вартість виконаних робіт (форма КБ-3), підписаних уповноваженими представниками сторін, протягом 15-ти календарних днів з дати їх підписання та отримання фінансування на реєстраційний рахунок. У разі затримки бюджетного фінансування, оплата за виконанні роботи здійснюється протягом 5-ти банківських днів з дати отримання “Замовником” бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Відділ освіти, молоді та спорту Новоушицької селищної ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 40215304 |
Поштова адреса | 32600, Україна, Хмельницька область, Нова Ушиця, вул. Гагаріна 40 |
Ім'я |
Герук Алла Миколаївна ( ) |
Телефон | +380687230703 |
Ел. пошта | nu.osvita@gmail.com |