На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
19 492 663.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги
Завершена закупівля
Порушення не знайдено
25 жовтня 2021 року Вінницький національний медичний університет ім. М.І. Пирогова (далі – Замовник), оголосив на веб-порталі Уповноваженого органу проведення процедури відкритих торгів з предмету закупівлі: «Реконструкція господарчих будівель під розміщення гаражів для службового транспорту, побутово-господарських приміщень та складських будівель по вул. Пирогова, 56 в м. Вінниці», за кодом ДК 021:2015: 45213000-3 — «Будівництво торгових будівель, складів і промислових будівель, об’єктів транспортної інфраструктури», де електронною системою закупівель було присвоєно номер UA-2021-10-25-006511-b. Відповідно до вимог ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) на веб-порталі Уповноваженого органу Замовником було оприлюднено тендерну документацію, затверджену рішенням Тендерного комітету (протокол № 1 від 22.10.2021). Частиною 1 статті 26 Закону встановлено, - «Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.» 12 листопада 2021 року відбувся аукціон, за результатами якого електронною системою закупівель було визначено, як найбільш економічно вигідну, тендерну пропозицію учасника ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СУЧАСНІ БУДІВЕЛЬНІ ТЕХНОЛОГІЇ-12". Нормою частини 9 статті 29 Закону передбачено, що після оцінки тендерних пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Під час детального та ґрунтовного розгляду на відповідність вимогам тендерної документації тендерної пропозиції Учасника, зокрема інформації, що міститься у файлах із розрахунком договірної ціни у форматі «pdf» («Кошторис ч.1.pdf»; «Кошторис ч.2.pdf»; «Кошторис ч.3.pdf»), а також файл з договірною ціною у форматі «imd» («69.imd») (далі – Кошториси), за допомогою програмного комплексу «АВК-5» було встановлено таке: Пунктом 1.1. ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (далі – ДСТУ) встановлено, що ДСТУ установлює основні правила з визначення вартості нового будівництва, реконструкції, капітального ремонту та технічного переоснащення будинків, будівель і споруд будь-якого призначення, їх комплексів, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури… Проте, ДСТУ є імперативним нормативним актом, адже пунктом 1.2. ДСТУ вказано, що цей стандарт носить обов’язковий характер при визначенні вартості будівництва об’єктів, що споруджуються за рахунок бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії. Отже, з метою визначення об’єктивної вартості будівництва об’єкту, що споруджується за рахунок бюджетних коштів, пунктом 6.2.3 ДСТУ зазначено, що ціна пропозиції підрядника формується на підставі вартості підрядних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об’єкту. Задля визначення порядку прямих витрат та їх складу, відсильною нормою пункту 4.7 ДСТУ вказано, що прямі витрати у вартості будівництва визначаються за ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013 «Настанова щодо визначення прямих витрат у вартості будівництва» (далі – Настанова). Так, пунктом 4.1. Настанови зазначено, що прямі витрати враховують у своєму складі, серед інших складових, також вартість матеріалів, виробів, конструкцій. Пунктом 4.1.1 Настанови передбачено, - «Кошторисна вартість будівельних матеріалів, виробів та конструкцій у прямих витратах визначається на підставі нормативної потреби в них, розрахованої виходячи з обсягів робіт, передбачених проектною документацією, та відповідних поточних цін». Водночас, пунктом 4.4.2 Настанови вказано, що поточні ціни на матеріальні ресурси для будівництва визначаються франко-приоб’єктний склад будівельного майданчика і на встановлену одиницю виміру враховують, зокрема, такі елементи вартості, як вартість транспортування та заготівельно-складські витрати. Застереження норми пункту 4.4.2.3 Настанови зобов’язує, якщо відпускні ціни на матеріальні ресурси не враховують їх доставки на приоб’єктний склад будови, в локальних кошторисах при визначенні вартості матеріалів, виробів і конструкцій додатково враховати витрати на їх перевезення. Зазначені витрати враховують в одиничній вартості матеріального ресурсу. Разом з тим пункт 4.4.2.4 Настанови передбачає, що у складі кошторисної вартості матеріальних ресурсів враховуються заготівельно-складські витрати, призначені для покриття витрат будівельних організацій та утримання апарату заготівельних служб (відділи постачання, підрозділи виробничо-технологічної комплектації будівельних організації тощо) та матеріальних базових складів. З наведених вище норм законодавства у сфері ціноутворення у будівництві витікає висновок, що такі елементи поточної ціни, як вартість транспортування та заготівельно-складські витрати є об’єктивно обґрунтованими та необхідними складовими елементами для використання (врахування) при складанні договірної ціни учасником конкурсних торгів. Учасник в Кошторисах вартості будівництва об’єкту не зазначив у складі та, відповідно, не врахував такі елементи вартості поточних цін, як вартість транспортування і заготівельно-складські витрати, що суттєво зменшує вартість будівництва об’єкту. Лише деякі локальні кошториси (на електромонтажні роботи № 2-1-7; на тепловий пункт № 2-1-9); містять транспортні та заготівельно-складські витрати. Для прикладу розглянемо локальний кошторис на будівельні роботи № 2-1-1 на реконструкцію будівель під розміщення гаражів, який передбачає виконання робіт із заглиблення залізобетонних паль. У відповідній нормі на матеріали (палі залізобетонні марки С80.35-6 кількістю 126 шт) із підсумкової відомості ресурсів, проміж не врахованих транспортних та заготівельно-складських витрат, вартість одиниці встановлена у сумі 3 790 грн. З аналізу ринкових цін на цей виріб випливає наступне: що у відпускну ціну не входять транспортні витрати по доставці на франко-об’єктний склад. Аналогічні по суті висновки можна зробити і по іншим будівельним матеріалам, виробам і конструкціям, зазначеним у підсумковій відомості ресурсів, зокрема, по сумішам асфальтобетонним тип А, марка 1 тощо. Відсутність в Кошторисах таких важливих складових, як вартість транспортування і заготівельно-складські витрати, призводить до необґрунтованого заниження вартості будівництва об’єкту; як наслідок може бути порушений один із принципів здійснення публічних закупівель, а саме, добросовісна конкуренція серед учасників. Враховуючи наведене, у зв’язку з тим, що Учасником не було виконано вимоги пунктів 1.1., 1.2., 4.7., 6.2.3., ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» та пунктів 4.1., 4.1.1., 4.4.2., 4.4.2.3., 4.4.2.4., ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013 «Настанова щодо визначення прямих витрат у вартості будівництва», Учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» вимогам до учасника відповідно до законодавства. На виконання вимог абзацу 3 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону, тендерним комітетом одноголосно прийнято рішення тендерну пропозицію Учасника - ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СУЧАСНІ БУДІВЕЛЬНІ ТЕХНОЛОГІЇ-12" відхилити.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Причина дискваліфікації
ТОВ "УКРПОЖБУД"
25 жовтня 2021 року Вінницький національний медичний університет ім. М.І. Пирогова (далі – Замовник), оголосив на веб-порталі Уповноваженого органу проведення процедури відкритих торгів з предмету закупівлі: «Реконструкція господарчих будівель під розміщення гаражів для службового транспорту, побутово-господарських приміщень та складських будівель по вул. Пирогова, 56 в м. Вінниці», за кодом ДК 021:2015: 45213000-3 — «Будівництво торгових будівель, складів і промислових будівель, об’єктів транспортної інфраструктури», де електронною системою закупівель було присвоєно номер UA-2021-10-25-006511-b. Відповідно до вимог ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) на веб-порталі Уповноваженого органу Замовником було оприлюднено тендерну документацію, затверджену рішенням Тендерного комітету (протокол № 1 від 22.10.2021). Частиною 1 статті 26 Закону встановлено, - «Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.» 12 листопада 2021 року відбувся аукціон, за результатами якого електронною системою закупівель було визначено, як найбільш економічно вигідну, тендерну пропозицію учасника ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СУЧАСНІ БУДІВЕЛЬНІ ТЕХНОЛОГІЇ-12". Нормою частини 9 статті 29 Закону передбачено, що після оцінки тендерних пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Під час детального та ґрунтовного розгляду на відповідність вимогам тендерної документації тендерної пропозиції Учасника, зокрема інформації, що міститься у файлах із розрахунком договірної ціни у форматі «pdf» («Кошторис ч.1.pdf»; «Кошторис ч.2.pdf»; «Кошторис ч.3.pdf»), а також файл з договірною ціною у форматі «imd» («69.imd») (далі – Кошториси), за допомогою програмного комплексу «АВК-5» було встановлено таке: Пунктом 1.1. ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (далі – ДСТУ) встановлено, що ДСТУ установлює основні правила з визначення вартості нового будівництва, реконструкції, капітального ремонту та технічного переоснащення будинків, будівель і споруд будь-якого призначення, їх комплексів, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури… Проте, ДСТУ є імперативним нормативним актом, адже пунктом 1.2. ДСТУ вказано, що цей стандарт носить обов’язковий характер при визначенні вартості будівництва об’єктів, що споруджуються за рахунок бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії. Отже, з метою визначення об’єктивної вартості будівництва об’єкту, що споруджується за рахунок бюджетних коштів, пунктом 6.2.3 ДСТУ зазначено, що ціна пропозиції підрядника формується на підставі вартості підрядних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об’єкту. Задля визначення порядку прямих витрат та їх складу, відсильною нормою пункту 4.7 ДСТУ вказано, що прямі витрати у вартості будівництва визначаються за ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013 «Настанова щодо визначення прямих витрат у вартості будівництва» (далі – Настанова). Так, пунктом 4.1. Настанови зазначено, що прямі витрати враховують у своєму складі, серед інших складових, також вартість матеріалів, виробів, конструкцій. Пунктом 4.1.1 Настанови передбачено, - «Кошторисна вартість будівельних матеріалів, виробів та конструкцій у прямих витратах визначається на підставі нормативної потреби в них, розрахованої виходячи з обсягів робіт, передбачених проектною документацією, та відповідних поточних цін». Водночас, пунктом 4.4.2 Настанови вказано, що поточні ціни на матеріальні ресурси для будівництва визначаються франко-приоб’єктний склад будівельного майданчика і на встановлену одиницю виміру враховують, зокрема, такі елементи вартості, як вартість транспортування та заготівельно-складські витрати. Застереження норми пункту 4.4.2.3 Настанови зобов’язує, якщо відпускні ціни на матеріальні ресурси не враховують їх доставки на приоб’єктний склад будови, в локальних кошторисах при визначенні вартості матеріалів, виробів і конструкцій додатково враховати витрати на їх перевезення. Зазначені витрати враховують в одиничній вартості матеріального ресурсу. Разом з тим пункт 4.4.2.4 Настанови передбачає, що у складі кошторисної вартості матеріальних ресурсів враховуються заготівельно-складські витрати, призначені для покриття витрат будівельних організацій та утримання апарату заготівельних служб (відділи постачання, підрозділи виробничо-технологічної комплектації будівельних організації тощо) та матеріальних базових складів. З наведених вище норм законодавства у сфері ціноутворення у будівництві витікає висновок, що такі елементи поточної ціни, як вартість транспортування та заготівельно-складські витрати є об’єктивно обґрунтованими та необхідними складовими елементами для використання (врахування) при складанні договірної ціни учасником конкурсних торгів. Учасник в Кошторисах вартості будівництва об’єкту не зазначив у складі та, відповідно, не врахував такі елементи вартості поточних цін, як вартість транспортування і заготівельно-складські витрати, що суттєво зменшує вартість будівництва об’єкту. Лише деякі локальні кошториси (на електромонтажні роботи № 2-1-7; на тепловий пункт № 2-1-9); містять транспортні та заготівельно-складські витрати. Для прикладу розглянемо локальний кошторис на будівельні роботи № 2-1-1 на реконструкцію будівель під розміщення гаражів, який передбачає виконання робіт із заглиблення залізобетонних паль. У відповідній нормі на матеріали (палі залізобетонні марки С80.35-6 кількістю 126 шт) із підсумкової відомості ресурсів, проміж не врахованих транспортних та заготівельно-складських витрат, вартість одиниці встановлена у сумі 3 790 грн. З аналізу ринкових цін на цей виріб випливає наступне: що у відпускну ціну не входять транспортні витрати по доставці на франко-об’єктний склад. Аналогічні по суті висновки можна зробити і по іншим будівельним матеріалам, виробам і конструкціям, зазначеним у підсумковій відомості ресурсів, зокрема, по сумішам асфальтобетонним тип А, марка 1 тощо. Відсутність в Кошторисах таких важливих складових, як вартість транспортування і заготівельно-складські витрати, призводить до необґрунтованого заниження вартості будівництва об’єкту; як наслідок може бути порушений один із принципів здійснення публічних закупівель, а саме, добросовісна конкуренція серед учасників. Враховуючи наведене, у зв’язку з тим, що Учасником не було виконано вимоги пунктів 1.1., 1.2., 4.7., 6.2.3., ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» та пунктів 4.1., 4.1.1., 4.4.2., 4.4.2.3., 4.4.2.4., ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013 «Настанова щодо визначення прямих витрат у вартості будівництва», Учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» вимогам до учасника відповідно до законодавства. На виконання вимог абзацу 3 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону, тендерним комітетом одноголосно прийнято рішення тендерну пропозицію Учасника - ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СУЧАСНІ БУДІВЕЛЬНІ ТЕХНОЛОГІЇ-12" відхилити.
Код ЄДРПОУ | 38889859 |
---|---|
Поштова адреса | 21036, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Хмельницьке шосе, 13, офіс 323 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Ігнатоля Олександр Васильович |
Телефон | 380688633560 |
Ел. пошта | vikno.plast@ukr.net |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 01273444 |
---|---|
Поштова адреса | Україна, 21050, Вінницька обл., місто Вінниця, ВУЛИЦЯ ТЕАТРАЛЬНА, будинок 20 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | КАРЛО ГІГІНЕІШВІЛІ |
Телефон | 380966480964 |
Ел. пошта | vstroy@ukr.net |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Власними силами
Код ЄДРПОУ | 31836183 |
---|---|
Поштова адреса | 21020, Україна, Вінницька область, місто Вінниця, провулок Цегельний, 2 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Павлишин Олег Миколайович |
Телефон | +380432611710 |
Ел. пошта | olerit@i.ua |
Ідентифікаційний номер | UA-2021-10-25-006511-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 19 492 663.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 116 955.97 UAH з ПДВ |
Гарантійне забезпечення | 90 000.00 UAH |
Період уточнень | до 2 листопада, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 8 листопада, 00:00 |
Подача пропозицій | до 12 листопада, 00:00 |
Дата останніх змін | 24 січня, 11:55 |
Аукціон |
12 листопада, 15:36 Переглянути |
Реконструкція господарчих будівель під розміщення гаражів для службового транспорту, побутово-господарських приміщень та складських будівель по вул. Пирогова, 56 в м. Вінниці1 робота Адреса поставки: 21018, Україна, Вінницька область, Вінниця, Пирогова, 56 Строк: до 11.11.2022 02:00 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45213000-3, Будівництво торгових будівель, складів і промислових будівель, об’єктів транспортної інфраструктури |
З урахуванням ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва». Місцезнаходження замовника: вул. Пирогова, 56, м. Вінниця, 21018, Україна. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Вінницький національний медичний університет ім. М.І. Пирогова |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 02010669 |
Поштова адреса | 21018, Україна, Вінницька область, Вінниця, Пирогова, 56 |
Ім'я |
Прохоров Олег Дмитрович |
Телефон | 380432670191 |
Ел. пошта | tender@vnmu.edu.ua |