На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
7 525 005.20 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги
Відмінена закупівля
Опис закупівлі: 2021-2022 роки
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
не залучається
Код ЄДРПОУ | 31787498 |
---|---|
Поштова адреса | 40030, Україна, Сумська область, Суми, вул.Г.Кондратьєва, б.98 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Мусієнко Олександр Миколайович |
Телефон | +380542698380 |
Ел. пошта | sptstr@gmail.com |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Власними силами
Код ЄДРПОУ | 35906877 |
---|---|
Поштова адреса | 40011, Україна, Сумська область, Суми, вул. Супруна 12/27 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Ноженко Олександр В'ячеславович |
Телефон | +380952464012 |
Ел. пошта | sumyslavbud@ukr.net |
Скасовано
8 січня, 00:00
Відміна закупівлі
Причина відміни: скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг
Дата скасування відміни: 28 грудня, 13:22
Опис
скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг
Ідентифікаційний номер | UA-2021-10-25-015959-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 7 525 005.20 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 75 250.05 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 31 жовтня, 01:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 6 листопада, 00:00 |
Подача пропозицій | до 10 листопада, 02:00 |
Дата останніх змін | 8 січня, 00:02 |
Аукціон |
11 листопада, 14:17 Переглянути |
Початок аукціону: | 11 листопада, 13:54 |
Капітальний ремонт (утеплення) будівлі жіночої консультації Комунального некомерційного підприємства «Клінічний пологовий будинок Пресвятої Діви Марії» Сумської міської ради, що знаходиться за адресою: м. Суми, вул. Троїцька, 20» (за ДК 021:2015 – код 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи)1 робота Адреса поставки: 40022, Україна, Сумська область, м. Суми, вул. Троїцька, 20 Строк: до 31.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45450000-6, Інші завершальні будівельні роботи |
Оплата за виконані роботи здійснюється на підставі рахунку та акту виконаних робіт форми КБ-2В та довідок про вартість і витрати форми КБ-3, форма оплати безготівкова. Розрахунки за виконані роботи проводяться на підставі документів про обсяги виконаних робіт та їх вартість: КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» та КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт». Оплату виконаних робіт Замовник проводить поетапно по мірі надходження з бюджету коштів на оплату видатків капітальному ремонту в сумі, що не перевищує розмір фактичного надходження коштів з бюджету. Подальша оплата виконаних робіт здійснюється при наступних надходженнях коштів з бюджету до проведення повного розрахунку. Розрахунки за виконані роботи можуть проводитись повністю за виконані роботи або частково, шляхом проміжних платежів. До названих документів обов’язково надаються Замовнику документи щодо якості застосованих матеріалів та конструкцій та документи щодо підтвердження вартісних показників задіяних матеріально-технічних ресурсів. Оплата виконаних робіт здійснюється Замовником протягом 14 (чотирнадцяти) банківських днів з дня підписання вищевказаних документів згідно Плану фінансування робіт (на весь період будівництва) та плану фінансування (на поточний рік) у разі надходження таких коштів з визначених для Замовника джерел фінансування на рахунок Замовника.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 14 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Комунальне некомерційне підприємство "Клінічний пологовий будинок Пресвятої Діви Марії" Сумської міської ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 02000323 |
Поштова адреса | 40022, Україна, Сумська область, м. Суми, вул. Троїцька, буд. 20 |
Ім'я |
Маргарита Власенко |
Телефон | +380503430101 |
Ел. пошта | yurist_polog_sumy@ukr.net |