На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Завершена закупівля
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення, та вимогам до предмета закупівлі
Керуючись положенням п. 1 ч.13 ст. 14 Закону відхилити пропозицію учасника Дочірнє підприємство "Рівненський облавтодор" Відкритого акціонерного товариства "Державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України", код ЄДРПОУ 31994540 подану для участі в спрощеній закупівлі за предметом закупівлі: Капітальний ремонт покриття вул. І.Франка в с.Колоденка Рівненського району Рівненської області; ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (за відповідним кодом ЄЗС: ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь), закупівля: UA-2021-10-27-001202-c з наступних підстав: 1) У складі пропозиції Учасника відсутні такі документи, що вимагалися Замовником згідно Оголошення про проведення спрощеної закупівлі: - перелік та обсяги робіт (інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі) відповідно до технічної специфікації (Додаток 3), встановленої у цьому оголошенні, без зазначення вартості окремих складових робіт; - 14001:2015 (ДСТУ ISO 14001:2015) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосовування»; 45001:2019 (ДСТУ ISO 45001:2019) «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування»; посвідчення внутрішнього аудитора відповідно до системи менеджменту учасника (14001:2015 (ДСТУ ISO 14001:2015); 45001:2019 (ДСТУ ISO 45001:2019)); 2) Учасник у складі пропозиції не підтвердив наявність у нього головного інженера або іншої особи, яка здійснює технічне керівництво діяльністю будівельної організації (1 особа) та дорожніх робітників (3 особи) (п.6 Додатку 2 до Оголошення); 3) Відповідно до п. 7 Додатку 2 до Оголошення, учасник в складі пропозиції повинен подати інформаційну довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору. Аналогічним договором відповідно до умов цього оголошення про проведення спрощеної закупівлі буде вважатись договір, який підтверджує наявність у учасника досвіду виконання робіт з капітального ремонту вулиць міст та інших населених пунктів, укладений протягом 2020-2021 років. Такий договір має бути виконаний на 100% від загальної ціни договору. Учасник у складі пропозиції не підтвердив наявність у нього досвіду виконання робіт з капітального ремонту вулиць міст та інших населених пунктів, укладений протягом 2020-2021 років. 4) Відповідно до Оголошення, зокрема у розділі Додаткова інформація, у випадках, коли інформація подається безпосередньо від імені Учасника (довідки, листи пояснення, тощо) такі документи повинні бути оформлені на бланку учасника, містити підпис та печатку (за наявності), номер та предмет цієї закупівлі. Учасником подані відповідні документи (№№ 8/1651; 8/1655; 8/1658; 8/1669; 8/1657; 8/1668; 8/1621; 8/1624; 8/1625 від 04.11.2021р. №8/1615 від 03.11) З огляду на зазначене подані документи учасником в складі пропозиції не відповідають вимогам, що встановленні в оголошенні. У разі ненадання вказаних вище документів або надання документів не в повному обсязі або надання документів, що не відповідають умовам оголошення, такі дії будуть підставою для відхилення пропозиції Учасника. (п. 8 Примітки Оголошення )
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
Керуючись положенням п. 1 ч.13 ст. 14 Закону відхилити пропозицію учасника Дочірнє підприємство "Рівненський облавтодор" Відкритого акціонерного товариства "Державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України", код ЄДРПОУ 31994540 подану для участі в спрощеній закупівлі за предметом закупівлі: Капітальний ремонт покриття вул. І.Франка в с.Колоденка Рівненського району Рівненської області; ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (за відповідним кодом ЄЗС: ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь), закупівля: UA-2021-10-27-001202-c з наступних підстав: 1) У складі пропозиції Учасника відсутні такі документи, що вимагалися Замовником згідно Оголошення про проведення спрощеної закупівлі: - перелік та обсяги робіт (інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі) відповідно до технічної специфікації (Додаток 3), встановленої у цьому оголошенні, без зазначення вартості окремих складових робіт; - 14001:2015 (ДСТУ ISO 14001:2015) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосовування»; 45001:2019 (ДСТУ ISO 45001:2019) «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування»; посвідчення внутрішнього аудитора відповідно до системи менеджменту учасника (14001:2015 (ДСТУ ISO 14001:2015); 45001:2019 (ДСТУ ISO 45001:2019)); 2) Учасник у складі пропозиції не підтвердив наявність у нього головного інженера або іншої особи, яка здійснює технічне керівництво діяльністю будівельної організації (1 особа) та дорожніх робітників (3 особи) (п.6 Додатку 2 до Оголошення); 3) Відповідно до п. 7 Додатку 2 до Оголошення, учасник в складі пропозиції повинен подати інформаційну довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору. Аналогічним договором відповідно до умов цього оголошення про проведення спрощеної закупівлі буде вважатись договір, який підтверджує наявність у учасника досвіду виконання робіт з капітального ремонту вулиць міст та інших населених пунктів, укладений протягом 2020-2021 років. Такий договір має бути виконаний на 100% від загальної ціни договору. Учасник у складі пропозиції не підтвердив наявність у нього досвіду виконання робіт з капітального ремонту вулиць міст та інших населених пунктів, укладений протягом 2020-2021 років. 4) Відповідно до Оголошення, зокрема у розділі Додаткова інформація, у випадках, коли інформація подається безпосередньо від імені Учасника (довідки, листи пояснення, тощо) такі документи повинні бути оформлені на бланку учасника, містити підпис та печатку (за наявності), номер та предмет цієї закупівлі. Учасником подані відповідні документи (№№ 8/1651; 8/1655; 8/1658; 8/1669; 8/1657; 8/1668; 8/1621; 8/1624; 8/1625 від 04.11.2021р. №8/1615 від 03.11) З огляду на зазначене подані документи учасником в складі пропозиції не відповідають вимогам, що встановленні в оголошенні. У разі ненадання вказаних вище документів або надання документів не в повному обсязі або надання документів, що не відповідають умовам оголошення, такі дії будуть підставою для відхилення пропозиції Учасника. (п. 8 Примітки Оголошення )
Код ЄДРПОУ | 31994540 |
---|---|
Поштова адреса | 33028, Україна, Рівненська область, Рівне, Пластова, 7 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Гончарук Олександр Павлович |
Телефон | 380362269694 |
Ел. пошта | vtvrivne@gmail.com |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 31358915 |
---|---|
Поштова адреса | Україна, 35425, Рівненська обл., Гощанський район, село Красносілля, ВУЛ.ЯБЛУНЕВА, будинок 2 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Мурадян Ваграм |
Телефон | 380984367740 |
Ел. пошта | GDORBYD@UKR.NET |
Ідентифікаційний номер | UA-2021-10-27-001202-c |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 788 680.80 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 3 943.40 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 1 листопада, 23:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 4 листопада, 23:00 |
Дата останніх змін | 24 листопада, 15:05 |
Аукціон |
5 листопада, 16:11 Переглянути |
Капітальний ремонт покриття вул. І.Франка в с.Колоденка Рівненського району Рівненської області; ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (за відповідним кодом ЄЗС: ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь).1 робота Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45230000-8, Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь |
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 90 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Корнинська сільська рада |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 04387243 |
Поштова адреса | 35304, Україна, Рівненська область, с.Корнин, Центральна, 41б |
Ім'я |
Ноцик Андрій |
Телефон | 380677676044 |
Ел. пошта | andrijnocek@gmail.com |