На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
4000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Завершена закупівля
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 39417349 |
---|---|
Поштова адреса | 49089, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Суворова, буд. 35 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Ольга Башкатова |
Телефон | +380672336577 |
Ел. пошта | boe@ak.ua |
Ідентифікаційний номер | UA-2021-11-02-006452-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 4 000.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 20.00 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 9 листопада, 00:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 15 листопада, 00:00 |
Дата останніх змін | 26 листопада, 13:11 |
Папір офісний А432 паковання Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 15.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне |
Оплата здійснюється Замовником після пред’явлення Постачальником рахунку на оплату товару за фактично поставлену кількість товару згідно накладної. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 10 (десяти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА, АРХІТЕКТУРИ, ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ТА КОМУНАЛЬНОГО МАЙНА МАРГАНЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 40211027 |
Поштова адреса | 53407, Україна, Дніпропетровська область, МАРГАНЕЦЬ, ВУЛИЦЯ ЄДНОСТІ, будинок 29-А |
Ім'я |
Оськін Дмитро |
Телефон | 380635586229 |
Ел. пошта | zamownuk@i.ua |