На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
27 367 150.20 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги
Відмінена закупівля
Опис закупівлі: 1. Найменування Замовника: Комунальна установа «Централізована бухгалтерія відділу освіти, молоді та спорту» Великописарівської селищної ради. 2. Місцезнаходження Замовника: 42800, Україна, Сумська область, смт. Велика Писарівка, вул. Ярослава Мудрого, 1. 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань Замовника: 44131142. 4. Категорія Замовника: Підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». 5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Шевцова Оксана Андріївна, голова тендерного комітету, директор Комунальної установи «Централізована бухгалтерія відділу освіти, молоді та спорту» Великописарівської селищної ради, 42800, Україна, Сумська область, смт. Велика Писарівка, вул. Ярослава Мудрого, 1, телефон: +380545751132, електрона адреса: elenakonoz2021@gmail.com. 6. Вид предмета закупівлі: Роботи. 7. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Капітальний ремонт будівлі Великописарівської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів імені І.М. Середи Великописарівської селищної ради Сумської області по вул. Шкільна, буд. 6 в смт. Велика Писарівка Сумської області. Коригування» (Код за ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація). 8. Кількість товарів, обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 робота. 9. Місце поставки товарів, місце виконання робіт чи надання послуг: Великописарівська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів імені І.М. Середи за адресою: 42800, Сумська область, смт. Велика Писарівка, вул. Шкільна, буд.6. 10. Очікувана вартість предмета закупівлі: 27 367 150,20 грн. (двадцять сім мільйонів триста шістдесят сім тисяч сто п’ятдесят гривень 20 копійок) з ПДВ. 11. Джерело фінансування закупівлі: на умовах співфінансування, за рахунок коштів Державного бюджету України 25 167 164,00 грн.; за рахунок коштів місцевого бюджету 2 199 986,20 грн. 12. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: До 31.12.2022 р. 13. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: «19» листопада 2021 року. 14. Умови оплати: Розрахунки за виконані роботи здійснюються при надходженні коштів з відповідного бюджету на зазначені цілі, в межах наявного фінансового ресурсу на єдиному казначейському рахунку протягом 14 календарних днів та на підставі пред’явлених та підписаних Сторонами форм КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт». 15. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Документи, що надаються учасником у тендерній пропозиції відповідно до вимог тендерної документації, складаються українською мовою. В разі надання розрахунків, які необхідні для формування тендерної пропозиції учасника, допускається наявність даних документів на українській мові або частково на російській мові. Документи та довідки, надані Учаснику сторонніми організаціями, можуть бути складені іншою мовою. В такому випадку Учасник надає в тендерній пропозиції переклад українською мовою цього документа (крім документів про освіту, що видані до 15.05.1992 року, документів, що видані за підсумками навчання до початку 1992/1993 навчального року в освітніх установах держав колишнього СРСР). Переклад (або справжність підпису перекладача) мають бути засвідчені нотаріально або легалізовані у встановлену законодавством порядку. 16. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. 17. Вид забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. 18. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. 19. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі». 20. Дата та час проведення електронного аукціону: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі». 21. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях - 1 % 22. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Критерії оцінки тендерних пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %). 23. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): відсутні. 24. Примітки: Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу "Тендерна документація" та «Додатків до тендерної документації», що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону. Інформація про відсутність підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» надається учасником у складі тендерної пропозиції згідно умов тендерної документації; застосовані критерії оцінки - ціна (питома вага критерію - 100%).
Скасовано
28 листопада, 00:00
Відміна закупівлі
Причина відміни: скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг
Дата скасування відміни: 17 листопада, 16:49
Опис
Визнати тендер таким, що не відбувся за процедурою відкритих торгів на закупівлю робіт: ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Капітальний ремонт будівлі Великописарівської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів імені І.М. Середи Великописарівської селищної ради Сумської області по вул. Шкільна, буд. 6 в смт. Велика Писарівка Сумської області. Коригування» (Код за ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) згідно з частини п’ятої статті 32 Закону України "Про публічні закупівлі".
Ідентифікаційний номер | UA-2021-11-03-011245-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 27 367 150.20 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 273 671.50 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 9 листопада, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 15 листопада, 00:00 |
Подача пропозицій | до 19 листопада, 00:00 |
Дата останніх змін | 28 листопада, 00:02 |
Початок аукціону: | 19 листопада, 12:02 |
ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Капітальний ремонт будівлі Великописарівської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів імені І.М. Середи Великописарівської селищної ради Сумської області по вул. Шкільна, буд. 6 в смт. Велика Писарівка Сумської області. Коригування»1 робота Адреса поставки: 42800, Україна, Сумська область, смт. Велика Писарівка, вул. Шкільна, буд.6 Строк: до 31.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45453000-7, Капітальний ремонт і реставрація |
Розрахунки за виконані роботи здійснюються при надходженні коштів з відповідного бюджету на зазначені цілі, в межах наявного фінансового ресурсу на єдиному казначейському рахунку протягом 14 календарних днів та на підставі пред’явлених та підписаних Сторонами форм КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт».
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 14 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА БУХГАЛТЕРІЯ ВІДДІЛУ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ" ВЕЛИКОПИСАРІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 44131142 |
Поштова адреса | 42800, Україна, Сумська область, смт. Велика Писарівка, вул. Ярослава Мудрого, буд. 1 |
Ім'я |
Олена Коноз |
Телефон | +380685953702 |
Ел. пошта | elenakonoz2021@gmail.com |