На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
5 000 082.30 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги
Закупівля не відбулась
Опис закупівлі: Закупівля робіт, необхідних для виконання заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19)
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 37826813 |
---|---|
Поштова адреса | 04108, Україна, м. Київ, м.Київ, ПРОВУЛОК КВІТНЕВИЙ, будинок 10 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Аліна Журавська |
Телефон | +380950969293 |
Ел. пошта | alina090981@ukr.net |
Ідентифікаційний номер | UA-2021-11-03-016744-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 5 000 082.30 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 125 002.06 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 9 листопада, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 15 листопада, 00:00 |
Подача пропозицій | до 19 листопада, 10:00 |
Дата останніх змін | 19 листопада, 10:00 |
«Реконструкція системи лікувального газопостачання в КНП «Тячівська районна лікарня» Тячівської міської ради Закарпатської області за адресом: м. Тячів, вул. Нересенська, буд. 48» (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва») (ДК 021:2015:ДК 021:2015: 45454000-4 – Реконструкція) (Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою.Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, найменування торговельної марки, знаків для товарів та послуг, загальноприйняті міжнародні терміни викладаються мовою їх загально прийнятого застосування та перекладу на українську мову не потребують. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни).Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення. Зокрема, але не виключно Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення. Зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, найменування торговельної марки, знаків для товарів та послуг, загальноприйняті міжнародні терміни перекладу на українську мову не потребують. Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд) Обсяг виконання робіт: 1 роб. (більш детально викладно в Додатку 2 до тендерної документації)1 робота Адреса поставки: 90500, Україна, Закарпатська область, м. Тячів, вул. Нересенська,48 Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45454000-4, Реконструкція |
Замовник може надати Підряднику аванс для придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів у розмірі 30% відсотків вартості робіт строком на ____ місяці, на протязі 30 (тридцяти) банківських днів з дати укладення Договору (даний пункт погоджується під час укладення договору).
Тип оплати: Аванс
Період: 30 банківських днів
Розмір оплати: 30.00%
Оплата проводиться поетапно залежно від реального фінансування Замовника на підставі наданих Підрядником Актів приймання-передачі виконаних робіт (Ф. КБ-2в) та довідок (Ф. КБ-3) протягом 30 (тридцяти) банківських днів з моменту підписання вказаних документів.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 банківських днів
Розмір оплати: 70.00%
Назва організації | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЯЧІВСЬКА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" ТЯЧІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 01992682 |
Поштова адреса | 90500, Україна, Закарпатська область, м. Тячів, вул. Нересенська, буд. 48 |
Ім'я |
Василь Лаврюк |
Телефон | +380313432351 |
Ел. пошта | zakupivli_tyachiv_rl1@ukr.net |