На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
740 402.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Відмінена закупівля
Опис закупівлі: Згідно з документацією. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися пропозиці – українська.
Скасовано
Відміна закупівлі
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Дата скасування відміни: 15 листопада, 16:02
Опис
У зв’язку з тим, що деякі державні стандарти України згідно наказу Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 р. № 281 втратили чинність про що стало відомо під час проведення спрощеної закупівлі щодо закупівлі робіт: ДСТУ Б Д 1.1-7:2013 «Правила визначення вартості проектно-вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво»; ГБН Г.1-218-182:2011 "Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт". (ДК 021:2015 - 45220000-5 Інженерні та будівельні роботи) – Розроблення проектної документації на капітальний ремонт моста на км 73+871 автомобільної дороги загального користування державного значення Н-10 Стрий-Івано-Франківськ-Чернівці-Мамалига (на м.Кишинів) в Івано-Франківській області, а саме: ДСТУ Б Д 1.1-7:2013 «Правила визначення вартості проектно-вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво», на яке є посилання у назві предмету закупівлі та в документації до оголошення про спрощену закупівлю, зокрема, враховуючи відсутність технічної можливості внесення змін в річний план та назву предмету закупівлі - відмінити спрощену закупівлю на підставі п. 2 ч. 17 ст. 14 Закону України Про публічні закупівлі
Ідентифікаційний номер | UA-2021-11-11-015576-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 740 402.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 3 702.01 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 17 листопада, 09:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 23 листопада, 09:00 |
Дата останніх змін | 15 листопада, 16:02 |
ДСТУ Б Д 1.1-7:2013 «Правила визначення вартості проектно-вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво»; ГБН Г.1-218-182:2011 "Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт". (ДК 021:2015 - 45220000-5 Інженерні та будівельні роботи) – Розроблення проектної документації на капітальний ремонт моста на км 73+871 автомобільної дороги загального користування державного значення Н-10 Стрий-Івано-Франківськ-Чернівці-Мамалига (на м.Кишинів) в Івано-Франківській області1 робота Адреса поставки: 76018, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, вул. Є. Петрушевича, 1 Строк: до 31.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45220000-5, Інженерні та будівельні роботи Код UA-ROAD: H-10, Стрий - Івано-Франківськ - Чернівці - Мамалига (на м. Кишинів) |
При здачі Підрядником завершеної проектної документації, Замовник зобов’язується, за умови фактичного надходження бюджетних коштів, подати документи на оплату не пізніше 10-ти календарних днів з моменту підписання Замовником акта приймання-передачі проектної документації переданою за накладною. Розрахунки за виконані роботи здійснюються в межах договірної ціни та виділених коштів на оплату робіт (по мірі надходження коштів з відповідного бюджету на рахунок Замовника), але не більше 60% до отримання позитивного висновку експертизи. Остаточний розрахунок вартості договору, за розроблену проектну документацію здійснюється протягом 5 робочих днів з дня отримання позитивного висновку комплексної державної експертизи.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Служба автомобільних доріг в Івано-Франківській області |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 25825434 |
Поштова адреса | 76018, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, вул. Петрушевича, 1 |
Ім'я |
Дем'янець Тетяна Іванівна |
Телефон | 380984568534 |
Ел. пошта | zakupsad@ukr.net |