На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
715 148.00 UAH
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Переговорна процедура
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Місцезнаходження замовника:10014, Житомирська обл., місто Житомир, МАЙДАН ІМ. С. П. КОРОЛЬОВА, будинок 12. Категорія замовника: відповідно до частини 4 статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі" (зі змінами) - 1) органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1частини першої статті 2 Закону. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська.
Контакти
Документи
Ідентифікаційний номер | UA-2021-11-18-014723-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 715 148.00 UAH з ПДВ |
Умови застосування: | Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю |
---|---|
Обгрунтування: | Дані додаткові роботи по об’єкту: «Реконструкція приміщень для розміщення відділення невідкладної (екстреної) медичної допомоги КП «Лікарня № 1» за адресою: м. Житомир, вул. В.Бердичівська, 70» (додаткові роботи) (ДК 021:2015 (CPV) - 45454000-4 - Реконструкція) є невід’ємною частиною скоригованого проекту генеральним проектувальником ДП «Державний науково-дослідний та проектно-вишукувальний інститут «НДІпроектреконструкція» Житомирська філія та який отримав позитивний експертний звіт від ТОВ «Інститут експертно-технічних рішень у будівництві» від 10.08.2021 року № 184/07/21. Оскільки відкоригований проект по об’єкту: «Реконструкція приміщень для розміщення відділення невідкладної (екстреної) медичної допомоги КП «Лікарня № 1» за адресою: м. Житомир, вул. В.Бердичівська, 70» (додаткові роботи) (ДК 021:2015 (CPV) - 45454000-4 - Реконструкція) становить невід’ємну частину від первісного проекту, то додаткові роботи, які не були зазначені у початковому проекті, але які стали необхідними для використання проекту та є продовженням комплексу робіт по будівництву виконавцем робіт ТОВ «Міттел», тобто такі роботи є невідокремленими та технологічно пов’язаними з головним (первинним) договором, що було підтверджено генеральним проектувальником ДП «Державний науково-дослідний та проектно-вишукувальний інститут «НДІпроектреконструкція» Житомирська філія (Експертний висновок № 290 від 18.11.2021р.). Отже, виконання робіт попереднім виконавцем робіт по вищезазначеному об’єкту дозволить забезпечити сумісність та уникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією змонтованих конструкцій, експлуатацією та обслуговування, устаткування, обладнання; сумісність з рядом вже розпочатих будівельно-монтажних робіт, які потребують завершення. Вартість робіт за попереднім договором становила 9 042 251,57 грн. (Дев'ять мільйонів сорок дві тисячі двісті п'ятдесят одна гривня п'ятдесят сім копійок) з ПДВ. Замовником було визначено, що очікувана вартість робіт за даною переговорною процедурою становитиме 715 148,00 грн. (Сімсот п'ятнадцять тисяч сто сорок вісім гривень 00 копійок) з ПДВ, що не перевищує 50 відсотків вартості головного (первинного) договору. У даному випадку є обгрунтовані підстави для застосування переговорної процедури на закупівлю: «Реконструкція приміщень для розміщення відділення невідкладної (екстреної) медичної допомоги КП «Лікарня № 1» за адресою: м. Житомир, вул. В.Бердичівська, 70» (додаткові роботи) (ДК 021:2015 (CPV) - 45454000-4 - Реконструкція), згідно пункту 5 частини 2 статті 40 Закону. |
Дата останніх змін | 30 листопада, 15:28 |
---|
«Реконструкція приміщень для розміщення відділення невідкладної (екстреної) медичної допомоги КП «Лікарня № 1» за адресою: м. Житомир, вул. В.Бердичівська, 70» (додаткові роботи) (ДК 021:2015 (CPV) - 45454000-4 - Реконструкція)1 робота Адреса поставки: 10002, Україна, Житомирська область, м. Житомир, вул. В. Бердичівська, 70 Строк: до 10.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45454000-4, Реконструкція |
У разі необхідності Замовник може здійснити попередню оплату відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1070 за даним Договором. Розмір попередньої оплати не може перевищувати 30 відсотків від ціни Договору. Підрядник зобов’язаний надати підтверджуючі документи використання сплачених коштів не пізніше ніж за три місяці з дати оплати. Попередня оплата здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів Підряднику на небюджетні рахунки, відкриті на його ім’я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів Підрядником виключно з таких рахунків на цілі, визначені даним Договорам. Попередня оплата здійснена за даним Договором є авансом. Підрядник зобов’язаний використовувати одержану попередню оплату відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1070. Якщо попередня оплата отримується Підрядником в останньому місяці поточного року, він має бути закритий не пізніше 27 числа зазначеного місяця відповідного року.
Тип оплати: Аванс
Період: 7 робочих днів
Розмір оплати: 30.00%
Поточні та остаточний розрахунки за виконані роботи Замовник здійснює лише при умові надходження коштів з джерел фінансування, на підставі актів форми КБ-2в, КБ-3, підписаних уповноваженими представниками Сторін. Акти приймання виконаних робіт готує Підрядник і передає їх для підписання Замовнику у строк не пізніше 20-го числа звітного місяця в паперовому вигляді та на електронному носії (в програмному комплексі їх складання – АВК).
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 робочих днів
Розмір оплати: 70.00%
Назва організації | ДЕПАРТАМЕНТ РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 39932654 |
Поштова адреса | 10014, Україна, Житомирська область, м. Житомир, МАЙДАН ІМ. С. П. КОРОЛЬОВА, буд. 12 |
Ім'я |
Олександр Анатолійович Ткачук |
Телефон | +380412474360 |
Ел. пошта | tender@drrdep.zht.gov.ua |