На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
1 167 222.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись електронною банківською гарантією у розмірі до 0,5 % від очікуваної вартості, а саме: 5 800,00 грн., що підтверджує надання Учасником забезпечення пропозиції. Електронна банківська гарантія повинна бути оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004р. № 639 та Наказу Міністерства економіки, торгівлі та сільського господарства України № 2628 від 14.12.2020 року, має бути безвідкличною, із безумовним зобов’язанням банку відшкодувати за першою письмовою вимогою Замовника на рахунок: р/рUA 628201720344221015105043993 в ГДКСУ у Кіровоградській області. Строк дії забезпечення пропозиції повинен бути не меншим строку дії пропозиції, а саме: 90 днів із дати кінцевого строку подання пропозицій. В разі продовження терміну дії пропозиції, дія забезпечення пропозиції повинна бути подовженою Учасником на відповідний термін. Банківська установа, що надає Учаснику банківську гарантію, має бути не внесена до переліку банків з тимчасовою адміністрацією у стадії ліквідації, що документально підтверджується. Гарантія має надаватися банківською установою (далі – Гарант) на користь Замовника (далі – Бенефіціара) з метою забезпечення належного виконання учасником торгів (далі – Принципал) своїх обов'язків, пов’язаних із участю останнього у закупівлі (поданням пропозиції), що проводиться відповідно до цього оголошення. Разом із банківською гарантією до електронної системи публічних закупівель надається у електронному форматі копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію. Зазначена копія повинна бути належним чином завірена банком. Усі витрати, пов'язані з поданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника, не компенсуються Замовником, в тому числі і при відміні та скасуванні торгів. Серед обов’язкового переліку документів, обов’язок подання яких Гаранту покладається на Бенефіціара для підтвердження своєї вимоги про сплату гарантійного забезпечення, не має бути документів, отримання (надання) яких залежить від волі інших осіб, а не виключно від Бенефіціара. При цьому, документи, що стосуються проведення закупівлі (оголошення, протоколи тощо), надаються Гаранту в копіях, що засвідчуються Бенефіціаром. Умови наданої гарантії мають передбачати те, що одержана вимога (повідомлення) Бенефіціара, що надсилається, є достатньою умовою для банку-гаранта сплатити кошти Бенефіціару за гарантією, якщо така вимога (повідомлення) та документи, обумовлені в гарантії, відповідатимуть умовам, які містяться в наданій гарантії, а також отримані протягом строку дії гарантії і способом, зазначеним у гарантії.
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення, та вимогам до предмета закупівлі
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі
Код ЄДРПОУ | 41120135 |
---|---|
Поштова адреса | 25005, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, вул. Добровольского 11 кв13 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Васильєв Олександр Олександрович |
Телефон | +380674882254 |
Ел. пошта | ltdnewhousebuilding@gmail.com |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 34016825 |
---|---|
Поштова адреса | Україна, Харківська область, смт Васищеве, 62495, Харківська обл., Харківський район, селище міського типу Васищеве, ВУЛИЦЯ ОВОЧЕВА, будинок 1 А |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Ільків Оксана |
Телефон | 380502235995 |
Ел. пошта | ilkiv.oksana17@gmail.com |
Ідентифікаційний номер | UA-2021-11-23-005248-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 1 167 222.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 5 836.11 UAH з ПДВ |
Гарантійне забезпечення | 5 800.00 UAH |
Період уточнень | до 29 листопада, 00:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 3 грудня, 00:00 |
Дата останніх змін | 10 грудня, 09:18 |
Аукціон |
7 грудня, 13:35 Переглянути |
Капітальний ремонт по заміні віконних та дверних блоків на металопластикові філії Карбівська загальноосвітня школа І-ІІ ступенів комунального закладу Добровеличківський ліцей «ІНТЕЛЕКТ» Добровеличківської районної ради Кіровоградської області» по вул. Миру, 15, с. Карбівка, Добровеличківський район, Кіровоградська область1 робота Адреса поставки: 27017, Україна, Кіровоградська область, Карбівка, Миру 15 Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45000000-7, Будівельні роботи та поточний ремонт |
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», Постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 р. № 1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва», враховуючи норми, визначені Постановою Кабінету Міністрів України № 641 від 22.07.2020 та зміни, внесені до неї Постановою Кабінету Міністрів України № 97 від 08.02.2021, Замовник, після підписання Договору має право перерахувати Підряднику аванс в розмірі до 30% вартості річного обсягу робіт протягом 7 робочих днів. Підрядник зобов'язується використати одержаний аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, і надати Замовнику звіт про виконані роботи шляхом надання актів виконання робіт до 23.12.2021 року. По закінченні тримісячного терміну невикористані суми авансу повертаються замовнику.
Тип оплати: Аванс
Період: 7 робочих днів
Розмір оплати: 30.00%
оплати Замовником після пред’явлення Учасником рахунку на оплату робіт та/або поставлене обладнання (устаткування) та після підписання Сторонами актів виконаних робіт (форма КБ-2в) та довідок (форма КБ-3), сформованих в ПК АВК-5 версії 3.5.4. не нижче або накладної на поставку обладнання (устаткування), підтверджуючих документів (накладних та товаро-транспортних накладних) та за умови надходження бюджетних коштів на розрахунковий рахунок Замовника в межах доведених лімітів. Оплата проводиться протягом 7 робочих днів. Ціна на придбані матеріально-технічні ресурси повинна прийматися за відповідними обґрунтованими (як правило, найменшими при всіх рівних характеристиках) цінами , що склалися на відповідний період в регіоні. Якщо ціни на матеріальні ресурси вищі регіональних і згоди на їх придбання не отримано від Замовника, то різниця між регіональною ціною і ціною придбання не компенсується.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 робочих днів
Розмір оплати: 70.00%
Назва організації | Комунальний заклад Добровеличківський ліцей "ІНТЕЛЕКТ" Добровеличківської селищної ради Кіровоградської області |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 23228183 |
Поштова адреса | 27000, Україна, Кіровоградська область, смт Добровеличківка, вул. Шевченка, буд. 112 |
Ім'я |
Наталія Косюг |
Телефон | +380665711243 |
Ел. пошта | kng97r@ukr.net |