На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
48 835.00 UAH
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Закупівля без використання електронної системи
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель. 1. Категорія замовника - п. 3 ч.1 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями, які забезпечують потреби держави або територіальної громади; 2. адреса м. Житомир, вул Михайлівська 15, 10014. Закупівля, яку замовник об’єктивно не міг передбачити на початок проведення попередньої закупівлі - виникнення нової додаткової потреби у послугах у того самого учасника, вартість яких не перевищує 50 % ціни основного договору, укладеного за результатами проведення спрощеної закупівлі (п. 5 ч. 7 ст. 3) та перерозподілу коштів, зекономлених внаслідок проведення спрощеної закупівлі ( UA-2021-09-07-005759-b - на суму 29380,00 грн.) та тих, які були заплановані на закупівлю інших предметів та фінансування інших видатків (послуги з проведення аудиту - на суму 19455,00 грн.) (Лист Мінекономіки № 3304-04/54160-06 від 03.09.2020, службова записка заступника директора з АГР від 30.11.2021р., лист про внесення змін до кошторисних призначень від 02.12.2021 р.).
Контакти
Документи
Ідентифікаційний номер | UA-2021-12-02-002667-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 48 835.00 UAH без ПДВ |
Дата останніх змін | 2 грудня, 17:11 |
---|
Поточний ремонт аудиторії № 1 в приміщенні по вул. Михайлівська 15 м. Житомир1 послуга Адреса поставки: 10014, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Михайлівська 15 Строк: до 15.12.2021 15:50 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 45450000-6, Інші завершальні будівельні роботи |
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | КЗ Житомирський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти Житомирської обласної ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 02139713 |
Поштова адреса | 10014, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Михайлівська, 15 |
Ім'я |
Прищепа Людмила Анатоліївна ( ) |
Телефон | +380412473787 |
Ел. пошта | tendercom@i.ua |