На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
1 528 889.40 UAH
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Переговорна процедура
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Закупівлі здійснюється у відповідності до пункту 5 частини 2 статті 40 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме: "якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера"
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 41342634 |
---|---|
Поштова адреса | 46001, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, вул. Грушевського, буд. 23, офіс 416 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Сабатюк Ігор |
Телефон | +380984792829 |
Ел. пошта | alyans@gmail.com |
Ідентифікаційний номер | UA-2021-12-03-006676-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 1 528 889.40 UAH з ПДВ |
Умови застосування: | Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю |
---|---|
Обгрунтування: | Згідно договору № 30 від 02 червня 2021 року, укладеного за результатами тендеру, підрядник ТОВ "АЛЬЯНС БУД ГРУП" виконує роботи з «Реконструкція філії «Старотаразька загальноосвітня школа І-ІІ ступенів» опорного закладу Почаївська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Почаївської міської ради за адресою: вул. Шкільна, 2 с.Старий Тараж Кременецького району Тернопільської області. Коригування». В ході виконання робіт, виникла необхідність на проведення додаткових аналогічних будівельних робіт з метою своєчасного введення об’єкту в експлуатацію. Відповідно, в проєктно-кошторисну документацію по даному об’єкту було внесено зміни, доповнивши її додатковими роботами. Додаткові роботи є аналогічними до робіт, що виконуються Підрядником. Враховуючи те, що очікувана вартість закупівлі додаткових аналогічних робіт менша 50 відсотків ціни основного договору, керуючись пунктом 5 частини другої статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» прийнято рішення, зазначену закупівлю провести за переговорною процедурою. Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі додаються окремими файлами: 1. Протокол №1 від 01.10.2021 виробничої наради про необхідність виконання додаткових робіт. 2. Наказ директора КП ТОР «Наглядінвестбуд» про проведення процедури закупівлі №64 від 03.12.2021. 3. Зведений кошторисний розрахунок на виконання додаткових робіт по об’єкту «Реконструкція філії «Старотаразька загальноосвітня школа І-ІІ ступенів» опорного закладу «Почаївська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів» Почаївської міської ради за адресою: вул. Шкільна, 2 с. Старий Тараж Кременецького району Тернопільської області. Коригування» (ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція), (Додаткові роботи). 4. Експертний звіт (позитивний) №03/0772-12/21 від 03.12.2021 щодо розгляду кошторисної частини проектної документації за робочим проектом: «Реконструкція філії «Старотаразька загальноосвітня школа І-ІІ ступенів» опорного закладу «Почаївська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів» Почаївської міської ради за адресою: вул. Шкільна, 2 с. Старий Тараж Кременецького району Тернопільської області. Коригування» (ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція), (Додаткові роботи). |
Дата останніх змін | 14 грудня, 09:23 |
---|
Реконструкція філії «Старотаразька загальноосвітня школа І-ІІ ступенів» опорного закладу «Почаївська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів» Почаївської міської ради за адресою: вул. Шкільна, 2 с. Старий Тараж Кременецького району Тернопільської області. Коригування» (ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція), (Додаткові роботи)1 робота Адреса поставки: 47051, Україна, Тернопільська область, село Старий Тараж, вул. Шкільна, 2 с. Старий Тараж Кременецького району Тернопільської області Строк: до 25.12.2021 10:00 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45454000-4, Реконструкція |
Замовник має право при наявності бюджетного фінансування, перерахувати Підряднику аванс для придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів і обладнання в розмірі до 30% вартості робіт. Підрядник зобов’язується виконати роботи по отриманому авансу протягом 30 календарних днів з дня його отримання. По закінченні вказаного терміну Підрядник повертає невикористані суми авансу на розрахунковий рахунок Замовника. Порядок надання авансу здійснюється у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 №1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» із врахуванням вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 22 липня 2020 р. № 641 «Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2.
Тип оплати: Аванс
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 29.00%
Розрахунки Замовником проводяться тільки за фактично виконані роботи у термін на протязі 30-ти (тридцяти) календарних днів з моменту підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів приймання виконаних будівельних робіт, рахунку на оплату, та тільки в межах бюджетних призначень. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за надані роботи здійснюються при отриманні Замовником бюджетного призначення на фінансування цих робіт.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 71.00%
Назва організації | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "НАГЛЯДІНВЕСТБУД" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 44047383 |
Поштова адреса | 46000, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, вул.Грушевського М., будинок 8 |
Ім'я |
Якубів Андрій |
Телефон | 380673542130 |
Ел. пошта | nagljadinvestbud@gmail.com |