На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
91 794.92 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). Оцінка пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі єдиного критерію «Ціна» шляхом застосування електронного аукціону. Питома вага критерію становить 100 %. При оцінці пропозицій учасників спрощеної закупівлі приймається до порівняння ціна пропозиції без урахування податку на додану вартість(ПДВ). Якщо учасник-переможець спрощеної закупівлі являтиметься платником ПДВ, при укладанні договору про закупівлю ціна договору включатиме ПДВ відповідно до вимог чинного законодавства України. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (Технічне завдання), вимоги до учасників, тощо зазначено в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі ( файл додається). Строк виконання робіт – протягом 90 календарних днів з дати отримання заявки від Замовника.
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 37401452 |
---|---|
Поштова адреса | 01015, Україна, Київська область, Київ, вул. Лейпцизька, 2/37, кв. 111 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Гузіков Василь Васильович |
Телефон | +380442888845 |
Ел. пошта | utz-kiev@ukr.net |
Ідентифікаційний номер | UA-2021-12-03-004611-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 91 794.92 UAH без ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 458.97 UAH без ПДВ |
Період уточнень | до 9 грудня, 00:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 14 грудня, 00:00 |
Дата останніх змін | 30 грудня, 18:06 |
Розроблення проєктно-кошторисної документації «Реконструкція бази палива моторвагонного депо Коломия. Улаштування автоматизованої системи раннього виявлення загрози виникнення надзвичайних ситуацій та оповіщення населення у разі їх виникнення (СРВНСО)»~ (Предмет закупівлі визначено згідно з п.27 ч.1 ст. 1 Закону України "Про публічні закупівлі" за об’єктом будівництва та з урахуванням Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва»)1 одиниця Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 71320000-7, Послуги з інженерного проектування |
Для платників ПДВ: Замовник здійснює оплату на 45-й банківський день з дати реєстрації податкової накладної Виконавцем у Єдиному реєстрі податкових накладних. Оплата здійснюється за умови наявності належним чином оформленого та підписаного Сторонами Акту здачі-приймання виконаних проєктних робіт. У випадку зупинення реєстрації податкової накладної Виконавця розрахунки здійснюються на 45-й банківський день з дня отримання Замовником від Виконавця копії рішення про реєстрацію податкової накладної. Для неплатників ПДВ: Замовник здійснює оплату на 45-й банківський день з дати підписання Сторонами Акту здачі-приймання виконаних проєктних робіт. Оплата здійснюється за умови наявності належним чином оформленого та підписаного Сторонами Акту здачі-приймання виконаних проєктних робіт.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 45 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ЛЬВІВСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 40081195 |
Поштова адреса | 79007, Україна, Львівська область, Львів, Галицький р-н, вул. Гоголя, буд. 1 |
Ім'я |
Захарченко А. Л. |
Телефон | 0322263997 |
Ел. пошта | tender@railway.lviv.ua |