На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
43 400.00 UAH
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Закупівля без використання електронної системи
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Відповідно до рішення сесії Мирівської сільської ради від 22.12.2020 року № 21 -2/VIII «Про сільський бюджет на 2021 рік» на КПКВК 0214060 КЕКВ 2275 виділено кошти в сумі 111 600,00 грн. було проведено спрощену закупівлю UA-2021-01-15-000992-a в результаті якої підписано договір № 8 від 08.02.2021 р. на суму 89 600,00 грн. Зекономлені кошти 22 000,00 грн. У зв’язку з різким зростанням ціни, запропонованої Постачальником, Сторони за взаємною згодою домовилися розірвати Договір про закупівлю №8 від 08.02.2021р, укладений між Постачальником та Замовником 23.11.2021 року відповідно до ДУ №1. Сума фактичної оплати за договором становить 44800,00 грн. Беручи до уваги Інфолист МЕРТУ № 3302-06/29640-06 від 14.09.2016 року, було прийнято рішення зробити перерозподіл коштів з КПКВК 0214060 КЕКВ 2275 у сумі 48 000,00 грн на КПКВК 0210150 КЕКВ 2210 для придбання канцелярських товарів
Контакти
Документи
Ідентифікаційний номер | UA-2021-12-06-002350-c |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 43 400.00 UAH без ПДВ |
Дата останніх змін | 6 грудня, 11:07 |
---|
Папір А4 GENERIC PALE 80г/м 500л325 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне |
Файл А4+ Е31107 глянсовий 40мкм 100шт10 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне |
Штемп фарба Kores 27мл син10 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне |
Назва організації | ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ МИРІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ Нікопольського району Дніпропетровської області |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 36729781 |
Поштова адреса | 53571, Україна, Дніпропетровська область, Томаківський р-н, село Топила, вул. Правобережна, 49 |
Ім'я |
Тетяна Нестеренко |
Телефон | +380672937179 |
Ел. пошта | vkmirova2304@gmail.com |