На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
128 320 700.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з публ. англ. мовою
Відмінена закупівля
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
ТОВ «Автомагiстраль-Пiвдень» планує залучити у якості субпідрядника ТОВ «НВО «Трансінжиніринг» для надання послуг з розробки проектної документації
Код ЄДРПОУ | 34252469 |
---|---|
Поштова адреса | 65058, Україна, Одеська область, Одеса, вул. Романа Кармена, 21 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт великого підприємництва |
Ім'я | Микола Сергійович Тимофеєв |
Телефон | +380487289584 |
Ел. пошта | office_to@automagistral.com.ua |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Не планує залучати субпідрядника
Код ЄДРПОУ | 33658865 |
---|---|
Поштова адреса | 65009 , Україна, Одеська область, Одеса, ВУЛИЦЯ ГЕНУЕЗЬКА, будинок 1-А |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Іович Олег Олександрович |
Телефон | 0487847530 |
Ел. пошта | MAIADUDU33@GMAIL.COM |
Скасовано
25 квітня, 00:00
Відміна закупівлі
Причина відміни: неможливість здійснення закупівлі унаслідок непереборної сили
Дата скасування відміни: 14 квітня, 10:22
Опис
В ході проведення закупівлі "ГБН Г.1-218-182:2011 "Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт". Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення М-18 Харків-Сімферополь-Алушта-Ялта на ділянці км 9+387 – км 13+950 (окремими ділянками), Харківська область (з розробленням проектної документації) (45233142-6 Ремонт доріг)" встановлено наступні обставини непереборної сили, зокрема надзвичайні, невідворотні та об’єктивні обставини для Замовника, що підтверджені листом Торгово-промислової палати України від 28.02.2022 № 2024/02.0-7.1, а саме військова агресія Російської Федерації проти України, що стала підставою введення воєнного стану із 05 годин 30 хвилин 24 лютого 2022 року строком на 30 діб, відповідно до Указів Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» та від 14.03.2022р. № 133/2022 «Про продовження терміну дії воєнного стану в Україні», що унеможливлюють виконання норм Закону. Відповідно до п.1 ч.5 ст.32 Закону замовник має право визнати тендер таким, що не відбувся, у разі якщо здійснення закупівлі стало неможливим внаслідок дії непереборної сили. Враховуючи викладене закупівля "ГБН Г.1-218-182:2011 "Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт". Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення М-18 Харків-Сімферополь-Алушта-Ялта на ділянці км 9+387 – км 13+950 (окремими ділянками), Харківська область (з розробленням проектної документації) (45233142-6 Ремонт доріг)" повинна бути визнаною такою, що не відбулась.
Ідентифікаційний номер | UA-2021-12-08-005143-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 128 320 700.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 641 610.00 UAH з ПДВ |
Гарантійне забезпечення | 1 283 207.00 UAH |
Період уточнень | до 11 січня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 17 січня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 21 січня, 09:00 |
Дата останніх змін | 25 квітня, 00:03 |
Аукціон |
15 лютого, 14:27 Переглянути |
Початок аукціону: | 15 лютого, 14:03 |
ГБН Г.1-218-182:2011 "Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт". Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення М-18 Харків-Сімферополь-Алушта-Ялта на ділянці км 9+387 – км 13+950 (окремими ділянками), Харківська область (з розробленням проектної документації) (45233142-6 Ремонт доріг)ICS I.1-218-182: 2011 "Repair of public roads. Types of repairs and list of works." Current average repair public roads of national importance M-18 Kharkiv-Simferopol'-Alushta-Yalta location on km 9+387-km 13+950 (separate plots), Kharkiv region (with development of construction documents) (45233142-6 Repair of roads)3.327 кілометр Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2023 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 45233142-6, Ремонт доріг |
Пункт 5.6 договору - 5.6. Проміжні розрахунки за виконані роботи з розробки проектної документації здійснюється не більше ніж 40% від суми вартості проектних робіт визначеної Договірною ціною в межах вартості робіт після подання Підрядником Акту здачі-приймання виконаних проектних, науково-проектних, вишукувальних та додаткових робіт (в редакції Додатку 9 "Настанови з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво"), підписаного уповноваженими представниками Сторін вартість та обсяг яких визначається на підставі наданої проєктної документації (в електронному та паперовому вигляді на вимогу Замовника) та згідно виконавчого кошторису, але у будь якому разі, в межах вартості робіт та виділених коштів на оплату робіт згідно з планом фінансування. Пункт 5.3 договору - 5.3. Розрахунки по Договору проводяться шляхом поетапної оплати Замовником за надані послуги при надходженні коштів з державного бюджету, місцевих бюджетів, кредитних коштів та інших джерел фінансування у межах відповідних кошторисних призначень, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Підрядника на підставі актів наданих послуг, підписаних уповноваженими представниками Сторін протягом 30 (тридцяти) робочих днів.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 робочих днів
Розмір оплати: 0.56%
Пункт 5.9 договору - Остаточний розрахунок за виконані роботи з розробки проєктної документації (60% від суми вартості проектних робіт) здійснюється Замовником після отримання позитивного експертного звіту та передачі результату виконаних робіт у повному обсязі, а саме оригіналу позитивного експертного звіту, що до розгляду кошторисної частини проектної документації, від експертної організації що може проводити експертизу проектів в дорожній галузі, та документів визначених у п. 6.5 Договору, що підтверджуються накладною про їх передачу, на підставі Акту здачі-приймання виконаних проектних, науково-проектних, вишукувальних та додаткових робіт, виконавчого кошторису на загальний обсяг виконаних робіт. Пункт 5.3 договору - 5.3. Розрахунки по Договору проводяться шляхом поетапної оплати Замовником за надані послуги при надходженні коштів з державного бюджету, місцевих бюджетів, кредитних коштів та інших джерел фінансування у межах відповідних кошторисних призначень, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Підрядника на підставі актів наданих послуг, підписаних уповноваженими представниками Сторін протягом 30 (тридцяти) робочих днів.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 робочих днів
Розмір оплати: 0.84%
Пункт 5.22 договору - 5.22. Замовник може прийняти рішення щодо надання попередньої оплати (авансу) відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019р. № 1070 "Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти" (зі змінами). Попередня оплата (аванс) у розмірі до 30 відсотків бюджетних зобов'язань поточного року надається на строк не більше 3 (трьох) календарних місяців на закупівлю послуг з поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення на об’єктах протягом 30 (тридцяти) робочих днів з дня отримання заявки.
Тип оплати: Аванс
Період: 30 робочих днів
Розмір оплати: 29.58%
Пункт 5.3 договору - 5.3. Розрахунки по Договору проводяться шляхом поетапної оплати Замовником за надані послуги при надходженні коштів з державного бюджету, місцевих бюджетів, кредитних коштів та інших джерел фінансування у межах відповідних кошторисних призначень, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Підрядника на підставі актів наданих послуг, підписаних уповноваженими представниками Сторін протягом 30 (тридцяти) робочих днів
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 робочих днів
Розмір оплати: 69.02%
Назва організації | Служба автомобільних доріг у Харківській області |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 30885376 |
Поштова адреса | 61202, Україна, Харківська область, Харків, м. Харків, вул. Ахсарова, 2, к.201 |
Ім'я |
Кухар Роман Миколайович |
Телефон | 0573367555 |
Ел. пошта | kukhar.rm@ukravtodor.gov.ua |