На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
1 994 224.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги
Закупівля не відбулась
Опис закупівлі: ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування, види ремонтів та перелік робіт» Умови надання забезпечення тендерної пропозиції: гарантія подається через електронну систему закупівель у вигляді електронного документа, підписаного шляхом накладання кваліфікованого електронного підпису та кваліфікованої електронної печатки (за наявності) особи, уповноваженої на підписання гарантії, з обов’язковим зазначенням у тексті гарантії посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП (підпис та печатку) для можливості перевірки такого підпису та печатки. При цьому зазначений у тексті гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав кваліфікований електронний підпис та кваліфіковану електронну печатку (за наявності). Гарантія оформляється відповідно до вимог Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 року №2628, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 03.03.2021 №275/35897. Обсяг виконання робіт згідно Додатку 2 до тендерної документації.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Не залучається
Код ЄДРПОУ | 40945017 |
---|---|
Поштова адреса | 04119, Україна, Київська область, Київ, Зоологічна, буд 4 А, офіс 139 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Карасенко Сергій Сергійович |
Телефон | 380989878478 |
Ел. пошта | dorbudservisgrup@ukr.net |
Ідентифікаційний номер | UA-2021-12-15-001024-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 1 994 224.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 9 971.12 UAH з ПДВ |
Гарантійне забезпечення | 50 000.00 UAH |
Період уточнень | до 31 грудня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 6 січня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 10 січня, 00:00 |
Дата останніх змін | 10 січня, 00:02 |
Поточний середній ремонт вул. Шкільна, с. Старий Тараж на ділянці км 0+404-км 0+930 (окремими ділянками) Тернопільської області1 послуга Адреса поставки: 47051, Україна, Тернопільська область, с. Старий Тараж, вул. Шкільна, с. Старий Тараж на ділянці км 0+404-км 0+930 (окремими ділянками) Строк: до 31.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 45230000-8, Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь |
Замовник має право при наявності бюджетного фінансування, перерахувати Виконавцю аванс для придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів і обладнання в розмірі до 30% вартості робіт. Виконавець зобов’язується виконати роботи по отриманому авансу протягом 30 календарних днів з дня його отримання. По закінченні вказаного терміну Виконавець повертає невикористані суми авансу на розрахунковий рахунок Замовника. Порядок надання авансу здійснюється у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 №1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» із врахуванням вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 22 липня 2020 р. № 641 «Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2.
Тип оплати: Аванс
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 29.00%
Розрахунки Замовником проводяться тільки за фактично виконані роботи у термін на протязі 30-ти (тридцяти) календарних днів з моменту підписання Замовником представлених Виконавцем належно оформлених актів приймання виконаних будівельних робіт, рахунку на оплату, та тільки в межах бюджетних призначень. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за надані роботи здійснюються при отриманні Замовником бюджетного призначення на фінансування цих робіт.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 71.00%
Назва організації | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "НАГЛЯДІНВЕСТБУД" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 44047383 |
Поштова адреса | 46000, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, вул.Грушевського М., будинок 8 |
Ім'я |
Якубів Андрій |
Телефон | 380673542130 |
Ел. пошта | nagljadinvestbud@gmail.com |